به گزارش خبرنگاران گروه علم وفناوری گزارش خبر، دوره آموزشی « اثربخشی محتوا در روابط عمومی ها » برای تمامی نمایندگان و فعالان روابط عمومی امدادخودرو ایران در سراسر کشور با هدف ارتقای تولید هدفمند محتوا و انتشار موثر آن در راستای اثربخشی محتوا و فرآیند اعتمادسازی نزد مخاطبان و مشتریان امدادخودرو باتدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برگزار شد.
این دوره با سفارش روابط عمومی امدادخودرو ایران و در 8 ساعت آموزش کارگاهی و حضوری در ساختمان مرکزی امدادخودرو برگزار شد.
هدف از برگزاری این دوره کارگاهی آشنایی با اصول حرفه ای تولید محتوا در ساختار روابط عمومی به شرط اثربخشی محتوا و همراهی و اعتمادسازی در خصوص خدمات سازمان در سراسر کشور اعلام شد.
در این دوره آموزشی تاکید بر مرجعیت وب سایت سازمانی جهت ارجاع تمامی محتواهای تولیدی روابط عمومی ها و مراحل اثربخشی محتوا در تولیدات روابط عمومی به بحث وگفتگو قرار داده شد.
اصول سئوی محتوا و بهره گیری از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی در افزایش اثربخشی محتوا سرفصل نکات آموزشی این دوره ارائه شد.
مهمترین سرفصل های دوره اصول حرفه ای اثربخشی محتوا :
- مدیریت رسانه های اثربخش در روابط عمومی ها
- شناسایی نیازمندی های مخاطبان و مشتریان سازمان و پاسخ به نیاز آنها با تولیدمحتوای موثر
- ابزارهای تولید محتوای اثربخش
- نقش های موثر محتوا از درگاه روابط عمومی ها
- ویژگی تولید محتوا های اثربخش
- فرآیند سئوی محتوا در روابط عمومی ها
- تعیین کلمات کلیدی در تولید محتوای اثربخش
- اصول حرفه ای سوژه یابی در محتوای اثربخش
- اصول حرفه ای تولیدمحتوای خبری موثر
- تولید محتوای موثر در شبکه های اجتماعی
- و...
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.
جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.
نظرات شما ( 4 نظر )