به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، دوره جامع تولیدمحتوا در راستای ساخت روایتهای دیجیتال تاثیرگذار، به طور ویژه برای فعالان روابط عمومی، مدیران تولید محتوا و صاحبان کسب و کار طراحی شده است.
این دوره عمیقاً به بررسی هنر و استراتژی بازاریابی محتوا میپردازد و شرکت کنندگان را با دانش و مهارت، برای ایجاد محتوای متقاعدکننده برای برقراری ارتباط با مخاطبان و ایجاد تعامل، توانمند میکند.
ضرورت و نیازمندی این دوره ابرای کسانی حائز اهمیت است که به دنبال استفاده از قدرت داستان سرایی و تولید محتوا در بازاریابی دیجیتال برای سازمان و کسب و کارشان هستند.
این دوره همه چیز را از اصول بازاریابی محتوا گرفته تا استراتژیهای نوشتن و انتشار پیشرفته را پوشش میدهد. همچنین برای متخصصانی که به دنبال ارتقای مهارت بازاریابی محتوایی خود در عصر دیجیتال هستند، عالی است.
برنامه درسی دوره:
درک بازاریابی محتوا: درک اصول بازاریابی محتوا و اهمیت آن در دنیای دیجیتال.
ایجاد بازاریابی محتوای موفق: آموزش مراحل مربوط به ساخت و اجرای یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق.
اهمیت بازاریابی محتوا: درک این مورد که چرا بازاریابی محتوا عنصری حیاتی در استراتژیهای بازاریابی مدرن است.
داستان سرایی در بازاریابی: بررسی قدرت داستان سرایی و چگونگی استفاده مؤثر از آن در بازاریابی محتوا.
تولید ایدههای محتوا: تکنیکهای برتر برای تولید ایدههای محتوای خلاقانه و جذاب.
برنامهریزی محتوا و استراتژی: ایجاد مهارتهایی در برنامهریزی و استراتژی تولید محتوا برای همسویی با اهداف بازاریابی.
تبدیل شدن به یک نویسنده مؤثر: میآموزید که چگونه مهارتهای نوشتاری خود را برای ایجاد محتوای تاثیرگذار و جذاب اصلاح کنید.
تکنیکهای خبرنویسی: با تکنیکهای مختلف در خبرنویسی و تولید محتوای روزنامه نگاری آشنا میشوید.
ایجاد محتوای ارزشمند: یاد میگیرید که چگونه به محتوای خود ارزش بیافزایید تا مخاطبان را جذب و حفظ کنید.
انتشار و تبلیغ محتوا: بهترین شیوهها برای انتشار و تبلیغ محتوا در پلتفرمهای مختلف را میآموزید.
تجزیه و تحلیل محتوا: کسب دیدگاهی در مورد تجزیه و تحلیل عملکرد محتوا و استفاده از دادهها برای اطلاع رسانی استراتژیهای محتوا.
کاربرد مهارتهای بازاریابی محتوا در دنیای واقعی
توسعه روایتهای برند: ایجاد داستانها و روایتهای متقاعد کننده که با پیامها و ارزشهای برند همسو باشد.
کمپینهای بازاریابی دیجیتال: ادغام بازاریابی محتوا در کمپینهای بازاریابی دیجیتال گستردهتر برای افزایش حضور آنلاین.
سئو و ایجاد محتوا: ایجاد محتوای مناسب سئو برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و هدایت ترافیک ارگانیک.
استراتژی رسانههای اجتماعی: استفاده از استراتژیهای بازاریابی محتوا در رسانههای اجتماعی برای جذب و افزایش مخاطب.
ارتباطات شرکتی: استفاده از بازاریابی محتوا برای ارتباطات داخلی و خارجی مؤثر شرکتی.
کارگاه آموزشی " تولیدمحتوا در روابط عمومی " به مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان بهزیستی توسط احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در قالب 12 ساعت به صورت آنلاین برگزار شد.
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و فعال بازارسرمایه به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.
جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.
نظرات شما ( 4 نظر )