به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، فعالیت و کسب موفقیت در فرآیندهای اجرای صحیح برنامه های روابط عمومی ها نیاز به شناخت و کسب دانش در خصوص مخاطب شناسی بازارهدف، تولید محتوای اثربخش، مشارکت و همراهی افکار عمومی در روابط عمومی ها براساس نوع حوزه فعالیت هر کسب و کار نیاز به آموزش دارد که سعی شده از سوی پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در قالب دوره های کارگاه حضوری و مجازی در سطح عمومی و تخصصی تدریس شود.
همچنین دوره های آموزش حین خدمت در سرفصل های همچون اصول و فنون ارتباطی، اطلاع رسانی و تبلیغات روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها براساس نیاز سازمانی و تکنولوژی های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی با تدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره های حرفه ای ارتباطات، روابط عمومی برگزار می شود.
مهمترین دوره های آموزشی روابط عمومی به شرح زیر است:
- آموزش حرفه ای مدیران روابط عمومی از خلاقیت تا موفقیت
- اصول سئو واقعی در محتوای روابط عمومی و رسانه
- اصول مدیریت حرفه ای وب سایت سازمانی در روابط عمومی
- اصول مدیریت حرفه ای ارتباط با رسانه ها
- تکنیک های برگزاری سمینار، گردهمایی و نمایشگاه ها
- روزنامه نگاری آنلاین
- کاربرد اینترنت در روابط عمومی
- مدیریت تشریفات در روابط عمومی
- دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار
- مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی
- اصول و فنون مذاکره در کسب و کار
- اصول و فنون مصاحبه خبری
- تحلیل محتوای رسانه های خبری
- خبرنگاری بحران در سازمان ها
- تکنیک های ارتباط با رسانه در روابط عمومی
- مدیریت همایش ها و گردهمایی ها
- اصول خبرنویسی در روابط عمومی
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه سازمان ها، شرکت ها و به صورت اختصاصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.
جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.