به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، محمد احمدی گفت: «همه ساله در روزهای مانده تا پایان سال به دلیل افزایش شمار خریدهای اینترنتی و ارسال هدیه و سوغات، میزان مراجعات مردم به دفاتر پستی به طرز قابل ملاحظهای بیشتر میشود. به همین دلیل، برنامه ویژهای برای افزایش ساعت کار باجههای پستی در نظر گرفته میشود.»
وی تصریح کرد: «امسال نیز با اجرای طرح استقبال از بهار، همه کارکنان شرکت ملی پست در باجههای قبول، حمل و نقل و رهسپاری همراه شدهاند تا خدمت رسانی در اسرع وقت و بدون رسوب مرسولات انجام شود.»
وی گفت: «امسال تلاش شده است با افزایش خطوط پستی و ناوگان حمل و نقل، به روزرسانی سامانههای نرم افزاری، هوشمند سازی فرایندها به ویژه تجزیه بستههای پستی و تجهیز پستچیها به ویژه پستچیهای روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته به تلفن همراه هوشمند، سرعت و دقت ارسال و توزیع مرسولات افزایش یابد.»
احمدی افزود: «تلاش ما این است که مرسولات در بازه زمانی تعهد شده به دست مشتریان برسد.»
معاون وزیر ارتباطات گفت: «با توجه به وظیفه حاکمیتی، خدمت رسانی پست در ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت.»