به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، بسیاری براین عقیده اند که فرشاد مقیمی، رئیس ایدرو علی رغم رفاقت با برخی مدیران، تغییرات در جاده مخصوص را به زودی آغاز خواهد کرد.
روزهای هیجان انگیزی پیش رو خودروسازی است. هرج و مرج در جاده مخصوص به حد نهایت خود رسیده است. در حالی که تولیدخودرو در بدترین شرایط ممکن است و حساب شرکت ها برای پرداخت حقوق و هزینه های جاری خالی است، جنگ قدرت در بین ۱ درصد جامعه خودروسازان به نقطه اوج خود رسیده است. رقابتی که در نهایت به انتخاب مدیران عامل ایران خودرو و سایپا منجر خواهد شد.
در این هیاهو؛
از یک طرف دیزلی ها به جان هم افتاده اند و از طرف دیگر کوتوله های ملت، در خط مقدم بازار خودرو منتظر امداد هستند.
از یک طرف همه فرش قرمز برای آقاجواد پهن کرده اند و از طرف دیگر محمدعلی بی سروصدا به فکر بازگشت به جاده مخصوص است.
از یک طرف کیان ملت به فکر اساتید محبوب خودروسازی است و از طرف دیگر پیر خودروسازی به فکر جبران مافات در حق دفتر اتاق اول است.
از یک طرف متخصصین قدرت دوست، معصومانه منتظر فرج هستند و از طرف دیگر امیدها به مرد دیزل برای رونق خودروسازی است.
از یک طرف مدیررکوردار به فکر روزهای روشن در کیلومتر ۱۵ است و از طرف دیگر باند اسلامشهر در حال فتح تپه های شهر است.
از یک طرف در جاده مخصوص جیگرکی سیار به راه افتاده است و از طرف دیگر در خودروسازی بنیاد سعید عظیم تاسیس شده است.
از یک طرف مدیرعامل خلع لباس شده با خودرو همراه نیست و از طرف دیگر سایه اسماعیل بر سر خالی بند حاشیه نشین مستدام است.
منبع:خط بازار