به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد هماهنگی میان بخش های مختلف ایفأ کرد و با توجه به جایگاه و رسالت روابط عمومی ها، برگزاری نشست های مشترک میان استان ها به ایجاد تعامل، هم افزایی، تبادل دانش و اطلاعات پیرامون صنعت نمایشگاهی کمک شایانی خواهد کرد و سایت های نمایشگاهی می توانند از تجارب یکدیگر در زمینه های مختلف استفاده کنند.
لذا آشنایی و شناخت از تکنیک های برگزاری گردهمایی ها، همایش ها و نمایشگاه ها در روابط عمومی بعنوان یک ضرورت برای روابط عمومی نوین در سازمان ها آموزش داده می شود.
دوره آموزش حرفه ای کسب استانداردهای برگزاری و مدیریت گردهمایی ها، نمایشگاه ها و همایش ها در شهرداری شهر شیراز با تدریس احمد باقری برگزار شد.
آسیبشناسی برگزاری همایشها در روابط عمومی ، تعریف اهداف برگزاری همایش، طراحی همایش و استراتژیهای نمایشگاهی، برنامهریزی نمایشگاه، نقش تشکلها در برگزاری نمایشگاه، پیگیری و ارزیابی نمایشگاه وتامین مالی همایش از جمله مفاهیمی است که توسط احمد باقری آموزش داده شد.
در این دوره یک روزه با مسئولان و کارشناسان روابط عمومی شهرداری شیراز در خصوص عناوین و سرفصل های زیر آموزش های حرفه ای ارائه شد.
- آشنایی با همایش ها و نمایشگاه و مفاهیم آن
- تعریف و اهمیت برگزاری انواع همایش ها و نمایشگاه ها برای سازمان ها
- اجرا و مدیریت نمایشگاه های تخصصی، مجازی و ...
- چگونگی نحوه مشارکت در همایش و نمایشگاه
- جدول برآورد هزینه و درآمد برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها
- ساخت، طراحی و چیدمان غرفه و سالن ها
- تقسیم بندی فضای نمایشگاه و فضای غرفه
- ویژگی ها و وظایف افراد متصدی در غرفه نمایشگاه و فعالان درمدیریت همایش ها و گردهمایی ها
- مراحل حضور در همایش ها، گردهمایی ها و نمایشگاه ها
- اقدامات قبل، حین و بعد از مشارکت در نمایشگاه ها و همایش های تخصصی
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه سازمان ها، شرکت ها و به صورت اختصاصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.
جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.