مدیرکل دفتر کیفیت وارتباط با مشتریان خبر داد؛

بهره برداری از سامانه نظرسنجی شرکت ملی پست

مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و ارتباط با مشتریان گفت: «سامانه نظر سنجی شرکت ملی پست در حوزه های قبول و توزیع در حال تست است و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.»
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر بهره برداری از سامانه نظرسنجی شرکت ملی پست

به گزارش خبر، محمد اخلاقی با بیان مطلب فوق افزود: با تلاشی که همکاران ما در مجموعه حوزه های معاونت فنی و فناوری دارند، فاز آزمایشی و پایلوت طرح مذکور به زودی نهایی و قادر خواهیم بود نظرات وصدای مشتریان را در فرایندهای قبول و توزیع در مجموعه شرکت و در گستره ملی داشته باشیم.

مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و ارتباط با مشتریان اضافه کرد: برابر پیش بینی هایی که در این طرح دیده شده از تمام مشتریانی که به واحدهای پست دولتی و خصوصی مراجعه می کنند نظر خواهی درخصوص کیفیت خدمات و نحوه تعامل همکاران با مشتری در واحد قبول انجام و در نهایت با بهره گیری از بازخورهای انجام شده موضوع در سطح کشور و واحدهای استانی و شهرستانی اعم از دولتی و خصوصی پیگیری، بررسی و تحلیل کارشناسی خواهد شد.

اخلاقی ادامه داد: تا آنجا که بتوانیم تلاش خواهیم کرد نظرات مشتری و صدای مشتری در فرایند های قبول و کیفیت خدمات موثر و با استفاده از این ظرفیت کلیدی در جهت بهبود فعالیت ها و خدمات گام های ارزشمندی برداریم.

وی عنوان داشت: در فرایند نهایی توزیع که به نوعی می توان گفت درگام آخر فرایند عملیاتی قرار می گیرد بحث شنیدن صدای مشتری، برنامه ریزی و با اخذ اطلاعات تماس مشتری توسط همکاران نامه رسان لینک های نظر سنجی برای آنها ارسال می شود.

مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و ارتباط با مشتریان ادامه داد: در این بخش مشابه با واحد قبول در خصوص فرایندهای عملیاتی، نحوه تعامل و رفتار نامه رسان و همچنین سرعت و کیفیت خدمات از مشتری نظرخواهی و تلاش خواهیم کرد با حداکثر بهره گیری از بازخوردهای مشتریانمان سعی کنیم خدمات مان را در فرایندهای توزیع و عملیات رهسپاری چه درون استانی و چه برون استانی بهبود و شرایط خوبی را برای هموطنان ایجاد کنیم.

اخلاقی در پایان از بهره برداری این ظرفیت از دهه مبارک فجر در سطح شبکه پستی خبر داد.

منتظر ارسال پیشنهادات و انتقادات در خصوص نوع خدمات شرکت ملی پست در سراسر کشور و انتشار آن در رسانه گزارش خبرهستیم.

"ضمنا هموطنان عزیز در صورت صلاحدید جهت پیگیری انتقادات و پیشنهادات از سوی مسئولان پست ج.ا.ا در خصوص نحو خدمات رسانی شماره مرسولات پستی در ذیل پیام آورده شود."

نظرات شما ( 38 نظر )

ابراهیم فرخنده
با سلام .الان دو مرحله هستش که برای احراز کدپستی محل سکونت اقدام کردم ولی در هر دو مرحله در خانه حضور داشتم ولی نه مامور پست اومد نه زنگ زدن .یعنی 2 تا 55 هزار تومن پرید . اینم از نان حلالی که ماموران پستی به خونه هاشون میبرن .
مهدی
سلام، من هشت روزه که برام کد رهگیری ارسال شده اما هنوز مرسوله داخل یک شهر مونده. برای هشت روز خیلی زشته که هنوز به دستم نرسیده. قبلاً هم همین اتفاق افتاده، یکبار ۱۲ روز طول کشید، چند بار شده ۱۰ تا ۱۵ روز طول کشیده. چه وضعشه ؟
غلام معماربنائی
از دوستان که در اداره پست افسریه هستند برای ارسال به موقع احراز نشانی پست اینجانب کمال تشکر را دارم
اکرم صفری
بی نظمترین،بی صاحبترین اداره،شرکت پست هست.اصلا انگار انسان زنده توو اون اداره خراب شده نیست که جوابگو باشه.سرنوشت مرسولات رو باید به خدا سپرد.حیف از بودجه ای که صرف این اداره مفتخور میشه.کبوتر های نامه رسان سریعتر و دقیقتر از این ارگان کارانجام میدادند.
سلیمان سروش
باسلام و درود برای احراز نشانی اقدام کردم ولی پستچی(اداره پست پرند) نه زنگ زد نه مراجعه کرد، در دو روز متوالی پیام آمد که مراجعه شد ولی متقاضی در محل حاضر نشد. ممنون از صداقتی که نیست.
رضوانه پونکی
درود من از ۱۲ اسفند برای مشتری محصول فرستادم هنوز نرسیده هیچ کسی هم پاسخگو نیست به این شماره مرسوله http://tracking.post.ir/?id=200880234800056470454114
سپیده لک
واقعا متاسفم که اداره پست شیراز استان فارس انقدر بی خیال هست و بی نهایت بدون تعهد کاری اصلا عشقی کار میکنن هر وقت حال و حوصله داشته باشن بسته رو میارن هر دفعه از خارج از شیراز کالایی سفارش میدم باید مدت زمان زیادی منتظر باشم از دو هفته هم میگذره تا برسه به دستم اما موقع تحویل کالا از فروشنده تمام و کمال هزینه پست و دریافت میکنن اما برای رساندن مرسوله اصلا وجدان کاری ندارن و بدتر اینکه هرچی با دفتر مرکزی اداره پست تماس میگیرم که بلکه پیگیری شه اون دیگه بوق ممتد میزنه هیچ اپراتوری هیچ مسئولی نیست پاسخگو باشه واقعا متاسفم
پریسا عباسی
سلام. متاسفانه پست شهر صدرا (فارس-شیراز) تا به امروز هیچ گونه بسته ای درب منزل تحویل اینجانب نداده اند. و همیشه برای دریافت بسته به اداره مراجعه میکنیم و همیشه هم بهانه ای از قبیل حضور نداشتن در منزل می اورند. به شخصه یک روز برای تایید ادرس پستی در منزل ماندم ومامور پست نیامد و در اخر به صورت حضوری به اداره رفتم و ثبت کردند. و جالب اینکه با وجود داشتن شماره همراه ثبت شده روی باکت حاضر به تماس گرفتن هم نیستند. ممنون میشم پیگیری بفرمایید
پوررحمت
سلام. خسته نباشید. بسیار عالی از تمامی دست اندرکاران اداره پَت
علی محمدی
بله کاملا حق باشماست اداره پته....شاید هم مت
احمد جامی
مزخرف ترین پست دنیارو دارین ینی با این سرعتی که شما دارین با .....اگه پستارو میاوردین زودتر میرسیدین مسخرشو در اوردین
علی محمدی
واقعا حق باشماست.ی مشته خانم بیکار ی مشت مزخرفات اینترنتی میخرن مابایدمنتظرمرسولات واجبمون بمونیم
علیرضا عباسی
سلام ، ضمن تشکر از زحمات کلیه کارکنان اداره پست یک انتقاد داشتم و برایم معضل بزرگی شده که معطلی و سردرگمی زیادی در پی داشته انتقادم اینه که برای گرفتن کد پستی چه راه ساده ای هست که تا کنون موقع تعویض کارت ملی از یک خانم درخواست کد پستی کردم ایشان سه هزار تومان از من گرفت و یک شماره به من داد که اشتباه بود دو بار هم از طریق اینترنت گرفتم که اون هم جهت احراز محل سکونت هر بار سه روز منتظر پستچی بودم که متاسفانه پس از سه روز پیام کد پستی اشتباه برایم آمد چطور نمیشود یک کد پستی را راحت و بدون دقدقه بدست آورد برای یک تعویض پلاک اینهمه معطل نشد لطفاً راهنمایی بفرمائید 09155085329
مهران ارام بن
من منتظر یه مرسوله هستم پیام فرستادن از ساعت یک به بعد به دست شما می‌رسانیم هنوزم نیومده البته من یه دوسه دقیقه ای رفتم بیرون ولی نمیدونم آمده یا نیومده باید ساعت تحویل دقیق خبر بدن تا کی بشینم که بیارن 372270226100008110000114
محمدرضاتختی
با سلام و احترام و تشکر از شما و نمایندگان شما در اداره پست. ایشون خیلی مودب و با اخلاق هستند و بسته پستی خیلی زود رسید
علی محمدی
حداقل اسم پستچی و منطقه پستی روهم بگید
جمال دهانی
در مورخه ۹/۷ یه بسته از تهران برایم پست شده متاسفانه هنوز مورخ۹/۱۷ ۱۴۰۲ به دستم نرسیده چرا اداره پست205690225200683079936111 مسئولیت پذیر نیست شماره بارکد
فاطمه
بسته با پست پیشتاز برام فرستادن یازده روزه نرسیده، دوروزه رسیده شهرمون نمیارنش دیگه کلافه شدم اخرین بار بود که از پست استفاده کردم و دیگه چیزی با پست نمیفرستم افتضاحه. چن وقت قبلم بسته داشتم الکی گفتن اومدیم ادرسو پیدا نکردیم

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها