به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، روابط عمومی نوین در سازمان ها و تمامی کسب و کارها تلفیقی از دانش و هنر از حرفه و بهره گیری حداکثری از بنون و ابزارهای نوین ارتباطی با کمترین هزینه ممکنه و با موثرترین بازخورد در نزد مخاطبان و مشتریان بالقوه و بالفعل می باشد.
موفقیت مدیران و فعالان روابط عمومی در عصر ارتباطات با وجود تعدد رسانه ها و نیاز مخاطبان در ایجاد و پرورش خلاقیت و تولد ایده های نو در این عرصه است.
این دوره سعی دارد به فعالان روابط عمومی سازمان ها، دانش و علوم ارتباطی، افکارسنجی، تولید محتوا و اصول مدیریت آن را در سازمان های متبوع آموزش داده و تضمین این موفقیت را در دل ایده پردازی براساس نیاز مخاطبان و بهره گیری حداکثری از فنون و ابزارهای ارتباط جمعی را همراه کند.
اصلی ترین سرفصل های این دوره:
- آشنایی با اصول تحقیق، برنامه ریزی و ارزیابی در روابط عمومی ها
- اهمیت مخاطب شناسی در اثربخشی محتوا
- ابزارهای مورد نیاز تولیدمحتوای موثر در روابط عمومی ها
- اصول بهره گیری از خلاقیت و ایده پردازی در محتواسازی با ابزارهای نوین ارتباطی
- مدیریت و خلاقیت در محتواسازی موثردر روابط عمومی ها
- طراحی و تولید پیام روابط عمومی ها
- اهداف تولید محتوای در روابط عمومی ها
- برنامه ریزی در تولیدمحتوای موثر
- مدیریت رویدادها و مسیردهی افکارعمومی با هدف اثربخشی پیام سازمان
- افزایش قدرت اثربخشی محتوا در روابط عمومی در موتورهای جستجو (سئوی محتوا)
- بهره گیری حداکثری از ابزارهای تولید و انتشار محتوا در روابط عمومی
- بهینه سازی محتوا در وب سایت سازمانی و شبکه های اجتماعی
- بسترسازی در خصوص روابط عمومی آنلاین و نوین در سازمان ها براساس نیاز مخاطبان و ظرفیت های موجود