با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست؛

برگزاری جلسه توسعه اقتصاد دیجیتال کرمانشاه حول محور توسعه سرویس‌های هوشمند شهری

یازدهمین نشست کارگروه اقتصاد دیجیتال استان کرمانشاه با هدف توسعه سرویس‌های هوشمند شهری با حضور عبدالوحید محمدی رییس کارگروه اقتصاد دیجیتال و معاون اموراقتصادی استانداری کرمانشاه، نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه، محمد احمدی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست و جمعی از مدیران ارشد استانی امروز برگزار شد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر برگزاری جلسه توسعه اقتصاد دیجیتال کرمانشاه حول محور توسعه سرویس‌های هوشمند شهری

به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، عبدالوحید محمدی در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد دیجیتال، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم ایجاد مرکزیت کرمانشاه در منطقه غرب کشور است که موجب هماهنگی و ارتقای همزمان استان‌های غربی در حوزه اقتصاد دیجیتال و فناوری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه یک استان تولید کننده و مرزی است که می‌تواند در حوزه‌های دیجیتال و هوشمند یک مکمل مناسب برای چرخه تولید و توزیع باشد، افزود: با برندسازی و ایجاد ارزش افزوده، می‌توانیم شاهد تقویت اقتصاد استان‌های غربی باشیم.

محمد احمدی نیز در این جلسه به نقش مهم شبکه پستی کشور در تحقق اقتصاد دیجیتال اشاره کرد و گفت: طی سال اخیر گام‌های مثبتی در این راستا برداشته شده و در تلاش هستیم تا این مهم را به واقعیت تبدیل کنیم.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مدل ارایه خدمات در مجموعه شرکت ملی پست مبتنی بر سه جریان فیزیکی یا کالا‌، جریان مالی یا پول وجریان اطلاعات و اطلاعات است، افزود: در اقتصاد دیجیتال هم همین مدل حاکم است.

به گفته وی، عاملی که کمتر به توجه کرده‌ام جریان چهارم یعنی مشتری است.در این چهار جریان محوری باید دید چه زیر ساخت‌هایی باید تعریف شود. اگر این چهارجریان را در شکل دادن اقتصاد دیجیتال به کار گیریم، باید حداقل سه یا چهار کمیته تخصصی داشته باشیم.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح پروژه جی‌نف و توضیح اینکه توانسته‌ایم 100 درصد اماکن شهری و روستایی را کدگذاری کنیم اما در بحث پیاده سازی کد روی نقشه، نیازمند همکاری بیشتر با شهرداری‌ها و استانداری‌ها هستیم.

مدیرعامل همچنین ایجاد برندینگ در اقتصاد دیجیتال را از مباحث کلیدی عنوان کرد و گفت: خدمات و محصولات باید در لایه سرویس با ایجاد برند ایجاد گردد ودر سایه‌ی تعریف برند است که ما می‌توانیم خدمات و محصولات خود را بهتر به فروش برسانیم.

احمدی اظهار داشت: استان کرمانشاه نیازمند برندسازی برای محصولات خود به منظور ارایه بهینه این محصولات در بستر اقتصاد دیجیتال است که باید این مهم به کمک مسئولان و فعالان این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه مدیر عامل شرکت ملی پست در خصوص اجرای مصوبات کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال در حوزه پست اعلام آمادگی کرد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

مجله خبری گفتمان یزد

مجله خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

پایگاه خبری گفتگوی خبری صنایع معدنی

گفتگوی خبری صنایع معدنی

پایگاه رسمی اخبار معادن و مواد معدنی

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

رسانه تخصصی نهضت ملی مسکن

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

شبکه اطلاع رسانی و مرجع اخبار دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلا

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

پایگاه خبری گفتمان فارس

پایگاه خبری گفتمان فارس

با مدیریت خبری عباس ستایش گو

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها