به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، روابط عمومی نوین در سازمان ها و تمامی کسب و کارها تلفیقی از دانش و هنر از حرفه و بهره گیری حداکثری از فنون و ابزارهای نوین ارتباطی با کمترین هزینه ممکنه و با موثرترین بازخورد در نزد مخاطبان و مشتریان بالقوه و بالفعل می باشد.
یکی از مباحث مورد تردید کارشناسان روابط عمومی نیازسنجی درخصوص شناخت اصول تبلیغات در ساختار روابط عمومی هاست در صورتی که چارچوب ارائه محتوا جهت اثربخشی محتوا بهره گیری از تمامی اصول حرفه ی تبلیغات است.
دوره آموزشی « اصول وفنون تبلیغات در روابط عمومی » با هدف شناخت اصول حرفه ای تبلیغات در ساختار روابط عمومی در راستای اثربخشی محتوا و فرآیند اعتمادسازی نزد مخاطبان درون و برون سازمانی سازمان با بهره گیری از تمامی مبانی و فنون حرفه ی تبلیغات باتدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برای روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه به صورت آنلاین برگزار شد.
در این دوره سرفصل های ذیل آموزش داده شد:
- دانش و فنون تبلیغات
- آشنایی با اصول تحقیق، برنامه ریزی و ارزیابی در محتوای تبلیغاتی
- شناخت از اصول تبلیغات در روابط عمومی
- شناخت از فنون تبلیغات در روابط عمومی
- مدیریت و خلاقیت در محتوای تبلیغاتی در روابط عمومی ها
- بررسی انواع تبلیغات در روابط عمومی ها
- بازاریابی خدمات سازمان برای مخاطبان هدف
- تفاوت های پیام تبلیغات و روابط عمومی ها و اصول حل مسئله آن
- پوشش ضعف های روابط عمومی در برابر قدرت تبلیغات
- ابزارهای مورد نیاز محتوای تبلیغاتی در روابط عمومی ها
- اهمیت مخاطب شناسی در اثربخشی محتوا در تبلیغات
- عناصر فرایند ارتباط
- مراحل طراحی ارتباط مؤثر
- آمادگی مخاطب (از آگاهی تا استمرار پاسخ مطلوب)
- طراحی و تولید پیام تبلیغاتی
- اهداف تولید محتوای تبلیغاتی
- برنامه ریزی در تولیدمحتوا تبلیغاتی
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.
جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.