به گزارش خبرنگاران گروه علم وفناوری گزارش خبر، کارگاه آموزشی « اثربخشی محتوا در روابط عمومی ها » برای مدیران، کارشناسان و فعالان تولید محتوا در سازمان هواپیمایی کشوری با هدف ارتقای و قدرت گرفتن نوشتار و تبدیل آن به تولید هدفمند محتوا و در ادامه انتشار موثر آن در راستای اثربخشی محتوا و فرآیند اعتمادسازی نزد مخاطبان درون و برون سازمانی سازمان هواپیمایی کشوری باتدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برگزار شد.
این دوره با سفارش سازمان هواپیمایی کشوری و در 12 ساعت آموزش کارگاهی و حضوری در ساختمان دانشکده هواپیمایی کشور برگزار شد.
هدف از برگزاری این دوره کارگاهی آشنایی با اصول حرفه ای تولید محتوا در ساختار روابط عمومی به شرط اثربخشی محتوا و همراهی و اعتمادسازی در خصوص خدمات سازمان در سراسر کشور اعلام شد.
در این کارگاه 4 روزه آموزشی تاکید بر درست نویسی و اثربخش بودن محتوا در زمان تولید محتوا برای رسانه ها و وب سایت سازمانی در تولیدات روابط عمومی به بحث وگفتگو قرار داده شد.
همچنین اصول سئوی محتوا و بهره گیری از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی در افزایش اثربخشی محتوا سرفصل نکات آموزشی این دوره ارائه شد.
مهمترین سرفصل های دوره اصول حرفه ای اثربخشی محتوا :
- درست نویسی و کوتاه نویسی در روابط عمومی ها
- شناسایی نیازمندی های مخاطبان و مشتریان سازمان و پاسخ به نیاز آنها با تولیدمحتوای موثر
- ابزارهای تولید محتوای اثربخش
- منابع معتبر برای استفاده روابط عمومی ها
- مفاهیم اساسی در محتوا نویسی
- فرآیند سئوی محتوا در روابط عمومی ها
- تعیین کلمات کلیدی در تولید محتوای اثربخش
- اصول حرفه ای سوژه یابی در محتوای اثربخش
- اصول حرفه ای تولیدمحتوای خبری موثر
- تولید محتوای موثر در شبکه های اجتماعی
- و...
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.
جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.