به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، محمود لیایی در نخستین روز از همایش سراسری مدیران شبکه پستی کشور بر تقویت جایگاه پست در خدمت رسانی به مردم و کسب و کارها تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: مدیران شبکه پستی نقش مهمی در تحقق ارتقای سطح خدمات هوشمند و افزایش رضایت مشتریان برعهده دارند.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست عنوان کرد: ان شاالله با واقعی سازی تعرفه های پستی در طی روزهای آتی بتوانیم عمده مشکلات و کم و کاستی شرکت ملی پست در ارائه خدمت به هموطنان و تامین رفاه همکاران را جبران کنیم.
وی از مدیران خواست تا برای کارآمدی هر چه بیشتر شرکت و استفاده بهینه از منابع آن، تمام تلاش خود را بنمایند.
همچنين از اهداف این همایش در آستانه برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت پست در ۸ الی ۱۱ خرداد، هم اندیشی مدیران و انجام هماهنگی لازم با مدیران ستادی و استانی میباشد.
گردهمایی سراسری همزمان با برگزاری دوره آموزشی مدیران شبکه پستی کشور با حضور مدیرعامل؛ اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی استانی عصر روز بیستم اردیبهشت در شیراز آغاز به کار کرد و شامگاه پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به فعالیت خود خاتمه می دهد.