حضور چندوجهی استاندار فارس در میدان، رسانه و ستاد مدیریت بحران

مشاور عالی و رئیس حوزه استاندار فارس با ارائه گزارشی تفصیلی از اقدامات دکتر حسینعلی امیری، استاندار فارس، در بازه زمانی ۲۳ خرداد تا ۵ تیر، از نقش‌آفرینی پررنگ و مسئولانه وی در مدیریت میدانی، رسانه‌ای و راهبری بحران در شرایط جنگی استان سخن گفت.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر حضور چندوجهی استاندار فارس در میدان، رسانه و ستاد مدیریت بحران

به گزارش گروه جامعه پایگاه خبری گفتمان فارس، سید احمد احمدی‌زاده با اشاره به گستره فعالیت‌های استاندار فارس در ۱۲ روز نخست بحران اظهار داشت: «دکتر امیری در این مدت با حضوری مستمر و چندوجهی که تا پاسی از شب به طول می‌انجامید، مسئولانه‌ترین نقش را در مدیریت و هدایت استان ایفا کرد. ایشان در این بازه زمانی، ۲۵ بازدید میدانی از مراکز خدماتی، بهداشتی، اقتصادی و مردمی داشت، در چهار برنامه تلویزیونی حضور یافت، ۱۵ محتوای ویدیویی در فضای مجازی منتشر کرد و ۱۰ بیانیه رسمی با محوریت حمایت از وحدت ملی و نیروهای مسلح صادر نمود و در هشت جلسه رسمی با مدیران ارشد استان، مدیریت یکپارچه بحران را هدایت کرد.»

۲۵ بازدید میدانی در مراکز خدماتی، بهداشتی- درمانی و اقتصادی

احمدی‌زاده با اشاره به حضورهای میدانی استاندار فارس افزود: «بازدید از انبار کالاهای اساسی، کارخانجات تهیه و تأمین کننده مایحتاج مردم، شرکت برق منطقه‌ای، شرکت آب منطقه‌ای، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اداره کل راه‌آهن، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، آتش‌نشانی و شهرداری شیراز، مراکز درمانی از جمله بیمارستان شهید رجایی، آبفای شیراز و فروشگاه‌های سطح شهر، بخشی از نظارت مستقیم استاندار بر روند خدمات‌رسانی به مردم بود.»

گفت‌وگو با مردم در مساجد، بازار و شهرک‌های صنعتی

وی ادامه داد: «استاندار فارس همچنین در مساجد شیراز، مراسم‌های مذهبی، منطقه دروازه کازرون، مجتمع بازرگانان و شهرک‌های صنعتی حضور یافت، با مردم و کسبه گفت‌وگو کرد و ضمن شنیدن مسائل، بر پایداری خدمات، توزیع عادلانه کالا و تقویت روحیه عمومی تأکید نمود.»

اقناع افکار عمومی با حضور در رسانه‌های ملی و استانی

مشاور عالی استاندار فارس با اشاره به نقش رسانه‌ای دکتر امیری در این ایام گفت: «حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه فارس، حضور در شبکه دو سیما، تولید و انتشار بیش از ۱۵ محتوای ویدیویی، گزارش خبری و گفت‌وگوی تصویری از اقدامات استانی، با بهره‌گیری از رسانه، برای اقناع افکار عمومی و ایجاد آرامش در فضای جامعه بود.»

وی افزود: «سه برنامه گفت‌وگومحور تلویزیونی با مجموع ۲۵۰ دقیقه پخش، و بیش از ۳۰۰ هزار بازدید از هر ویدیو در پلتفرم‌های مجازی استان، نشان‌دهنده گستره تأثیرگذاری پیام‌های استاندار در این بازه بحرانی است.»

تبلیغات محیطی و روایت‌سازی گرافیکی در حمایت از وحدت ملی

احمدی‌زاده همچنین از اقدامات استانداری در حوزه تبلیغات محیطی و گرافیک اطلاع‌رسان گفت و بیان کرد: «در راستای تقویت روحیه ملی، هشت طرح تبلیغات محیطی با محورهایی چون “وطن”، “اتحاد”، “حمایت از ایران” و “پشتیبانی از نیروهای مسلح” در نقاط مختلف شهر اجرا شد. همچنین ۱۵ اینفوگرافیک درباره اقدامات استاندار منتشر شد و پنج روایت گرافیکی از چهره‌های ملی و استانی در دفاع از وطن طراحی و پخش گردید.»

تشکیل کارگروه «فارس همدل» برای انسجام جبهه رسانه‌ای استان

وی با اشاره به تشکیل کارگروه رسانه‌ای «فارس همدل» در استانداری گفت: «این کارگروه با هدف انسجام‌بخشی به روایت‌های رسانه‌ای، مقابله با شایعات، و هماهنگی میان روابط عمومی دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها تشکیل شد. سه جلسه توجیهی ویژه برای روابط عمومی‌ها برگزار شد که طی آن، نحوه اطلاع‌رسانی در شرایط جنگی، خطوط قرمز امنیتی، تقویت پیام‌های انگیزشی و هماهنگی در انتشار اخبار تشریح شد.»

۳۰ مصاحبه با چهره‌های اثرگذار و ۱۰ بیانیه در حمایت از همبستگی ملی

رئیس حوزه استاندار فارس همچنین از انتشار ۳۰ گفت‌وگوی ویژه با شخصیت‌های استان در راستای تقویت همدلی، همراهی با نیروهای مسلح و مقابله با جنگ روانی دشمن خبر داد و افزود: «۱۰ بیانیه با امضای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی تأثیرگذار استان و احزاب در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی و حمایت از وحدت ملی، همبستگی مردم و تکریم خانواده‌های شهدا صادر گردید.»

مدیریت بحران با روایت‌سازی، همدلی و حضور مستمر ممکن شد

احمدی‌زاده گفت: «تجربه این ۱۲ روز نشان داد که مدیریت بحران، با حضور، همدلی و روایت‌سازی صحیح، ممکن و مؤثر است.»

وی تصریح کرد: «بزرگترین شیرینی و نقطه امید بخش این جنگ انسجام و همبستگی ملی بود که به تعبیر استاندار محترم دفاع ملی کم‌نظیر و فوق‌العاده‌ای شکل گرفت.»

استاندار در کنار مردم؛ از کارخانه تا بیمارستان، از رسانه تا میدان

در پایان، احمدی‌زاده با تأکید بر نقش میدانی دکتر امیری گفت: «استاندار فارس در این ۱۲ روز، مدیری بود که نه‌تنها پشت میز نماند، بلکه در کنار مردم، در میدان، در بیمارستان، در کارخانه و در رسانه‌ها حضور یافت. این حضور همزمان، موجب انسجام مدیریتی، آرامش روانی جامعه و افزایش مقاومت مردم در برابر فشار روانی دشمن شد.»

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

پایگاه آموزشی احمد باقری

پایگاه آموزشی احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

پایگاه تخصصی تحلیلی سرمایه نگر

پایگاه تخصصی تحلیلی سرمایه نگر

سرمایه نگر پایگاه مستقل تحلیل و آموزش بازارسرمایه

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

پایگاه خبری گفتمان فارس

پایگاه خبری گفتمان فارس

با مدیریت خبری عباس ستایش گو

پایگاه اطلاع رسانی مشارکت

پایگاه اطلاع رسانی مشارکت

اجلاس ملی مشارکت در ساخت

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

بزرگترین تولید کننده فرآورده های سنگ آهن در غرب کشور

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

پایگاه خبری گفتمان یزد

پایگاه خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

پایگاه اطلاع رسانی معدن پیشرو

پایگاه اطلاع رسانی معدن پیشرو

پایگاه رسمی اخبار معادن و صنایع معدنی

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

رسانه تخصصی نهضت ملی مسکن

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

شبکه اطلاع رسانی و مرجع اخبار دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی اعتلای نهادهای مردمی

پایگاه اطلاع رسانی اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

امیرحسین باقری

امیرحسین باقری

مشاور و مدرس بورس

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

پایگاه خبری تصمیم 24

پایگاه خبری تصمیم 24

پایگاه رسمی اخبار و رویدادهای ملی و بین المللی تصمیم24