راه های رسیدن به شیر حمام ایده آل!

برای طراحان داخلی و بسیاری از کاربران سرویس حمام فضایی بالقوه برای انعکاس هنر طراحی و سبک است. برخی ترجیح می دهند یک آیتم مهم و برخی ترجیح می دهند تمام جزئیات حمام خود را برجسته کنند تا حس لوکس بودن تقویت شود. شیر حمام یکی از جزئیات مهم در حمام است که در این مقاله بر روی ملاحظات مربوط به خرید آن تاکید کرده ایم.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر راه های رسیدن به شیر حمام ایده آل!

به گزارش خبرگزاری گزارش خبر، برای طراحان داخلی و بسیاری از کاربران سرویس حمام فضایی بالقوه برای انعکاس هنر طراحی و سبک است. برخی ترجیح می دهند یک آیتم مهم و برخی ترجیح می دهند تمام جزئیات حمام خود را برجسته کنند تا حس لوکس بودن تقویت شود. شیر حمام یکی از جزئیات مهم در حمام است که در این مقاله بر روی ملاحظات مربوط به خرید آن تاکید کرده ایم.

توجه به مصرف بهینه آب شیر حمام و سردوش

در دنیا حداکثر نرخ جریان (دِبی) مجاز برای سردوش ها چطور مشخص می شود؟ استاندارد شیرهای دوش در ایالات متحده 2.5 گالن در دقیقه (gpm) است که توسط دولت فدرال تنظیم و پایش می شود. البته در برخی مکان‌ها، استانداردهای محلی یا ایالتی سخت‌گیرانه‌تر هستند (1.5 یا 1.8 (gpm که در هر صورت رعایت آن ها جهت ورورد به بازار واجب است. این استاندارد به صورت کلی تعیین می شود و باید بدون توجه به اندازه سر دوش یا تعداد سوراخ های اسپری رعایت شود. از آنجا که اندازه سردوش و تعداد سوراخ ها نشان نمی دهد که چه مقدار آب از سردوش یا دوش دستی خارج می شود، برای آگاهی از این موضوع باید به اطلاعات محصول توجه کنید.

آزمایش سر دوش قبل از خرید سخت است، بنابراین چگونه می توانید مطمئن شوید که یک سردوش کم مصرف تجربه دوش فوق العاده ای را ارائه می دهد؟ یکی از گزینه‌ها در آمریکا این است که کاربران به دنبال محصولاتی با برچسب WaterSense باشند که عملکرد بهینه ای دارند. سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده برای ارائه منبعی موثق به مردم جهت صرفه جویی در مصرف آب برنامه WaterSense را اجرا می کند.

در ایران نیز بسیاری از شرکت ها اطلاعات کامل مربوط به دبی آب سردوش و شیر حمام برند خود را در بخش اطلاعات محصول درج می کنند. با مراجعه به این اطلاعات می توانید از مصرف بهینه آب اطمینان حاصل کنید.

قیمت شیرآلات حمام

در زمان خرید شیر حمام مواردی مانند جنس شیرآلات، وزن، طراحی و گارانتی را در نظر بگیرید تا از جنبه های کاربردی محصول خیالتان راحت شود. همیشه وزن و قیمت بالاتر شیر دوش حمام به معنای استاندارد بودن شیرآلات نیست. شیر مخلوط حمام با وزن پایین هم می تواند کاملاً استاندارد باشد به شرط آنکه الزامات استاندارد بود در مواد اولیه و ساخت آن رعایت شود. برای خرید شیرآلات باکیفیت و استاندارد نه به دنبال خرید شیرآلات فوق گران باشید و نه به دنبال خرید شیرآلات خیلی ارزان.

مطالعه نقد و بررسی ها در مورد کیفیت برند مورد نظر

احتمالاً به این فکر کرده اید که چگونه از کیفیت شیرآلات مورد نظر خود در بلند مدت اطمینان حاصل کنید. امروزه که اینترنت در دسترس بسیاری از مصرف کنندگان قرار دارد تجربه استفاده از محصولات و برندها به سرعت امکان وایرال شدن دارند. بسیاری از کاربران راضی و ناراضی در مورد رضایت و یا عدم رضایت از کیفیت محصول خریداری شده در شبکه های اجتماعی و یا بخش دیدگاه فروشگاه های اینترنتی می نویسند. یکی از راه های اطمینان از کیفیت یک محصول، بررسی نظرات کاربران پیش از نهایی کردن خرید است.

جنس استاندارد شیر حمام

مهم ترین موردی که برای خرید شیر حمام باید در نظر بگیرید جنس شیرآلات است. شیرآلات برنجی استاندارد از کیفیت لازم برخوردار هستند و می بایست به میزان سرب به کار رفته در شیرآلات توجه کرد. اگر سرب موجود در ماده اولیه شیرآلات از 2.5 درصد بیشتر باشد نشان دهنده غیر استاندارد بودن آن محصول است. بهترین شمش برنج 60 درصد مس، زیر 2.5 درصد سرب و 38 درصد روی دارد. البته که قیمت شیر حمام و مبلغی که برای خرید آن در اختیار دارید نیز باید همخوانی داشته باشند. اما خبر خوب اینکه شیر حمام استاندارد با وزن پایین نیز در بازار موجود است.

ملاحظات پایانی خرید شیر دوش

در زمان خرید شیر حمام چند نکته دیگر نیز وجود دارد که در راهنمای خرید شیر حمام به تفصیل به آن ها پرداخته شده است. اما جهت تکمیل سرفصل ها در ادامه به صورت تیتروار به این نکات اشاره می شود:

ضمانتنامه: قبل از خرید حتماً گارانتی شیر ​​دوش حمام را بررسی کنید و در مورد مواردی که تحت پوشش گارانتی قرار دارند مطمئن شوید. این موارد به صورت کتبی در برگه گارانتی داخل جعبه و یا روی جعبه نوشته شده است.

نوع نصب شیر حمام: شیرآلات حمام را می توانید به دو صورت توکار و روکار نصب کنید که هر کدام مزیت ها و مسائل مربوط به خود را دارند. شیر حمام توکار زیباتر و مینیمال تر است اما نصب آن سخت تر و پرهزینه تر. شیرآلات روکار با اینکه ممکن است به اندازه مدل های توکار جذاب نباشد اما به راحتی نصب می شود و در حال حاضر مدل های متنوع تری دارد.

امکانات شیر حمام: شیر حمام می تواند از نوع هوشمند و دیجیتال باشد که بتوانید با گوشی خود آن را کنترل کنید و یا پروفایل اختصاصی خود را در حافظه آن بسازید. و یا امکانی مانند ترموستات داشته باشد تا دمای آب خروجی ثابتی را با وجود نوسانات فشار آب سرد و گرم حفظ کند و نگذارد دمای آب از دمای گرم یا سرد معینی عبور کند.

شیرهای حمام از تجهیزات کوچک اما بسیار کاربردی هستند. در طول سال‌ها، تولیدکنندگان شیرآلات را توسعه داده‌اند، به آنها پرداخت‌های فوق‌العاده‌ای بخشیده اند و آنها را به جذابیت مدل های امروزی ارتقا داده اند. علاوه بر قیمت شیر اهرمی موارد زیادی در خرید شیر حمام مهم هستند از جمله کم مصرف بودن شیرآلات و سردوش، مطالعه نقد و بررسی ها در مورد محصول مورد نظر، جنس شیر حمام و سایر ملاحظاتی که در این مقاله بررسی شد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

مجله خبری گفتمان یزد

مجله خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

شبکه اطلاع رسانی و مرجع اخبار دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلا

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها