ابعاد تخت تاشو یک نفره در حالت عمودی و افقی

با افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن، داشتن خانه‌های با متراژ بیش از 100 متر رویایی دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد. با این حال خوشبختانه وسایل کاربردی بسیاری در بازار وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از فضای هر چند کوچک خانه، حداکثر استفاده را ببرید. یکی از این وسایل، تخت تاشو یک نفره است که باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود. در این مقاله به ابعاد استاندارد تخت تاشو یک نفره، دو نفره و کودک و نوجوان می‌پردازیم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر ابعاد تخت تاشو یک نفره در حالت عمودی و افقی

به گزارش خبر، با افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن، داشتن خانه‌های با متراژ بیش از 100 متر رویایی دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد. با این حال خوشبختانه وسایل کاربردی بسیاری در بازار وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از فضای هر چند کوچک خانه، حداکثر استفاده را ببرید. یکی از این وسایل، تخت تاشو یک نفره است که باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود. در این مقاله به ابعاد استاندارد تخت تاشو یک نفره، دو نفره و کودک و نوجوان می‌پردازیم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اندازه تخت‌ خواب تاشو یک‌نفره؛ گزینه‌ای ایده‌آل برای فضاهای محدود

برای استفاده بهینه از فضا، تخت‌های تاشو یک‌نفره گزینه‌ای بسیار کاربردی هستند. این تخت‌ها در ابعاد و مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند و قابلیت تغییر براساس سفارش مشتری دارند. به‌طور معمول، تخت‌های تاشو همراه با کمد دکوری، میز تحریر و میز لوازم آرایش عرضه می‌شوند، اما این اجزا را می‌توان بر اساس متراژ اتاق حذف کرد یا تغییر داد.

ابعاد استاندارد تخت تاشو یک‌نفره به این صورت است:

  • عرض: 105 سانتی‌متر
  • ارتفاع: 215 سانتی‌متر
  • عمق از دیوار: 50 سانتی‌متر
  • طول در حالت باز: 235 سانتی‌متر

تخت‌های تاشو در دو مدل افقی و عمودی عرضه می‌شوند که بسته به فضای اتاق قابل تغییر هستند. این ویژگی باعث می‌شود تا این تخت‌ها به نام تخت کمجا شناخته شوند و به‌طورویژه در بهینه‌سازی فضا نقش داشته باشند. از جمله مزایای تخت خواب یک‌نفره می‌توان به صرفه‌جویی در فضا، تنوع در طراحی و امکانات اضافی مانند کشو‌های زیر تخت اشاره کرد.

ابعاد تخت تاشو دونفره؛ هماهنگی کامل با فضای اتاق خواب شما

زوج‌های جوان معمولا به دلیل محدودیت فضا و نیاز به وسایل چند منظوره، به دنبال انتخاب‌هایی هستند که بتوانند بیشترین استفاده را از فضای خود داشته باشند. تخت تاشو دونفره یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های کالای خواب بین این زوج‌هاست، زیرا قابلیت صرفه‌جویی در فضا و کاربرد چندمنظوره آن باعث شده که به یک انتخاب عالی برای اتاق‌های کوچک تبدیل شود.

تخت تاشو دونفره در دو نوع عمودی و افقی تولید می‌شود و مانند تخت تاشو یک نفره امکان شخصی‌سازی ابعاد و حذف اجزای اضافی در آن وجود دارد. این قابلیت امکان مقرون‌به‌صرفه‌تر شدن خرید را هم فراهم می‌کند؛ چون با حذف بخش‌هایی مثل کمد و دکوری، قیمت نهایی کاهش یافته و در مواردی هزینه نهایی به قیمت یک تشک یک‌نفره نزدیک می‌شود.

ابعاد استاندارد تخت تاشو دونفره:

  • عرض: 155 سانتی‌متر
  • ارتفاع: 215 سانتی‌متر
  • عمق از دیوار: 50 سانتی‌متر
  • طول در حالت باز: 235 سانتی‌متر

برای تسهیل باز و بسته کردن این تخت‌ها، از جک‌های هیدرولیکی استفاده می‌شود که باعث راحتی در استفاده و افزایش طول عمر محصول می‌شود. همچنین، درهای کمد در مدل‌های تخت تاشو دونفره به حفظ نظم اتاق و محافظت از تخت کمک می‌کنند. این تخت‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با قابلیت تا شدن یا تغییر شکل، استفاده بهینه از فضای اتاق را ممکن می‌کنند. ابعاد تخت‌های تاشو در مقایسه با تخت‌های معمولی تفاوت چندانی ندارد، اما قابلیت جمع شدن آن‌ها این امکان را می‌دهد که هر زمان نیازی به تخت نداشتید، آن را جمع کرده و از فضا به نحو احسن استفاده کنید.

ابعاد تخت تاشو کودک‌ و نوجوان؛ فضای کافی برای وسایل ضروری

به طور طبیعی اتاق‌های کودک و نوجوان با متراژ محدود و وسایل متنوعی همراه هستند؛ به همین دلیل استفاده از راهکارهایی برای بهینه‌سازی فضا بسیار مهم است. یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن فضای مفید بیشتر، نصب تخت تاشو است. این نوع تخت‌ها را به‌راحتی می‌توان در طول روز جمع و هنگام شب مجددا باز کرد که به بهینه‌سازی فضا و کاهش شلوغی اتاق کمک می‌کند.

استفاده از جک هیدرولیکی در این تخت‌ها باعث می‌شود باز و بسته کردن آن بسیار ساده باشد و کودکان و نوجوانان نیز بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند. راحتی استفاده از این نوع تخت‌ها ارزشش را دارد که بابت قیمت تخت خواب یک نفره کودک یا نوجوان تاشو هزینه کنید.

ابعاد استاندارد تخت‌ تاشو کودک:

  • عرض: 95 سانتی‌متر
  • ارتفاع: 195 سانتی‌متر
  • عمق از دیوار: 50 سانتی‌متر

تخت نوجوان:

  • عرض: 155 سانتی‌متر
  • ارتفاع: 215 سانتی‌متر
  • عمق از دیوار: 50 سانتی‌متر
  • طول در حالت باز: 235 سانتی‌متر

هنگام خرید تخت تاشو برای کودک و نوجوان، باید علاوه بر ابعاد و زیبایی، به کیفیت و امنیت تخت توجه ویژه‌ای داشت. انتخاب یک تخت باکیفیت و مطابق با استانداردها اهمیت زیادی دارد، چرا که تاثیر مستقیمی بر سلامت و راحتی کودک خواهد داشت.

راهنمای انتخاب ابعاد مناسب برای تخت باتوجه‌به فضای موجود

انتخاب ابعاد دلخواه برای تخت تاشو با توجه به فضای در دسترس، امکان استفاده بهینه از محیط اتاق را فراهم می‌کند. برای این کار، ابتدا فضای اتاق را دقیق اندازه‌گیری کرده و به عرض، ارتفاع، و عمق موجود توجه کنید تا تخت به‌درستی در آن جا شود. در اتاق‌های کوچک، می‌توانید از تخت‌های تاشو عمودی یا افقی استفاده کنید که در زمان باز یا بسته بودن فضای اتاق را بهینه می‌کنند. همچنین امکان حذف بخش‌های اضافی مانند کمد یا کشو به شما اجازه می‌دهد تخت را براساس نیاز خود شخصی‌سازی کنید. به این طریق، می‌توانید تختی را انتخاب کنید که کاملا با فضای اتاق شما هماهنگ بوده و بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

تخت تاشو از کجا بخریم؟

در این مقاله توضیح دادیم که استفاده از تخت تاشو یک راهکار بسیار موثر برای افزایش فضای بهینه اتاق‌های کوچک است. این نوع تخت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که در طول روز فضای بیشتری برای فعالیت‌های دیگر داشته باشید و شب‌ها آن را به‌راحتی باز کنید. به کمک جک‌های هیدرولیکی، تخت تاشو به‌سادگی جمع و باز می‌شود و در انواع عمودی و افقی قابل نصب است،که این ویژگی باعث می‌شود بتوانید آن را با هر نوع فضایی تطبیق دهید. در نتیجه، با استفاده از تخت تاشو می‌توانید اتاقی منظم‌تر، کاربردی‌تر و با فضای آزاد بیشتر داشته باشید که برای خانه‌های کوچک یا اتاق‌های چندمنظوره ایده‌آل است.

مهم‌ترین نکته برای خرید تخت تاشو، تهیه این وسیله از فروشگاه‌ها و تولیدی‌های معتبری است که محصولات باکیفیتی را تولید و عرضه می‌کنند؛ زیرا اگر تخت کیفیت ساخت بالایی نداشته باشد، دیر یا زود جک هیدرولیکی آن از کار می‌افتد و عملا تاشو بودن تخت بلااستفاده خواهد شد. به این منظور پیشنهاد ما گروه تولیدی بلج است که با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه محصولات چوبی بسیار باکیفیت فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تخت تاشو یک نفره، دو نفره و کودک و نوجوان همین الان به وب‌سایت بلج مراجعه کنید.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

مجله خبری گفتمان یزد

مجله خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

شبکه اطلاع رسانی و مرجع اخبار دریا و نفت

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها