شرکت حداکثری در انتخابات در امتداد راه شهدا است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: شرکت حداکثری در انتخابات در امتداد راه شهدا است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر شرکت حداکثری در انتخابات در امتداد راه شهدا است

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، سوم تیر ماه در نخستین یادواره شهدای بانک ملی استان، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: اگر کودتا کنندگان سقیفه بعد از ۷۰ روز از عید غدیر اجازه دادن بودند که ولی مطلق الهی و معرفی شده توسط خداوند متعال بر مسند حاکمیت اسلامی بنشیند، امروز جهان بشریت وضعی متفاوت از اکنون داشت.

وی افزود: عید غدیر عید عظیمی است چراکه ۲۳ سال رسول خدا زحمت کشید و ۸۳ جنگ بر علیه ایشان شکل گرفت که امیرالمومنین علی (ع) در این نبرد‌ها پیش قراول و پرچم دار اصلی است بنابراین خداوند در حجه الوداع فرمان می‌دهد که «ای پیامبر آنچه از طرف پروردگارت بر تو نازل شده است، کاملاً (به مردم) برسان! و اگر نکنی، رسالت او را انجام نداده‌ای!» که در این مراسم امام علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر معرفی شد.

سردار کوشکی با بیان اینکه زحمات پیامبر گرامی اسلام (ص) برای استواری حاکمیت الهی دین بر جهان بود، گفت: در واقعه غدیر، پیامبر اسلام (ص) پرچم اجرایی حاکمیت الهی بر جهان را به امامت و ولایت و به مولا علی (ع) می‌سپارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس هدف از برگزاری یادواره شهدا یادآوری ارزش‌های برآمده از سبک زندگی شهدا است، تاکید کرد: زمان در گذر بوده بنابراین لازم است سبک زندگی شهدا را تکرار کنم و نخستین ویژگی شهدا اعتقاد به فرامین الهی و محقق شدن فرمان خداوند متعال و اعتقاد به آخرت است و شهدا وقتی ایمان به خداوند را حاصل کردند، حاضر به جان دادن می‌شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه شهدا با عقلانیت از رسول خدا و اهل بیت (ع) تبعیت کردند، ادامه داد: دفاع از دین اسلام، عزت و سربلندی مردم و دفاع از سرحدات کشورمان هدف شهدا بوده است و اهل قرآن و نماز بودند بنابراین باید به نماز اهمیت ویژه داشت چراکه وقتی انسان پرچم نماز را بر زمین گذاشت، پرچم شیطان را بر دوش خواهد گرفت و هیچ کس بدون نماز نمی‌تواند اخلاقیات الهی را ترویج دهد.

وی تصریح کرد: فرهنگ شهدای خدمت کشورمان را آباد کرد و رهبر معظم انقلاب از شهید آیت الله رئیسی تمجید می‌کند چراکه شخصیت او چنین است که برای مردم فداکاری می‌کنند.

سردار کوشکی بر خوانش وصیت نامه شهدا در یادواره‌ها تاکید کرد و ادامه داد: سبک زندگی شهدا باید در محافل و جامعه ترویج پیدا کند و اکنون راه شهدا کمک به جهاد تبیین و شرکت حداکثری در انتخابات است و در گام بعد انتخاب فرد اصلح باید مدنظر باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه انتخاباتی سرنوشت ساز در پیش است، اظهار کرد: دشمن نمی‌خواهد یک انتخابات مقتدرانه و قوی رقم بخورد از این رو در تلاش برای کم رنگ کردن حضور مردم برآمده چراکه انتخابات قوت بخشی به نظام اسلامی است بنابراین باید قدرت ملی ضمن انسجام، یک نمایش عظیم واحد در دنیا رقم بزند تا این پیام را متبادر کند که ملت ایران آماده پیشرفت خود است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه شهدا معلمان پایان ناپذیر بشریت در همه حوزه‌ها هستند، ادامه داد: ببینیم امروز اگر شهدا در این دنیا بودند، پرچم را در انتخابات به دست چه کسی می‌سپردند بنابراین باید در کنار حضور پرشور، انتخابی اصلح داشته باشیم.

وی ویژگی کاندیدای اصلح را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: کسانی را در کارزار انتخابات انتخاب کنیم که کارآمد، رهرو راه شهدا و داشتن روحیه جهادی باشد تا با عدم وام داری به جریانات سیاسی، همانند شهید آیت الله رئیسی صرف نظر از همه زخم زبان‌ها در راه مردم خدمت کند بنابراین عاقلانه تصمیم بگیریم و مجاهدانه از این انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

سردار کوشکی فلسطین را مهد ظهور و بروز ادیان بزرگ الهی عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی و غرب دو جنگ جهانی بر مردم دنیا تحمیل کرد که حاصل آن تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی است که امروز شاهد جنایات این رژیم و کشتار بیش از ۳۷ هزار انسان بی گناه هستیم که در آینده، نابودی رژیم صهیونیستی توسط پیروان حقیقی فرهنگ ایثار و شهادت رخ خواهد داد و در قرآن کریم هم ذکر شده که خداوند وعده داده جهان متعلق به برپا کنندگان قسط و دین خدا و مستضعفان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه دنیای امروز تنها زبان قدرت را می‌فهمد، اضافه کرد: شهید سلیمانی با تبعیت از ولایت، «قدرت» را با اتحاد لشکریان بیش از ۹ کشور منطقه در مقابل دشمنان واحد کرد و پیروزی شگرفی آفرید بنابراین باید در کنار قدرت نظامی، در عرصه اقتصادی نیز سرآمد باشیم.

این استاد دانشگاه در پایان سخنان خود تصریح کرد: اگر ملت ما در اقتصاد قدرتمند شود، قطعا ۳ هزار و ۳۰۰ تحریمی که توسط دشمن تاکنون برعلیه ایران اسلامی اعلام و اعمال شده رفع خواهد شد لذا با تغییر دولت‌ها دشمنی دشمنان و تحریم‌ها تغییر نخواهد کرد و تنها با قدرت در همه ابعاد خواهیم توانست که ایستادگی کنیم.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها