مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

سازماندهی و ایجاد تشکل برای مقابله با شرک و در راس آن صهیونیسم جهانی، از جمله اقدامات الهی امام روح الله است

سردار «کوشکی» با اشاره به تحول در جهان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: زورگویان عالم با تحمیل جنگ‌های جهانی اول و دوم برای اثبات قدرت خود تلاش کردند، اما رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی هندسه قدرت جهان را تغییر داد که امروز به تعبیر مقام معظم رهبری می‌بینیم جهانیان وارد رزمگاهی می‌شوند که امام خمینی (ره) طراح آن بود و می‌توان آن را خدمت این عالم بزرگ به تاریخ دانست.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر سازماندهی و ایجاد تشکل برای مقابله با شرک و در راس آن صهیونیسم جهانی، از جمله اقدامات الهی امام روح الله است

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در یادواره شهدای شهید آباد شهرستان خرامه که همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امام (ره) زمانی که انقلاب اسلامی را آغاز می‌کند با توکل بر خداوند و یقین به تحقق وعده‌های الهی در این میدان وارد می‌شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع)، عارف و حکیم بود که با ۶ عمل و عنصر کلیدی که اختصاص به پیامبران الهی دارد و برآمده از کتاب خداوند متعال است، وارد میدان مبارزه با رژیم ستم شاهی و استکبار جهانی شد.

سردار کوشکی با اشاره به تحول در جهان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: زورگویان عالم با تحمیل جنگ‌های جهانی اول و دوم برای اثبات قدرت خود تلاش کردند، اما رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی هندسه قدرت جهان را تغییر داد که امروز به تعبیر مقام معظم رهبری می‌بینیم جهانیان وارد رزمگاهی می‌شوند که امام خمینی (ره) طراح آن بود و می‌توان آن را خدمت این عالم بزرگ به تاریخ دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس حاکمیت دینی را دومین اقدام امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: امام (ره) حکومت دینی را در آن برهه از زمان، فریاد می‌زند و این ایدئولوژی را مطرح می‌کند که حکومت متعلق به الله و منادیان ارزش‌های الهی است و امام خمینی (ره) منادی حکومت اسلامی برای نخستین بار بعد از حکومت امیرالمومنین علی (ع) می‌شود بنابراین با پیروزی انقلاب اسلامی، یک حکومت دینی بر پهنه جغرافیای ایران حاکم شد.

وی تصریح کرد: سازماندهی و ایجاد تشکل برای مقابله با شرک و در راس آن صهیونیسم جهانی، از جمله اقدامات الهی امام روح الله است که امروز شاهد هستیم صهیونیسم در مقابل گروه مقاومت درمانده شده و توان مقابله ندارد.

این استاد دانشگاه، خلوص امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را عامل پیشبرد ارزش‌های الهی در دنیا دانست و ادامه داد: هویت دهی به مسلمانان و شیعیان، آموزش ایستادگی و مقاومت از دیگر اقدامات امام (ره) بود و قدرت طوفانی ملت را وارد عرصه کرد.

سردار کوشکی با بیان اینکه امام (ره) ایرانیان را از سلطه استبداد خارج کرد و آزادی حقیقی را به مردم هدیه داد، ادامه داد: امروزه بی اخلاقی، تبدیل انسان به حیوان به عنوان آزادی در فضای مجازی ترویج داده می‌شود، اما امام خمینی (ره) آزادی حقیقی که خداوند در قرآن خود آن را تشریح کرده، به ارمغان آورد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان شعار اصلی انقلاب اسلامی انتخاب شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) ۴ عمل اساسی برای مردم انجام داد، اضافه کرد: در زمانه‌ای که غربت دین بر همه عالم حاکم بود، امام (ره) دین خدا و شایستگی‌های دین داری را ترویج داد بنابراین به همه انسان‌ها یاد داد که دین داری بهترین ارزشی بوده که خداوند برای بندگان خود مسجل کرده است.

بنابه گفته این استاد دانشگاه، امام خمینی (ره) با توکل به خداوند، توسل به اهل بیت (ع) و تمسک به قرآن الهی رزمندگانی را پرورش داد که برای نخستین بار در طول تاریخ ۲۰۰ ساله این کشور اجازه ندادند دشمنان بر سرزمین ایران حاکم شوند.

وی با بیان اینکه اگر از ولی خدا به نحو صحیح تبعیت کردیم، دنیا و آخرت ما آباد خواهد شد افزود: شهید آیت الله رئیسی بر خلاف دیگران، ولایت را برای خود سپر نکرد بلکه خودش را برای مردم و ولایت سپر قرار داد و در نهایت به فیض شهادت در راه خدمت نائل آمد.

سردار کوشکی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی سبک زندگی شهدا را عملیاتی کرد، خاطرنشان کرد: شهدا یک کتاب شهید شناسی و زندگی دارند که اگر آن را درست بخوانیم و عمل کنیم، دنیا و آخرت ما آباد خواهد شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به تشریح چگونگی محبوبیت رئیس جمهور شهید ایران در دل مردم پرداخت و اظهار کرد: خداوند متعال قرآن کریم می‌فرماید مسلّماً کسانی که ایمان آورده و کار‌های شایسته انجام داده‌اند، خداوند رحمان محبّتی برای آنان در دل‌ها قرار می‌دهد بنابراین شهید آیت الله رئیسی با خدمت شبانه روزی خود در دل مردم ایران قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاید برخی از افراد در زمان انتخابات به شهید رئیسی رای ندادند و کاندیدای مورد نظر آنها فرد دیگری بود، اما این جمعیت عظیم که در شهر‌های تبریز، قم، تهران و مشهد برای تشییع پیکر ایشان و شهدای خدمت به خیابان‌ها آمدند، بی نظیر بود.

این استاد دانشگاه «ایمان به خداوند، تمسک به اهل بیت (ع) و قرآن کریم، برپایی نماز، ولایت پذیری، مردم داری، ولایت یاری، کسب روزی حلال، مردم یاری، سخت کوشی» را از ویژگی‌های شهدا عنوان کرد و گفت: شهیدان تمام وجود خود را برای آسایش و آرامش مردم فدا کردند همچنین سرتاسر زندگی شهدا عمل صالح بوده که شهادت پاداش خداوند به بندگان با ایمانی است که عمل صالح انجام دادند.

سردار کوشکی در پایان سخنان خود تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که استمرار شهید آیت الله رئیسی آن است که انتخابات پرشور و باشکوه برگزار شود بنابراین باید در تکمیل تجلیل و تشییع از رئیس جمهور شهید ایران، در انتخابات پیش رو پرشور شرکت کنیم.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها