به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، نقش های روابط عمومی به عنوان متغیر مستقل شامل مولفه های نقش اقناعی، نقش اطلاعی، نقش حل مسأله، نقش مشاوره ای، نقش توسعه مناسبات و نقش آموزش همگانی می باشد. توانایی حفظ، توازن و توسعه عملکردی یک سازمان در بلندمدت ودر نتیجه تداوم رضایت ذینفعان سازمان در طول زمان ازجمله مولفه های اصلی در تحقق پایداری سازمان است.
نقش های روابط عمومی به عنوان متغیر مستقل شامل مولفه های نقش اقناعی، نقش اطلاعی، نقش حل مسأله، نقش مشاوره ای، نقش توسعه مناسبات و نقش آموزش همگانی می باشد. توانایی حفظ، توازن و توسعه عملکردی یک سازمان در بلندمدت ودر نتیجه تداوم رضایت ذینفعان سازمان در طول زمان ازجمله مولفه های اصلی در تحقق پایداری سازمان است.
در همین راستا کارگاه آموزشی " روابط عمومی در مدیریت شهری " به مسئولان و کارشناسان روابط عمومی شهرداری پاکدشت توسط احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در قالب 6 ساعت آموزشی به صورت حضوری در ساختمان اصلی روابط عمومی شهرداری پاکدشت برگزار شد.
برخی از مهمترین محورهای آموزشی این دوره:
- نقش آفرینی روابط عمومی در مدیریت شهری
- نیازسنجی در موفقیت کار روابط عمومی در ارائه خدمات شهروندی و شهری
- آشنایی اصول حرفه ای نیاز مخاطبان و ذینفعان در ارائه خدمات شهری و همراهی آنان
- نقش تولیدمحتوا موثر در روابط عمومی مدیریت شهری
- سوژه یابی در همراهی افکار عمومی شهروندان با خدمات شهری
- بایدها و نبایدهای روابط عمومی شهری در انجام ماموریت های ارتباطی
- آموزش ترسیم شیوه نامه ارتباطی شهری
- بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود روابط عمومی حوزه های شهری
- تبلیغات در روابط عمومی شهری
- نظرسنجی و پایش افکارعمومی در ارائه خدمات شهری
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و فعال بازارسرمایه به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.
جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.