به گزارش خبرنگاران گروه اقتصاد گزارش خبر، روز گذشته طی آیینی با حضور حمیدرضا محمد ابراهیمی مدیرکل امور مالیاتی استان فارس و جمعی از مسئولان و معتمدین محلی؛ عملیات ساخت اداره امور مالیاتی بخش اشکنان به زمین زده شد.
ساختمان اداره امور مالیاتی بخش اشکنان شامل طبقه های همکف و اول با زیربنای حدود 750 مترمربع و اعتباری افزون بر 130میلیارد ریال از سوی اداره کل امور مالیاتی استان فارس تأمین شد و اکنون پیمانکار نیز عملیات اجرایی را در زمین واگذاری شهرداری اشکنان به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع واقع در قطب اداری آغاز میکند.
مدت زمان اجرای پروژه حدود 2 سال پیش بینی شده که پس از تحویل قطعی از سوی پیمانکار، تجهیز ساختمان با تأمین اعتبار از سوی کارفرما (اداره کل امور مالیاتی استان فارس) صورت میگیرد و با رعایت تمامی استانداردهای جامع سازمان امور مالیاتی تکمیل و به بهرهبرداری میرسد.
به گزارش خبرنگاران گزارش خبر، اداره امور مالیاتی شهر اشکنان لامرد در بهمن ماه٩٧ فعالیتش را آغاز کرد و خدمات مربوط به مالیات مشاغل، مستغلات، ارث و نقل انتقال در اداره بخش اشکنان انجام میشود و عمده خدمات نیز به صورت الکترونیکی ارائه میشود.