به گزارش خبر شرکت ملی پست؛ نشست معرفی و تشریح اقدامات گروه مجازی "تریبون قاصدان امین" با حضور سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره، حسن عمیدی مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل، محمد اخلاقی مدیرکل دفتر کیفیت و ارتباط با مشتریان، محمد رحیمی معاون دفتر ارتباطات و مهتاب سرخیل رئیس گروه روابط عمومی و رسانه های نوین دفتر ارتباطات این شرکت، شهنوش اسدی نماینده اداره کل توسعه سرمایه انسانی و همچنین مدیر واعضای شورای سیاستگذاری و راهبری گروه مذکور برگزار شد.
سعید شریف زاده در این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای این گروه مجازی در پیشبرد صحیح امر اطلاع رسانی و اگاهی رسانی میان کارکنان شبکه پستی کشور گفت: ایجاد چنین بسترهای ارتباطی و رسانه ای امن و سالم به عنوان فضایی برای ارائه دیدگاه ها و نظرات، ضروری به نظر می رسد.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه روابط عمومی شرکت ملی پست با کمترین سرمایه مادی، ابزار و امکانات مورد نیاز، توانسته است خود را در ردهی روابط عمومی های ممتاز در سطح شرکت های دولتی برساند، افزود: بی تردید یکی از دلایل این موفقیت، خلاقیت های این چنینی و حمایت از فعالیت سالم کارکنان در فضای مجازی به عنوان ابزاری جهت گفتمان سازیری، پویایی و تحرک سازمانی است.
وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی و لزوم حضور موثر در این فضا، عنوان داشت: فعالیت در این عرصه به نوعی کاری فرهنگی و جهادی است و بیانات رهبر انقلاب نقشه راه و خط مشی دست اندرکاران این حوزه است.
شریف زاده با اشاره به لزوم ارتقای فرهنگ سازمانی افزود: این گروه توانسته است با بهره گیری از راهنمایی های روابط عمومی شرکت ملی پست به کاهش فاصله کارکنان و مدیران کمک کند.
این عضو هیئت مدیره در ادامه رسالت اصلی روابط عمومی و گروه های مرتبط با آن را در شبکه های مجازی، گسترش فرهنگ پاسخگویی، گفتگو و تعامل سازنده عنوان و خاطر نشان کرد: با استمرار این رویکرد به مرور زمان شاهد رفع مشکلات و مسائل کارکنان خواهیم بود و به تبع آن تاثیر مطلوبی در افزایش رضایتمندی مشتریان شیکه پستی ایجاد می شود.
وی با تاکید بر حفظ کرامت کارکنان سازمان و تلاش در جهت تحقق نیازها و خواسته های به حق آنان، افزود: مهمترین رویکرد در این حوزه، انعکاس اخبار درست، بیان دغدغه ها و همچنین طرح، پیگیری و رفع مشکلات مخاطبین درون و برون سازمانی است.
تشکیل تعاونی مسکن کارکنان و تعاونی های مصرف کارکنان از دیگر مواردی بود که شریف زاده به آن اشاره و عنوان داشت: این گروه ها می توانند در این مسیر نقشی موثر ایفا کنند.
مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، با بیان اینکه گروه «تریبون قاصدان امین» به مثابه روابط عمومی خودجوش شرکت ملی پست و راویان صدیق اخبار شبکه پستی، همواره همکار و همیار مجموعه روابط عمومی بوده است از تلاش های ادمین ها و فعالان آن قدردانی کرد.
محمد اخلاقی مدیرکل کیفیت و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پست نیز به پاسخگویی به سوالات نماینده موزعان در گروه قاصدان امین در خصوص پرداخت بر مبنای عملکرد پاسخ داد.
امیر مهرکیا، مدیر گروه مجازی تریبون قاصدان امین نیز به تشریح فعالیتهای گروه قاصدان امین پرداخت و ادمین های گروه هر یک به عنوان نمایندگان حوزه های مختلف به ارائه مشکلات و دیدگاههای کارکنان در خصوص مباحث مختلف از جمله بیمه تکمیلی، مهمانسراها، ارتقای وضعیت شغلی و ... پرداختند.
گروه مجازی تریبون قاصدان امین به عنوان اولین و بزرگترین گروه کارکنان شبکه پستی کشور در حال حاضر در پیام سان گپ با حدود 3 هزار نفر از کارکنان شبکه پستی کشور فعالیت دارد.
همفکری و تبادل نظر بین کارکنان، اجرای برنامه های فرهنگی، آموزش، برگزاری گفتگوهای آنلاین با عنوان شب نشینی، نظرسنجی، دعوت از کارشناسان پاسخگو در حوزه های مختلف و ... از جمله برنامه هایی است که این گروه در طی 7 سال فعالیت رسمی خود با عنوان «تریبون قاصدان امین» به آن پرداخته است.