به گزارش خبر شرکت ملی پست؛محمود لیائی که صبح امروز هشتم مرداد 1401 در مراسم اختتامیه هفته تجارت الکترونیک اصفهان، با بیان مطلب فوق از توسعه صادرات از طریق خرده فروشی های آنلاین خبر داد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست دراین آیین با تاکید بر توسعه بازارگاه های متصل به سامانه تجارت الکترونیک پست با هدف ارائه خدمات هوشمند به مشتریان افزود: «ثبت حداکثری این مرسولات در سامانه تجارت الکترونیک با هدف شفاف سازی آمار در دستور کار است.»
لیائی همچنین از توسعه خرده فروشی آنلاین از طریق ارائه خدمات ارزش افزوده با همکاری تیم های مستقر در مرکز نوآوری پست اصفهان خبر داد و گفت: «در حال حاضر پروژه های مهمی از طریق مراکز نوآوری پست در استان های مختلف علی الخصوص اصفهان به دبیرخانه مرکزی جهت بررسی ارسال شده که بخشی از آنها در حال دریافت مجوز های شروع کار هستند.»
معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم ارتقای کیفی مرکز نوآوری پست اصفهان با بهره گیری از ظرفیت های موجود استانی عنوان داشت: «سرویس های جدید و بسترهای مورد نیاز آن برای توسعه با مشارکت بخش خصوصی ایجاد خواهد شد.»
هفته تجارت الکترونیک اصفهان از 1 تا 8 مرداد 1401 با هدف افزایش ارزش کسب و کارهای اصفهان از مسیر ابزار تجارت الکترونیک برگزار و کسب و کارهای استان اصفهان در چهار سطح تولید کنندگان، فعالان تجارت الکترونیک، فعالان اقتصادی و کسب و کارهای خانگی مخاطبین این رویداد ملی بودند. بزرگترین سرمایه گذاران، شرکت های زیرساخت و سازمان های دولتی و خصوصی از این رویداد حمایت کردند.
توسعه تولید و اقتصاد دانش بنیان، توان افزایی کسب و کارهای فعال و ارتقای جایگاه فعالان اقتصادی، افزایش مشارکت شرکت های زیرساختی در توسعه کسب و کارهای خرد و ارتقای اکوسیستم کسب و کارهای نوپااز جمله اهداف اصلی این رویداد بود.