به گزارش خبر شرکت ملی پست؛ سعید شریف زاده در بازدید از مرکز تماس امورمشتریان شرکت ملی پست با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و ارائه خدمات پستی به هموطمنان از جمله ارسال گذرنامه زائرین در این ایام گفت: بدون تردید در طی این مدت پیگیری هموطنان بیشتر و به مراتب ترافیک کاری مرکز تماس نیز افزایش می یابد.
رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست ادامه داد: با تقویت و افزایش نیروی کاری در مرکز تماس مشتریان باید ترتیبی اتخاذ شود تا مشتریان در این ایام با کمترین میزان انتظار پیگیری های مربوط را انجام دهند.
در ادامه محمد اخلاقی؛ مدیرکل دفنر کیفیت و امور مشتریان به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز تماس پست پرداخت.
گفتنی است در این بازدید یک قواره چادر به رسم هدیه به کارکنان مرکز تماس اهدا شد.