به گزارش خبر شرکت ملی پست، محمود لیائی صبح روز شنبه بیست و سوم بهمن 1400 با حضور در مرکز تماس مشتریان (193) به بررسی و ارزیابی فرایندهای پاسخگویی به مخاطبان پرداخت.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شبکه پستی کشور ارتقای مشتری مداری و کیفیت خدمات است، بر پاسخگویی به موقع به ابهامات، انتظارات و برآورده ساختن نیاز مشتریان تاکید کرد.
وی ضمن گفتگو با اپراتورهای سامانه 193 و بررسی فرایند پاسخگویی خواستار افزایش اپراتورهای این سامانه برای پاسخگویی بهتر و بیشتر به مردم شد.
مشتریان شرکت ملی پست می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ از هر نقطه از کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۷ شب سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.