به گزارش خبرنگاران گروه جامعه خبرگزاری گزارش خبر، این انتصاب فرزانه صادق در بین فعالان صنعت هوانوردی واکنش هایی را به دنبال داشت.
یکی از مدیران صنعت هوانوردی با ابراز حیرت از این اقدام وزیر راه و شهرسازی گفت: یا دولت سهمیه بندی شده است و یا تعداد معاونان و مدیران مستقل صنعت هوایی در وزارت راه ظاهرا کفاف نیازهای تخصصی خانم وزیر را نداده و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام و ... همگی عاجز از تصمیم گیری و راهکار دادن به وزیر هستند و یا بالاخره به سفارش کسی باید پستی در هر صورت به حلقه دوستان آقایان محمدی بخش و صولت مرتضوی و بذرپاش داده می شد یا علت دیگری بوده که به ذهن نمی رسد.
اشکان احمدی افزود: تبدیل شدن مدیریت عامل شرکت فرودگاه ها به پست معاون وزیر خودش نوعی تضعیف جایگاه سازمان هواپیمایی کشوری بود، حالا گل بود به سبزه هم آراسته شد و در کنار معاونت وزیر(سازمان هواپیمایی کشوری) مشاور صنعت هوایی وزیر هم ابداع شد!
به گفته وی، ایجاد مشاغل موازی و بذل و بخشش آنها، موجب بروز این سوال شده که آیا واقعا نیت ها برای آبادانی کشور بوده یا تا ابد قرار است هرکس هر پستی گرفت با سفارش و رفیق بازی و پارتی بازی به بقیه، میز و صندلی اهدا کند؟
احمدی تاکید کرد: نفس ایجاد پست «مشاور هوانوردی وزیر» در کنار این همه مدیر و معاون وزیر در حوزه هوانوردی اسفبار است چه رسد به اینکه وارد حوزه بیلان عملکردی و خروجی مدیریت ایشان بر هواپیمایی آسمان شویم!!
منبع: تین نیوز