مدیرعامل بانک:

عدم نیاز حضوری مشتریان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با توسعه خدمات غیر حضوری

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات بانکداری نوین به مشتریان است به‌طوری که به گفته مدیرعامل این بانک در حال حاضر بالای ۹۰ درصد افتتاح حساب این بانک به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر عدم نیاز حضوری مشتریان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با توسعه خدمات غیر حضوری

به گزارش خبرنگاران گروه اقتصاد گزارش خبر، امروزه امکان افتتاح حساب آنلاین و دسترسی به تسهیلات آنلاین، توثیق اوراق بهادار، اینترنت‌بانک و همراه‌بانک، نئوبانک کیوبانک، خدمات چک و سفته دیجیتالی، پیشخوان مجازی و بسیاری خدمات آنلاین دیگر باعث شده که مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه به‌راحتی به بسیاری از خدمات به‌صورت غیرحضوری و۷*۲۴ و بدون نیاز به حضور در شعبه دسترسی داشته باشند.

در نمایشگاه صنعت مالی، عصر بانک با دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مصاحبه کوتاهی درباره آخرین خدمات دیجیتالی بانک انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

شعبه به‌تنهایی پاسخگوی نیازها نیست

شمسی‌نژاد گفت‌وگو را با معرفی برنامه‌های توسعه بانکداری دیجیتال آغاز کرد و گفت: افزایش حجم مشتریان از ۱۰ به ۱۸ میلیون نفر طی سه سال اخیر ارتقای خدمات دیجیتال را ضروری کرد؛ چرا که با ابزارهای سنتی و شعبه‌محور نمی‌توان پاسخگوی نیاز مشتریان بود.

وی افزود: در حال ‌حاضر ارائه خدمات تسهیلات آنلاین از کمتر از ۵ درصد به بالای ۶۵ درصد رسیده‌ و افتتاح حساب نیز در حدود ۹۰ درصد موارد به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

نئوبانک‌ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به دیگر خدمات نوین این بانک اشاره کرد و گفت: «کیوبانک» نئوبانک‌ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است و اکنون خدمات متنوعی را به حدود ۲۵۰هزار کاربر ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر چه توسعه مطلوبی در زمینه خدمات دیجیتال صورت گرفته و رایزنی با شرکای بانک به نتایج مورد انتظار رسیده، اما شعب فیزیکی بانک همچنان به فعالیت می‌پردازند؛ زیرا حجم مراجعه‌های حضوری مشتریان همچنان بالاست.

شمسی‌نژاد تأکید کرد: در آینده نزدیک شعب فیزیکی فقط به ارائه خدمات مشاوره‌ای می‌پردازند و در عمل خدمات مالی و بانکی در بستر آنلاین خواهد بود؛ زیرا افق ۴۰ میلیون مشتری را نمی‌توان با درگاه‌های سنتی مدیریت کرد.

نوآوری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

شمسی‌نژاد در رابطه با نوآوری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: نئوبانک‌های این بانک به‌نوعی سرزمینی برای اکوسیستم‌ها، میکروفاینانس‌ها و فین‌تک‌ها خواهد بود. همکاری شرکت‌های بیمه نمونه این رویکرد است؛ چرا که انواع شرکت‌های بیمه با خدمات متنوع می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در پلتفرم‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ظرفیت ۱۸ میلیون مشتری استفاده کنند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در رابطه با دیگر خدمات نوین بانکی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ساختار بانک با تحولات روز بازنگری شده و از حالت ساختار سنتی به توسعه بانکداری دیجیتال رسیده و ایجاد بخش API، توسعه کسب‌وکار و بازاریابی‌های تخصصی، بستری را فراهم آورده تا بسیاری از شرکت‌های کوچک بتوانند با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همکاری داشته ‌باشند.

وام فوری ۵۰ میلیون تومانی، تجربه موفق خدمات نوین است

شمسی‌نژاد راجع به تجربیات موفق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: ارائه وام فوری ۵۰ میلیون تومانی که از سال گذشته آغاز شد نمونه موفق در زمینه خدمات بانکی است و تسهیل در زمینه ضمانت‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در مورد بهره‌گیری از هوش مصنوعی نیز خاطرنشان کرد: در ساختار جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بخش هوش‌ مصنوعی ایجاد شده که کیوکیدز نمونه‌ای از خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی برای دانش‌آموزان است و تحلیل داده به‌عنوان زیربخش‌های نوین فناوری اطلاعات وارد ساختار بانکی شده و قطعاً پیشرفت‌های قابل‌ توجهی در این زمینه محقق می‌شود.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

مجله خبری گفتمان یزد

مجله خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

شبکه اطلاع رسانی و مرجع اخبار دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلا

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها