یادداشتی به قلم؛ عباس ستایش‌گو

کار روابط عمومی کار دل است و تا عشق به کار نباشد نمی‌توان در این حوزه وارد شد

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تداعی‌گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی از ارکان تاثیر گذار در مسیر تعالی هر سازمان است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر کار روابط عمومی کار دل است و تا عشق به کار نباشد نمی‌توان در این حوزه وارد شد

به گزارش خبرنگاران گروه فرهنگ، هنر و رسانه گزارش خبر، «عباس ستایش گو» فعال رسانه و فرهنگی در یادداشتی به عنوان «کار روابط عمومی کار دل است و تا عشق به کار نباشد نمی‌توان در این حوزه وارد شد» به خبرگزاری گزارش خبر آورده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ اَلْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ. و سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند.

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تداعی‌گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی از ارکان تاثیر گذار در مسیر تعالی هر سازمان است.

امروزه نقش آفرینی و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری های جدید و دقت و سرعت در امر اطلاع رسانی و ارتباط موفق با مخاطبین بیش از پیش اهمیت دارد.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود.

امروز باید تلاش کرد تا روابط عمومی دانش بنیان را شناخت، آموخت و با آن به اهداف متعالی دست یافت. برای ایجاد این مهم باید روی منابع انسانی خلاق، و ارتقای مهارتها و توانایی های علمی روابط عمومی ها سرمایه گذاری کرد و توانمندی شان را برای بکارگیری فناوری های نوین ارتباطی ارتقا داد.دانش بنیان کردن روابط عمومی با تولید محتوای دانش محور و نه داده محور و تمرکز بر مطالعات و پژوهش های ارتباطی میسر است.

بی شک روابط عمومی صرفا یک شغل نبوده بلکه همگاهی، همراهی، هم صدایی، هم کلامی، هم اندیشی، هم زبانی و صفاتی از این قبیل است که از درون هر فرد نشات گرفته و سبب شده تا آنچه که مقام معظم رهبری در این خصوص می فرمایند یعنی «ایجاد یک انسجام حقیقی از هر طریق ممکن» پدید آید.

به همه بزرگواران عرصه ارتباطات و روابط عمومی ها و دوستان و همکاران گرانقدرم یادآوری می کنم که روابط عمومی، اداره مردم داری است که در مقابل مردم ستیزی و مردم فریبی قرار گرفته و اگر موفق به خوب شناساندن کارهای خوب شدیم، می توانیم خود را روابط عمومی خوب تلقی کنیم.پس باید آخرین راهبردهای تولید پیام و روایت گری را بدانیم که صدالبته تولید پیام و روایت کاملا متفاوت از تولید اطلاعات است.

این جانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات و همزمانی آن با دهه کرامت را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات، صاحبان اندیشه و قلم و همه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی ، سازمان ها و نهادهای مردم نهاد تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می‌نمایم.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

مجله خبری گفتمان یزد

مجله خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

پایگاه خبری گفتگوی خبری صنایع معدنی

گفتگوی خبری صنایع معدنی

پایگاه رسمی اخبار معادن و مواد معدنی

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

رسانه تخصصی نهضت ملی مسکن

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

شبکه اطلاع رسانی و مرجع اخبار دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلا

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها