امام جمعه لامرد: مسکن جوانان مرتفع شود

امام جمعه لامرد گفت: پس از گذشت سه سال از دولت در شهرستان لامرد هنوز مشکل ساخت مسکن جوانان بر روی زمین مانده است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر امام جمعه لامرد: مسکن جوانان مرتفع شود

به گزارش خبرنگارانگروه جامعه گزارش خبر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد در خطبه های این هفته شهر لامرد ضمن استفاده بهینه از ایام ماه مبارک رمضان بر آمادگی کامل برای شب های قدر اظهار کرد: رمضان ماه نزول قرآن کریم این معجزه الهی بر پیامبر گرامی اسلام برای هدایت انسان‌ها، ماه خوبی، خلوص، بندگی، آرامش، مهربانی و جدا شدن از خودخواهی است؛ ماه رمضان دارای برکت، رحمت و آمرزش برای بندگان مومن خداست..

وی به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب بنام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: مسوولان کشور باید بیش از پیش متوجه جایگاه تولید در پیشرفت اقتصادی کشور باشند و مشکلی که در بحث اقتصادی داریم باید موانعی که سر راه تولید وجود دارد نیز دنبال شود تا مشکل مرتفع شود.

وی گفت: معیشت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است که رهبری نیز بارها برآن تاکید داشتند و مسوولین باید در پیشروی واردات بی رویه، مالیات ها و موانع دیگر با همت و تلاش مرتفع کنند.

او به طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: حرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه برای همه عالم دردناک است و این وزها شاهد این هستیم که روزانه ده ها نفر در این باریکه به شهادت می رسند و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد این مهم بویژه تحریم کالاهای اسراییل توسط کشورهای اسلامی و آزادی خواهان جهان صورت گیرد.

حجت الاسلام آزاد تصریح کرد: ماه مبارک رمضان امسال یک ماه رمضان متفاوت است و در دعاهایی که می‌خوانیم، به یاد مردم مظلوم غزه و به یاد گرسنگی این مردم، و غم‌ها و غصه‌های آنها بیافتیم که از همه طرف آنها را محاصره کرده اند و البته باید گفت این مردم مظلوم، مقتدر و مقاومند.

خطیب جمعه لامرد به اخلاق نیکو در منطقه اشاره کرد و گفت: فضای جامعه با بداخلاقی نمی چرخد و روز به روز شاهد برتر شدن اوضاع هستیم و باید سیره اهلبیت را دنبال کرد.

او بیان کرد: اخلاق جامعه اسلامی باید اخلاق کریمانه و امام حسنی باشد و فضای رقابت انتخاباتی تمام شده است و حال فضای همدلی و برادری است و نباید به این مطالب توجه کرد.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حوادث بعد از انتخابات اشاره داشت و تاکید کرد: از مسوولین، تریبون به دست ها و حتی خود مردم می خواهیم انتخابات را به کام مردم تلخ نکنند زیرا انتخاباتی که با امنیت، رقابت و مشارکت خوب رقم خورد به کام مردم تلخ نشود زیرا در گوشه و کنار بعضاً شنیده می شود و امید است تکرار نشود.

امام جمعه لامرد به امنیت داخلی اشاره کرد و گفت: در اتفاقات سال گذشته بیش از ۹۰نفر از نیروی های انتظامی به شهادت رسیدند و هزینه سنگینی را برای نظام بوجود آوردند و کسانی که به دنبال برهم زننده نظم و امنیت کشور هستند را شناسایی و به نیروهای امنیتی معرفی تا طبق قانون برخورد شوند.

وی افزود: به قله نزدیک شده ایم و در این دولت به پیشرفت های خوبی دست پیدا کرده ایم و باید روحیه مردم و مسوولین طبق شعار سال جهادی باشد و خستگی معنا نداشته باشد تا به آرمان ها برسیم.

خطیب جمعه لامرد به موضوع مسکن اشاره کرد وگفت: در شهرستان لامرد با توجه با اقدامات صورت گرفته توسط مسوولین اما نمی توان نمره خوب و عالی داد و سه سال از این دولت می گذرد اما هنوز نتیجه مطلوبی که شاهد آن باشیم صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: در تولید و ساخت مسکن باید جهش تولید شکل گیرد و یک حرکت جدی صورت گیرد و باید با نگاه اسلامی و طبق ذائقه مردم این منطقه منازل مسکونی را یک طبقه ساخته و واگذار شود.

امام جمعه لامرد با بیان این مطلب که صنایع باید به مسوولیت های اجتماعی خود عمل کنند افزود: این منطقه به سمت جهش اقتصادی و ورود صنایع در حال پیشرفت و سرعت است و شرایط مناسب برای اجاره مسکن جوانان وجود ندارد و این باعث شده است تا به مردم فشار بیاید و قرار نیست که با ورود صنعت به این منطقه به جامعه و مردم ما فشار بیاورد و صنایع باید زیرساخت های مسکن برای کارکنان و پرسنل خود تهیه کنند.

گفتنی است؛ در نمازجمعه امروز لامرد دکتر جعفر قادری نماینده مردم شیراز و حجت الاسلام عادل حاجی پور مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس نیز حضور داشتند.

به گزارش صابری زاده خبرنگار لامردی، پس از اقامه نماز جمعه امروز لامرد، تلاوت جزخوانی قرآن کریم توسط قاریان برجسته شهرستانی و استانی و همچنین بیان احکام در مصلی الغدیر این شهر با حضور باشکوه و گسترده مردم، جوانان و نوجوانان برگزار شد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها