شور انتخابات در مردم بافق؛

مردم بافق از حضور در انتخابات می‌گویند

شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده و شور انتخاباتی در بافق حاکم است و بیشتر پایگاه خبر شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده، انتخاباتی با داوطلبانی از طیف‌های مختلف که اهمیت مشارکت گسترده در آن بیش از ادوار گذشته است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر مردم بافق از حضور در انتخابات می‌گویند

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده و شور انتخاباتی در بافق حاکم است و بیشتر پایگاه خبر شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده، انتخاباتی با داوطلبانی از طیف‌های مختلف که اهمیت مشارکت گسترده در آن بیش از ادوار گذشته است.

همانگونه که می‌دانیم انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و نظر و رأی مردم نیز نتایج آن را مشخص می‌کند.

صحن امامزاده عبدالله شلوغ از جمعیت مردمی بود که برای اعیاد شعبانیه در آنجا حضور داشتند . فرصت را مغتنم شمردم و نظر چند نفر را در خصوص انتخابات پیش رو جویا شدم.

حسین حاجی حسنی دبیر بازنشسته ؛ می‌گوید: افرادی را که انتخاب می‌کنیم، نمایندگان ما ملت هستند و وقتی به خانه ملت قدم می‌گذارند یعنی در واقع از ما برای تصویب قوانین مدون و ریل گذاری برای دولت وکالت و نمایندگی دارند و همواره انتظار داریم که ما مردم را نیز در امور کشوری دخالت دهند.

آرزو عمرانی دانشجوی ارشد دانشگاه یزد می‌گوید: من از قشر دانشجو زمانی که می‌خواهم رأی دهم، دو مؤلفه مد نظر دارم، اولین مؤلفه مهم برای من صداقت است و از نمایندگان خود انتظار دارم که از شعار دادن پرهیز کنند و واقع بین باشند چراکه شعار دادن راه به جایی نمی‌برد و به نماینده‌ای که دائماً از دیگران انتقاد می‌کند رأی نمی‌دهم.

او ادامه می‌دهد: به نوعی در اقداماتی که می‌خواهند انجام دهد شفاف باشد و ما بدانیم دقیقاً چه برنامه‌ای برای پیشبرد اهداف ملی دارند چرا که اگر نماینده‌ای صرفاً وعده دهد و کاری از پیش نبرد موتور پیشرفت مملکت را عقب می‌اندازد، پس صداقت برای من به شخصه خیلی مهم است.

او می‌افزاید: دومین مؤلفه برای من شایستگی نماینده است، برای من خیلی مهم نیست که نماینده شناخته شده است یا خیر بلکه این مهم است که چه سوابق علمی و اجرایی دارد و من انتظار دارم که وقتی نماینده من به مجلس راه پیدا می‌کند سواد خوبی داشته باشد . کارآمدی برای من مهم‌تر است.

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و میهنی ما است

دکتر مصطفوی از کارشناسان اوقاف و امور خیریه هم معتقد است امروز عده‌ای در داخل کشور نگران از محدود کردن سبد انتخاباتی‌شان هستند و گلایه‌های شدیدی در این زمینه وجود دارد اما من می خواهم به ملت شریف ایران بگویم به رغم همه گلایه ها آنچه برای ما مهم است، ایران، آینده ایران و جایگاه ایران است. وی افزود : متاسفانه افراد دیگری هم هستند که در اوج غلفت در مبانی پیش گفته در این تصور هستند که هر چه علیه دولت در تنور ناامیدی بدمند محصول آن به طور مستقیم عایدی منافع سیاسی جناحی آنها خواهد شد.

به گفته مصطفوی اینکه عده ای مصلحت را نسنجیدند و درک نکرده‌اند باعث رفع مسئولیت سیاسی اجتماعی همه ایرانیان نخواهد بود. بلکه مشارکت بالا و غافلگیر کننده مردم در پای صندوق های رای می تواند همه جریان‌های مخالف ایران را در برابر اراده شکست ناپذیر مردم تسلیم کند.

دکتر تشکری از اساتید دانشگاه با اشاره به این که مردم ما با مشکلات زیاد ناشی از تحریم‌ها، دست و پنجه نرم می‌کنند که سزاوار آن نیستند و مطالبات بر حقی دارند که تامین آن یک اولویت فوری و ضروری استافزود: با این وجود دولتی قادر خواهد بود مسائل عظیمی مثل آثار تحریم، تورم ناشی از تحریم و محدودیت های فراقانونی بر حقوق مدنی را حل کند و محدودیت‌های ظالمانه بین‌المللی را رفع کند که با مشارکت بالای مردم به قدرت رسیده باشد.

در طرف دیگر، این واقعیت کتمان پذیر نیست که تنها دولتی که با مشارکت بالا در صندوق های رای تشکیل شده، به مردم پاسخگو خواهد بود. مشارکت حداکثری هیچ معنای دیگری جز این ندارد که مطالبات قانونی مردم مطابق با آرمان‌های انقلاب و حقوق مندرج در قانون اساسی تعطیل پذیر و دور زدنی نیست و این قوی‌ترین و رساترین پیامی است که مردم ما می‌توانند با حضور در انتخابات و نقش بر آب کردن نقشه بدخواهان مخابره کنند.

مریم دهقان دانشجوی رشته جامعه شناسی است، او میگوید : شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، ملی، میهنی، اخلاقی و قانونی است؛ بنابراین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنم، همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

او ادامه می‌دهد: توجه بیشتر به حوزه فرهنگ عمومی جامعه و آموزش، تصویب قوانین در ارتباط با تسهیل اشتغال و ازدواج دانشجویان، ایجاد شفافیت در آرا و زندگی نمایندگان، تصویب یا اصلاح قوانین مرتبط با بهبود معیشت مردم، تحقیق و تفحص بی طرفانه و منصفانه از تمامی امور کشور به منظور پیشگیری و مبارزه با فساد و مسؤلیت‌پذیری در ارتباط با عملکرد خود در مجلس شورای اسلامی به عنوان شورای اسلامی به عنوان نمایندگان ملت از اهم خواسته‌های اینجانب به عنوان دانشجو است.

علی مقامی عضو هیئت امنا مسجد و از ریش سفیدان یکی از محلات بافق است، او میگوید امروز مهم‌ترین خواسته مردم وحدت، انسجام و همدلی در بین مردم و مسئولان است و زمانی این اتفاق می‌افتد که مسئولین در عمل با مردم باشند. مردم انتظار دارند مسئولان با مردم صادق باشند و اخلاص و ایثارگری را در عمل مسئولان ببینند.

او ادامه می‌دهد: امروز مهمترین خواسته مردم این است که مسئولین دست به دست هم دهند و برای رفع مشکل بیکاری و معیشت مردم که مهمترین خواسته‌های آن‌هاست، گام بردارند.

شرکت در انتخابات مانند خواندن نماز واجب است

خانم مسنی که سعی داشت چادرش از صورتش کنار نرود میگوید: من یه مادربزرگم و خودم و بچه ها و نوه هام که دو نفرشون رای اولی هستند در تعیین سرنوشت کشورم سهیم هستیم، پس در انتخابات شرکت می‌کنیم چون که شرکت در انتخابات مانند خواندن نماز واجب است.

سید علی حسینی رأی اولی است و میگوید : شرکت در انتخابات وظیفه‌مان است و به خاطر خون شهدا شرکت می‌کنم تا آزاد باشم و در کشورم زندگی بهتری داشته باشم.

او تاکید می‌کند: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است و من به عنوان یک جوان ایرانی برای اولین بار شرکت میکنم.

حجه الاسلام علی مهدیان هم در این زمینه می‌گوید :

روزگار عجیبی است. دنیا صحنه تربیت نسلهایی مومن و مجاهد شده. گویا همه با هم به سمت بازشدن چشمها و ظهور حق پیش میرویم. در راهپیمایی ٢٢ بهمن حضور چشمگیر مردم در تاریخ به یادگار.ماند حضور مردم مثل روحی است که نه فقط به ایران بلکه به پیکره کل جبهه مظلومان دمیده میشود.

چند هفته تا انتخابات مجلس باقی است. آمارها نشان دهنده حضوری پررنگ تر نسبت به انتخابات نوبت قبل مجلس است. با همه اعتراضها و دردها و با همه فشارهای بدخواهان، مردم همین که درک کنند کار نظام و انقلاب لنگ حضور در انتخابات است پای کار خواهند آمد. هر چه صحنه پر از نور «تبیین» و «تواصی» شود، و همگان رابطه بین «افزایش مشارکت» با «ضربه زدن به دشمن کودک کش» و «حفظ ایمان انقلابیشان» را بیشتر درک کنند و ببینند، این حضور و مشارکت نیز بیشتر خواهد شد و همگان از برکات آن بهره خواهند برد. ان شاء الله.

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است و بافقیها همواره در تمامی اتفاقات و رخدادهای بزرگ کشور سهم والایی داشتند، امسال نیز با حضور پرشور و حداکثری خود وفاداری خود را به ولی فقیه‌شان نشان داده و حماسه‌ای به عظمت تاریخ این خطه رقم می‌زنند.

::

مطالب مرتبط

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها