خطیب جمعه لامرد تاکید کرد:

پلیس فتا هر چه سریعتر در لامرد استقرار یابد

حجت الاسلام اسدی امام جمعه موقت لامرد از استاندار و فرماندهی انتظامی فارس خواست با توجه به فضای ولنگار مجازی شهرستان هر چه سریعتر پلیس فتا در شهرستان لامرد استقرار یابد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر پلیس فتا هر چه سریعتر در لامرد استقرار یابد

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، حجت الاسلام سید محمدجواد اسدی امام جمعه موقت لامرد در خطبه های امروز شهر لامرد ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: باید قدر ایام فاطمی را بدانیم و به خوبی از عزای فاطمه زهرا‌(س) بهره ها ببریم زیرا شناخت مکتب فاطمی جزو اولویت های جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد‌‌: شخصیت حضرت زهرا نمونه کامل برای رضای خدا و قیام در مسیر خداوند است، زیرا در همه ابعاد معرفتی نسبت به نبی و ولی خدا و تکالیف الهی وجود داشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که رزق یکساله را از فاطمیه می گیرم ادامه داد: فرماندهان و شهدای ما در جنگ نیز دست به دامن حضرت زهرا(س) می شدند و در هر کجا که کارشان به مشکلی می خورد و گرهی باز نمی شد با توسل به حضرت زهرا این گره ها و مشکلات را مرتفع می نمودند.

خطیب جمعه لامرد گفت: حضرت امام خمینی (ره) با توکل و توسل به حضرت زهرا این قیام را کرده که می بینید همه طواغیت عالم را به زیر کشیده و به زودی شاهد از بین رفتن اسراییل جنایتکار و کودکش باشیم.

وی به اقدام دبیرکل سازمان ملل در مورد غزه اشاره کرد و گفت: در کل تاریخ فقط ۹ بار این اتفاق افتاده که تشکیل جلسه فوری سازمان ملل طبق ماده ۹۹ وقتی تشخیص دهد که صلح و امنیت جهانی در خطر است برای آتش بست و پایان دادن به ظلم و جنایات اسراییل این مهم اتفاق افتاد اما همه ما یکبار دیگر شاهد این بودیم که آمریکا قانون دنیا را وتو کرد که این وتوی قعطنامه یعنی قانون جنگل، که می توان گفت آمریکا سگ درنده است.

وی افزود: این حرکت زشت و ناشایست آمریکا در وتو قعطنامه سازمان ملل مشخص شد که اسراییل به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و وتو آمریکا یعنی تنفس دادن مصنوعی به اسراییلی هاست و خودشان هم می دانند که اسراییل نابودشدنی است.

وی با بیان این موضوع که وتوی آمریکا یعنی همه عالم نفرت به آمریکا و ایادی آمریکا بیشتر شده و این خود یک پیام مهم است اظهار کرد: امروز حماس که یکی از شاخه های کوچک مقاومت است اسراییل را به زانو درآورده و شکست داده است و صهیونیست ها برای اینکه چندصباحی زنده بمانند این قعطنامه را وتو کردند.

حجت الاسلام اسدی به ۲۷ آذرماه هفته وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: این مهم یادگار امام راحل است و چه زیبا فرمودند که وحدت حوزه و دانشگاه همانطوری که می تواند مایه سعادت یک جامعه باشد، می تواند مایه انحطاط یک جامعه بشود و حوزه و دانشگاه باید به معنای حقیقی پیرو اسلام باشند و علوم اسلامی را آموزش و انسان ها را اسلامی آموزش دهند تا سعادت جامعه محقق شود.

وی تاکید کرد: دانشجویان ما باید مسابقه دین مداری و عمل در دانشگاه ها باشند و نسبت به حریم های مقدس در جلوی مسولین در بعضی از دانشگاه ها که نسبت به ارزش های اسلام دهن کجی می کنند ایستاد و وحدت حوزه و دانشگاه عمل مهمی است که در این مهلکه ها نیافتند.

حجت الاسلام اسدی خطیب جمعه امروز لامرد در قسمت دیگری از خطبه های خود اظهار کرد: عده ای قلیل به دنبال این هستند که می خواهند شهر و اعتقادات ما را به چالش بکشند، اعتقادات، ارزش ها، زیبایی ها و شرافت و نام لامرد را لکه دار کنند، اولا توصیه میکنیم که در راه شهیدان قدم گذارید و با ارزش های الهی نجنگید و اشاعه فحشا و جنگیدن با حکم خدا آخر و عاقبتی ندارد.

وی افزود: قرار نیست هر کسی در لامرد هر کاری دلش خواست بکند، و هیچ اتفاقی هم نیافتد، قرار نیست اعتقادات و ارزش های اسلامی و حرمت های الهی را در این شهر بشکنید و فکر کنید کسی نیست با شماها مقابله کند که این یک تفکر اشتباهی است، همه مسوولین پای کارند.

خطیب جمعه لامرد اظهار کرد: به حمدالله با اتحاد و همدلی که در بین قوای انتظامی، مجریه و قضاییه ما در این شهرستان است به خوبی در مقابل شماها میایستند و اجازه نخواهند داد هر کاری که دلتان خواست را انجام دهید.

وی در همین زمینه تصریح کرد: ننگ برشما باد که در ایامی که متعلق به عزای حضرت زهرا (س) است لایو رقص میگذارید، اختلاط چندصدنفری درست می کنید و فکر می کنید کسی با شما کاری ندارد قطعا مسولین شهرستان در مقابله با بی بندوباری شماها خواهند ایستاد.

حجت الاسلام اسدی امام جمعه موقت لامرد در پایان، با اشاره به فضای ولنگاری مجازی شهرستان از استاندار و فرماندهی انتظامی استان درخواست موکد کرد تا هر چه سریعتر پلیس فتا در شهرستان لامرد استقرار یابد زیرا این مطالبه به جد و فوری مردم و مسوولین است.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها