معرفی بهترین هتل قشم کنار دریا مناسب برای فصل پاییز

سفر به جزایر خلیج فارس همیشه جذاب است اما اگر در هتل های قشم کنار دریا اقامت داشته باشید، زیبایی‌های سفر چند برابر هم خواهد شد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر معرفی بهترین هتل قشم کنار دریا مناسب برای فصل پاییز

سفر به جزایر خلیج فارس همیشه جذاب است اما اگر در هتل های قشم کنار دریا اقامت داشته باشید، زیبایی‌های سفر چند برابر هم خواهد شد. وقتی در هتل‌های ساحلی قشم اقامت داشته باشید از چشم انداز کم نظیر رو به خلیج فارس لذت خواهید برد. قشم، بزرگترین جزیره در خلیج فارس است. این جزیره به عنوان قطب گردشگری جنوب کشور شناخته می‌شود. در این منطقه امکانات مختلفی برای گردشگران وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانند سفری خاطره آفرین را تجربه کنند. اگر هتل‌های نزدیک دریا در قشم را انتخاب کنید دسترسی شما به دریا بسیار راحت خواهد شد. دیگر نیازی به خودرو یا فضایی برای استراحت نخواهید داشت و بدون دغدغه خاطر می‌توانید از سواحل کم نظیر قشم استفاده کنید. البته قطعاً شما باید بهترین هتل را در سواحل جزیره قشم انتخاب کنید تا در هنگام سفر دچار مشکل نشوید. در ادامه با جذاب‌ترین هتل‌های ساحلی قشم آشنا خواهیم شد.

هتل شهریار یکی از هتل های قشم کنار دریا

یکی از معروف‌ترین هتل های قشم کنار دریا، هتل شهریار قشم است. این هتل جذاب دقیقاً روبروی بازار ماهی فروشان قشم قرار دارد. اگر در این هتل اقامت داشته باشید می‌توانید از منظره فوق العاده آب‌های خلیج فارس در فصل پاییز بهره ببرید. اگر کیفیت اقامت در هتل برای شما مهم است باید خدمتتان عرض کنیم که هتل شهریار سه ستاره بوده و تنها ۴ سال از احداث آن می‌گذرد. این هتل زیبا و جذاب دارای ۴۲ واحد اقامتی است. واحدهای اقامتی شهریار هم به صورت اتاق و هم به صورت سوئیت هستند که از ظرفیت بالایی هم برخوردار می‌باشند. هتل شهریار در منطقه درگهان واقع شده و به همین خاطر فاصله بسیار کمی با مراکز خرید مهم این منطقه دارد.

در حقیقت اقامت در این مجموعه از هتل های نزدیک دریا در قشم هم برای استفاده از مناظر جذاب خلیج فارس پیشنهاد می‌شود و هم از این بابت که شما را به مهم‌ترین بازارهای جزیره قشم نزدیک می‌کند. البته اقامت در این هتل برای مراجعه به مرکز شهرستان قشم کمی دردسر ایجاد می‌کند چرا که فاصله آن نسبت به دیگر هتل‌ها از مرکز جزیره بیشتر است. اکثر امکانات مهمی که یک هتل باید داشته باشد در شهریار وجود دارد. امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی، قفل الکترونیک درب اتاق، یخچال و اسپلیت، تاکسی سرویس شبانه روزی و هماهنگ کننده تور تنها بخشی از امکانات و خدمات این هتل هستند.

هتل رخسار چگونه است؟

یکی دیگر از جذاب‌ترین هتل های قشم کنار دریا، هتل رخسار است. این هتل جذاب از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و خانواده در آن احساس راحتی بیشتری خواهند داشت. هتل رخسار فقط سه دقیقه با ساحل معروف صیادان در قشم فاصله دارد و شما به راحتی می‌توانید از این ساحل زیبا بازدید داشته باشید. همچنین این هتل در نزدیکی مراکز خرید مهم قشم قرار دارد و از این نظر هم شما موقعیت خوبی در سفر پاییزی خود خواهید داشت. رخسار یکی از جدیدترین هتل‌های قشم است و در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. این هتل به عنوان یکی از زیباترین و لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره قشم شناخته می‌شود. واحدهای اقامتی که در رخسار وجود دارند متنوع هستند.

در این هتل، اتاق‌ها و سوئیت‌ها با ظرفیت‌های مختلف ۲ و سه تخته رو به دریا و همچنین سوئیت‌های یک خوابه سه تخته، چهار تخته و ۵ تخته که همگی رو به دریا هستند وجود دارند. در واقع اتاق‌ها و سوئیت‌های دو تخته و سه تخته ممکن است چشم انداز مخالف دریا داشته باشند اما بقیه اتاق‌ها همگی رو به دریا هستند. بعید است در قشم هتلی را پیدا کنید که چنین چشم‌اندازهایی برای شما داشته باشد. در این هتل امکانات مختلفی مثل صندوق امانات، خشکشویی، اینترنت رایگان و روم سرویس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. البته با توجه به این توضیحات قطعاً هتل رخسار یک هتل گران‌قیمت محسوب می‌شود ولی با توجه به امکاناتی که دارد گزینه جذابی هم خواهد بود.

خلیج فارس، هتلی اقتصادی در جزیره قشم

هتل‌هایی که در بخش‌های قبلی مورد بررسی قرار دادیم، تقریبا می‌توان گفت اقامتگاه‌های گران قیمت قشم هستند. یکی از مناسب‌ترین هتل های قشم کنار دریا که از قیمت اقتصادی و خوبی برخوردار است، هتل ساحلی خلیج فارس می‌باشد. هتل خلیج فارس همانگونه که از نام آن پیدا است فاصله کمی با دریا دارد و از طرفی در نزدیکی مراکز خرید قشم واقع شده است. از نظر جغرافیایی این هتل در قسمت شمال شرقی جزیره قشم قرار دارد و به عنوان یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های این منطقه شناخته می‌شود. سوئیت‌های یک خوابه دو تخته معمولی و چهار تخته معمولی این هتل در کنار اتاق‌های دو تخته معمولی آن رو به دریا است.

البته در این هتل از هتل های نزدیک دریا در قشم سوئیت‌های سه خوابه و شش تخته هم وجود دارد که برخی از آنها رو به دریا می‌باشند. امکانات موجود در این هتل برای یک سفر معمولی کامل هستند هرچند شاید برخی از آپشن‌های اضافی دیگر هتل‌ها را نداشته باشند. البته شاید یکی از ایرادات بزرگی که در این هتل از نظر مسافران وجود داشته باشد، نبود تنوع غذایی و محدودیت رستوران و کافی شاپ است. با این وجود امکاناتی مثل ساحل اختصاصی، آلاچیق ساحلی و وسایل ورزشی مثل فوتبال دستی و پینگ پنگ از جمله مزایای اقامت در این هتل جذاب است.

هتل های نزدیک دریا در قشم

یکی از جذاب‌ترین هتل های نزدیک دریا در قشم، هتل آرتا

اگر به دنبال یکی از جذاب‌ترین و لوکس‌ترین هتل های قشم کنار دریا هستید، آرتا می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این هتل زیبا و لوکس عمر زیادی ندارد و ۶ سال پیش یعنی سال ۱۳۹۶ در فروردین ماه فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل ۴ ستاره آرتا در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته که شما را به ساحل زیبای خلیج فارس نزدیک می‌کند. در نزدیکی این هتل لاکچری مراکز خرید مختلفی مثل ستاره و سیتی سنتر ۱ و ۲ در دسترس است. در واقع اقامت در این هتل موقعیتی را برای شما فراهم می‌کند که هم از سواحل زیبای قشم استفاده کنید و هم برای خرید دردسر زیادی متحمل نشوید.

هتل آرتا 7 طبقه و ۴۸ اتاق و سوئیت دارد. تمامی اتاق‌های این مجموعه از هتل های نزدیک دریا در قشم از معماری زیبا و جدید بهره مند هستند و امکانات موجود در آنها برای اقامت شما از نظر رفاهی کاملاً مناسب است. در این هتل شما می‌توانید از خدمات ماساژ و ترانسفر فرودگاهی رایگان استفاده کنید. پارکینگ رایگان و روباز این مجموعه هم برای استفاده در اختیار شما قرار می‌گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب هتل آرتا گشت نیمروزی آن است. در این هتل رستوران و کافی شاپ مدرنی وجود دارد که شما می‌توانید اوقات فراغت خودتان را در آن‌ها سپری کنید.

هتل بوتیک فولتون، محیطی آرام برای اقامت در قشم

یکی از آرام‌ترین و دلنشین‌ترین هتل های قشم کنار دریا، هتل بوتیک فولتون نام دارد. این هتل زیبا در بزرگراه خلیج فارس و بعد از کمپ هامون واقع شده است. برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ فعالیت‌های این هتل آغاز شده و پذیرای مهمانان بوده است. ساختار این هتل به این شکل می‌باشد که از ۳ ساختمان تشکیل شده است. ساختمان اول این هتل، ساختمان سوئیت‌ها و اتاق‌های آن است و ساختمان دوم آپارتمان‌ها را شامل می‌شود. در ساختمان سوم نیز ویلاها قرار دارند که این ساختمان مجزا از دو ساختمان دیگر قرار داده شده است. مهمترین مزیت هتل بوتیک فولتون نزدیکی آن به ساحل خلیج فارس می‌باشد.

شاید در میان هتل‌های نزدیک دریا در قشم این هتل به عنوان نزدیک‌ترین هتل شناخته شود. خوب است بدانید که اگر سه شب متوالی در این هتل اقامت داشته باشید، می‌توانید یک شب دیگر به صورت رایگان از اتاق خودتان استفاده کنید. البته باید به این نکته هم دقت داشته باشید که فقط ویلاهای وی‌آی‌پی این هتل منظره دریا را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورند و دیگر واحدهای اقامتی چنین ویژگی نخواهند داشت. اکثر امکانات مهمی که در دیگر هتل‌ها وجود دارد، در بوتیک فولتون هم قابل استفاده است. شما در این هتل می‌توانید از خدمات سی‌آی‌پی هم استفاده کنید. کرایه اتومبیل بدون راننده نیز در هتل بوتیک فولتون امکان‌پذیر است.

هتل های قشم کنار دریا

برای سفری خاطره انگیز در قشم، هتل آراکتا را انتخاب کنید

برای افرادی که هم می‌خواهند در هتل های قشم کنار دریا اقامت داشته باشند و هم سفری خاطره انگیز را تجربه کنند، هتل آراکتا قشم گزینه جذابی خواهد بود. این هتل مدرن در سال ۱۴۰۲ افتتاح شده و جدیدترین هتل جزیره قشم رو به دریا است. امکانات موجود در هتل آراکتا با توجه به زمان افتتاح آن بهترین و مدرن‌ترین امکاناتی است که در یک هتل می‌توان آنها را مشاهده کرد. این هتل زیبا از نظر موقعیت جغرافیایی هم شرایط بسیار خوبی دارد و در نزدیکی مجتمع تجاری زیتون قرار گرفته است. تمامی پرسنل این هتل با آموزش‌های روز هتل‌داری آشنا هستند و ارتباط بسیار خوبی با مهمانان برقرار می‌کنند.

هتل آراکتا در 3 طبقه و ۹۵ اتاق مورد بهره‌برداری قرار گرفته و امکانات مختلفی را برای مسافران فراهم می‌آورد. در این هتل انواع مختلفی از اتاق‌های یک و دو تخته و همچنین سوئیت‌های یک خوابه معمولی و رویال قابل استفاده است. تمامی افرادی که در اتاق‌های این هتل اقامت دارند از صبحانه رایگان آن استفاده خواهند کرد. این هتل لوکس و مدرن در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است. در هتل آراکتا قشم شما می‌توانید از امکاناتی مثل کتابخانه، گشت نیمروزی و فروشگاه استفاده کنید. در رستوران این هتل انواع مختلفی از غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی و سنتی طبخ می‌شوند.

هتل های نزدیک دریا در قشم؛ هتل ساحل طلایی

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل های قشم کنار دریا هستید، هتل ساحل طلایی قشم گزینه جالبی می‌تواند برای شما باشد. مخصوصاً اگر بخواهید در فصل پاییز به قشم سفر کنید. این هتل جذاب برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در ۱۵ کیلومتری مرکز جزیره قشم قرار دارد. ساحل طلایی البته در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته و سطح کیفی آن ارتقا یافته است. این هتل فاصله زیادی با ساحل ندارد و در نزدیکی آن قرار گرفته است. از نکات جالب این هتل این است که تمام ۵۸ اتاق آن در یک طبقه قرار گرفته‌اند. در حقیقت این هتل از ساختار جذاب و کم نظیری در جزیره قشم برخوردار است.

بسیاری از افرادی که در گذشته به قشم سفر کرده‌اند این اقامتگاه از هتل های نزدیک دریا در قشم را با عنوان پلاژ سیمین می‌شناسند. شاید یکی از مهمترین دلایل جذابیت این هتل برای گردشگران، امکانات تفریحی باشد که در آن وجود دارد. در هتل ساحل طلایی شما می‌توانید از تفریحات آبی مثل قایق پدالی، جت اسکی و اسکله تفریحی برای ماهیگیری بهره ببرید. این هتل همچنین یک ساحل اختصاصی برای شنای گردشگران فراهم کرده است. شما می‌توانید براساس تمایل خودتان در هر کدام از اتاق‌های ۲، ۳ و ۴ تخته این هتل اقامت داشته باشید. از جمله خدمات متفاوتی که در هتل ساحل طلایی می‌توانید ببینید خدمات بیدار باش و خانه‌داری در کنار مینی بار است.

هتل های نزدیک دریا در قشم

هتل سیمین، هتلی ارزان در هتل های قشم کنار دریا

اگر می‌خواهید در هتل های قشم کنار دریا اقامت داشته باشید، کم هزینه کنید و از امکانات تفریحی بهره ببرید، هتل ساحل سیمین قشم گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. این هتل در حقیقت ۶۰ سوئیت می‌باشد که در کنار یکدیگر قرار گرفته و مجموعه‌ای اقامتگاهی را در جاده ساحل جنوبی قشم ایجاد کرده است. ویژگی مهم هتل سیمین هم‌جواری آن با ساحل زیبای جزیره است. اگر دیگر هتل‌های ساحلی جزیره قشم را برای اقامت در فصل پاییز مورد بررسی قرار دهید قطعاً متوجه خواهید شد که هتل سیمین یکی از ارزان‌ترین آنها است.

ضمناً این نمونه از هتل های قشم کنار دریا امکانات تفریحی مثل اسکی روی آب و قایق پدالی را برای گردشگران فراهم آورده است. شما در این هتل می‌توانید از امکانات ماهیگیری استفاده نمایید و ساحل اختصاصی آن را برای شنا امتحان کنید. اقامت در این هتل فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانید به نقاط گردشگری جزیره قشم دسترسی داشته باشید. جاذبه‌های گردشگری مثل غارهای خربس، دره ستارگان، بازار بزرگ بین‌المللی ستاره و جزایر ناز در نزدیکی این مجموعه اقامتگاهی هستند. برای راحتی گردشگران در نزدیکی این هتل، فضای سبز بسیار خوبی ساخته شده و همچنین امکاناتی مثل رستوران و کافی شاپ هم با امکاناتی مناسب آماده شده است.

اقامتگاه ساحلی سینگو، مجموعه‌ای بومگردی و سنتی در قشم

یکی از جالب‌ترین هتل های قشم کنار دریا، اقامتگاه بومگردی ساحل سینگو است. از جذابیت‌های این اقامتگاه، طراحی تلفیقی سنتی و مدرن آن است. این هتل در حقیقت مجموعه‌ای از ۲۱ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب جهت اقامت گردشگران می‌باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های اقامتگاه سینگو فاصله بسیار خوب آن با فرودگاه قشم و اسکله دلفین نگری کندالو است. این مجموعه اقامتگاهی با این مراکز مهم کمتر از ۵ کیلومتر فاصله دارد و شما به راحتی به آنها دسترسی خواهید داشت. به این دلیل این مجموعه را سینگو می‌نامند که در نزدیکی ساحل شنی سینگو قرار گرفته و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

در این ساحل منظره‌های بی‌نظیری برای عکاسی وجود دارد که گردشگران می‌توانند از آن استفاده کنند. جالب است بدانید که در این مجموعه اقامتگاهی امکان برگزاری مراسمات و جشن‌های همچون عقد و تولد با دکورهای ویژه و اختصاصی وجود دارد. ضمناً با اقامت در سینگو شما امکان استفاده از غذاهای دریایی رستوران آن را خواهید داشت. این اقامتگاه قطعاً برای کودکان هم محبوب خواهد بود چرا که اتاق بازی و فضای سبز مناسبی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. البته امکانات دیگری نظیر گشت نیمروزی و فروشگاه هم برای گردشگران در این مجموعه پیش بینی شده است.

هتل های قشم کنار دریا

بررسی هتل ژئو پارک از هتل های قشم کنار دریا

اگر به دنبال هتل های قشم کنار دریا باشید یکی از بهترین گزینه‌های شما هتل ژئو پارک است. این هتل معروف در دهه ۸۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفته و البته ۸ سال پیش یعنی سال ۹۴ مجدداً بازسازی شده تا امکانات آن برای گردشگران به روز باشد. یکی از ویژگی‌های مهم این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب آن است که سبب شده بسیاری از مسافران قشم آن را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنند. اگر در این هتل زیبا اقامت داشته باشید به مناطق تفریحی و گردشگری مختلفی مثل موزه ژئوپارک و قلعه پرتغالی دسترسی آسانی خواهید داشت.

البته همواره هتل‌های نزدیک دریا در قشم به دلیل ساحلی بودن مورد توجه مردم هستند و این دسترسی به اماکن گردشگری دیگر، امتیاز ویژه‌ای برای ژئوپارک محسوب می‌شود. افرادی که می‌خواهند این هتل را برای اقامت خود در جزیره قشم انتخاب کنند خوب است بدانند که امکان کرایه انواع اتاق‌های دو تخته توئین و دبل و همچنین سوئیت‌های یک خوابه برای آنها وجود دارد. اجاره اتاق‌های این هتل به صورت آنلاین امکان‌پذیر است و فقط به صورت حضوری کرایه داده نمی‌شوند. جالب است بدانید که با اقامت در این هتل برای حضور در اسکله ذاکری فقط ۵ دقیقه فاصله خواهید داشت و برای خرید سوغاتی هم دردسری نخواهید کشید. انواع مختلفی از مراکز خرید قشم در نزدیکی هتل ژئو پارک قرار دارند.

آتامان، هتلی نوساز و جدید در قشم

هتل آتامان یکی از جدیدترین هتل های قشم کنار دریا است. این هتل اسفند سال ۱۳۹۶ فعالیت خودش را شروع کرده و به عنوان یکی از جدیدترین هتل‌های جزیره قشم شناخته می‌شود. هتل آتامان در بلوار گلستان جزیره قشم قرار گرفته و به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد دسترسی مناسبی به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ قشم برای گردشگران فراهم آورده است. به دلیل اینکه تمامی کادر هتل آتامان آموزش دیده هستند و از تجربه کافی برخوردار می‌باشند این مجموعه فضایی آرام و دلنشین برای گردشگران به همراه داشته است.

به دلیل اینکه کادر این هتل آموزش دیده هستند، خدمات لازم را به بهترین شکل برای گردشگران ارائه می‌کنند. این هتل چهار طبقه دارای ۵۸ اتاق است که دارای ظرفیت‌های متنوعی می‌باشند. در هتل آتامان انواع مختلفی از اتاق‌های سه نفره، دو تخته توئین، دو تخته دبل و سوئیت یک خوابه وجود دارد. تمامی اتاق‌های هتل آتامان صبحانه را به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌دهند و استفاده از آب معدنی نیز در این هتل رایگان است. از امکانات مهمی که در این هتل وجود دارد و شاید برای شما هم جالب باشد می‌توانیم به گشت نیمروزی، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، سالن بدنسازی و... اشاره کنیم.

هتل های نزدیک دریا در قشم

هتل رویال از هتل های نزدیک دریا در قشم چگونه است؟

یکی از هتل های قشم کنار دریا که می‌توانید برای اقامت خودتان آن را انتخاب کنید، هتل رویال است. این هتل سه ستاره در خیابان فلسطین جزیره قشم قرار دارد و از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرده است. با اقامت در این هتل شما دسترسی خوبی به ساحل خلیج فارس و مراکز خریدی مثل بازار ستاره خواهید داشت. این هتل جذاب در ۵ طبقه احداث شده است که مجموعاً ۴۳ اتاق و سوئیت اقامتی در این طبقات وجود دارند. در این هتل شما می‌توانید اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته را در کنار سوئیت‌های دو خوابه مورد استفاده قرار دهید. اقامت در تمامی اتاق‌های این هتل همراه با صبحانه رایگان است.

قیمت آنها نیز در مقایسه با دیگر هتل های نزدیک دریا در قشم برای فصل پاییز نسبتا مناسب‌تر می‌باشد. با اقامت‌ در این هتل شما فقط لازم است چند دقیقه پیاده‌روی کنید تا به ساحل خلیج فارس برسید. همچنین برای بازدید از اماکن گردشگری مثل قلعه پرتغالی‌ها یا میدان امام قلی‌خان در صورتی که از خودرو استفاده کنید فقط چند دقیقه فاصله خواهید داشت. با توجه به قیمت مناسبی که اتاق‌های این هتل دارد، معمولاً در اکثر اوقات ظرفیت آنها تکمیل است. بهتر است برای اقامت در این اتاق‌ها مدتی قبل از سفر خودتان به قشم آنها را رزرو کنید. از جمله امکانات منحصر به فرد هتل رویال می‌توانیم به خدمات تهیه بلیط، خدمات معلولین و سیستم گرمایش و سرمایش اسپلیت اشاره کنیم.

هتل های قشم کنار دریا؛ هتل شهریار

هتل شهریار از هتل های قشم کنار دریا می‌‍باشد که اواخر سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. این هتل زیبا می‌تواند تجربه منحصر به فردی از سفر به قشم را برای شما به همراه داشته باشد. هتل شهریار ۴ طبقه دارد که مجموعاً دارای ۴۲ اتاق و سوئیت مختلف می‌باشند. در این مجموعه اقامتی امکانات مختلفی قرار گرفته است که از جمله آنها می‌توانیم به یک کافی شاپ اشاره کنیم. در اتاق‌های این هتل نیز امکانات مختلفی برای گردشگران در نظر گرفته شده تا آنها سفری راحت‌تر را تجربه کنند. از جمله این امکانات می‌توانیم به کمد لباس، پاور سوئیچ، سیستم تهویه هوا و مبلمان اشاره کنیم.

در این اقامتگاه از هتل‌های نزدیک دریا در قشم امکانات مختلف دیگری مثل خدمات بیدار باش و ترانسفر رفت و برگشت وجود دارند که گردشگران می‌توانند از آنها استفاده کنند. البته مهم‌ترین ویژگی هتل شهریار نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری مختلف جزیره قشم است. با توجه به ساحلی بودن این هتل، گردشگران فاصله زیادی با دریا نخواهند داشت. این هتل با مسجد معروف قبا فقط ۴ دقیقه فاصله دارد و اگر علاقه به دیدن پارک زیتون یا غارهای خربس داشته باشید نیز با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنها برسید. البته با توجه به اینکه خدمات تاکسی سرویس در هتل شهریار وجود دارد، شما نگرانی بابت گشت و گذار در این جزیره نخواهید داشت.

هتل های قشم کنار دریا

هتل ریحان، هتلی خاص و کم نظیر در قشم

اگر در میان هتل های قشم کنار دریا به دنبال یک مجموعه منحصر به فرد و خاص هستید ما هتل ریحان قشم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل ریحان در خیابان فلسطین قشم واقع شده و از سال ۱۳۹۵ فعالیت خودش را به عنوان یک مجموعه اقامتی در جزیره قشم آغاز کرده است. این هتل دارای ۵ طبقه و ۲۶ اتاق با بهترین امکانات رفاهی می‌باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های هتل ریحان قشم، نزدیکی آن به خلیج فارس می‌باشد که سبب شده اتاق‌های آن چشم اندازی زیبا برای گردشگران داشته باشند.

هتل ریحان که به عنوان یکی از هتل‌های نزدیک دریا در قشم شناخته می‌شود، دسترسی مناسبی هم به مراکز خرید این جزیره دارد. فاصله زیادی بین هتل ریحان تا مرکز خرید ستاره که یکی از مهم‌ترین مراکز جزیره قشم می‌باشد وجود ندارد. این هتل از کارکنانی استفاده می‌کند که آموزش‌های بین‌المللی در زمینه پذیرایی از مهمانان دیده‌اند. هتل ریحان دارای اتاق‌های ۱، ۲، 3 و 4 تخته می‌باشد. این هتل به دلیل اینکه در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مثل قلعه پرتغالی‌ها و میدان امام قلی خان قرار گرفته است گزینه خوبی برای اقامت در فصل پاییز می‌باشد. در این هتل امکانات کاملی برای مسافران در نظر گرفته شده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توانیم به دراور، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، پاور سوئیچ و آب معدنی رایگان اشاره کنیم. از طرفی امکاناتی مثل خدمات خانه‌داری، کافی شاپ، مینی بار و اتاق چمدان از جمله دیگر امکانات هتل ریحان هستند.

هتل ارم یکی از هتل های نزدیک دریا در قشم با امکاناتی ویژه

هتل ارم از جذاب‌ترین هتل های قشم کنار دریا می‌باشد که امکاناتی ویژه را برای گردشگران در نظر گرفته است. این هتل زیبا در نزدیکی خلیج فارس قرار گرفته و شما فاصله زیادی با آب‌های آزاد آن نخواهید داشت. در مورد معماری این هتل، خوب است بدانید که در ۵ طبقه بنا شده و ۹۶ اتاق و سوئیت اقامتی دارد. از جمله تفاوت‌های هتل ارم قشم با دیگر هتل‌های این جزیره کلاس‌بندی اتاق‌های آن می‌باشد. همچنین امکانات مدرنی در این اتاق‌ها قرار گرفته که کمتر آنها را در دیگر هتل‌ها می‌توان مشاهده کرد. ویژگی ممتاز دیگری که در مورد این هتل می‌توانیم به آن بپردازیم موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر آن است. سایر هتل‌ها یا به ساحل خلیج فارس نزدیک هستند یا به مرکز جزیره. با این وجود هتل ارم به طور همزمان فاصله کمی با ساحل، مراکز تجاری و مرکز جزیره دارد.

با توجه به همین ویژگی می‌توان آن را یکی از بهترین هتل‌های نزدیک دریا در قشم دانست که برای اقامت در فصل پاییز مناسب هستند. اتاق‌های این هتل از کلاس‌بندی A،B و C برخوردار هستند. هتل ارم، خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و به همین دلیل عبور و مرور خودروها در اطراف آن بدون دردسر انجام می‌شود. تمامی امکاناتی که یک هتل مدرن نیاز دارند مثل تلویزیون، تلفن، اینترنت، یخچال و حمام مناسب در اتاق‌های این مجموعه وجود دارند. علاوه بر این شما در این هتل می‌توانید از خدمات ماساژ، تور، کافی شاپ و سالن بیلیارد استفاده کنید.

هتل های نزدیک دریا در قشم

چگونه بهترین انتخاب را در میان هتل های قشم کنار دریا داشته باشیم؟

برای اینکه بهترین انتخاب را از میان هتل های قشم کنار دریا داشته باشید باید عوامل مختلفی را مد نظر قرار دهید. فاکتورهایی که بهتر است در انتخاب هتل به آنها توجه کنید را با هم بررسی می‌کنیم:

  • سابقه: اگر شما سابقه هتل مد نظر خودتان را بدانید، شناخت بهتری نسبت به آن پیدا خواهید کرد. برای بررسی سابقه یک هتل کار سختی در پیش ندارید و تنها کافی است نظرات افرادی که قبلاً در آن اقامت داشته‌اند را بررسی کنید. البته باید این را مد نظر داشته باشید که برخی نظرات ممکن است کار خود هتل و برخی کار رقبای آن باشد.
  • موقعیت جغرافیایی: با توجه به اینکه می‌خواهید هتل‌های نزدیک دریا در قشم را برای فصل پاییز انتخاب کنید، توجه به این ویژگی ارزش و اهمیت زیادی دارد. هتل‌هایی که به طور همزمان در نزدیکی دریا، جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری باشند، بهترین گزینه برای شما هستند.
  • نظافت هتل: وقتی می‌خواهید در فصل پاییز در یک هتل اقامت داشته باشید حتماً وضعیت نظافت و بهداشت در آن را بررسی کنید. در این فصل بیماری‌های زیادی گسترش پیدا می‌کنند. اگر شما در هتل کثیف و با نظافت پایین اقامت داشته باشید، ممکن است در پایان سفر به جای خاطراتی خوش، مجموعه‌ای از بیماری‌ها را با خود همراه کنید.
  • معماری: طبیعتاً معماری هتل و طراحی داخلی آن تاثیر زیادی در بالاتر بردن کیفیت سفر برای شما خواهد داشت. به همین دلیل شما باید به دنبال هتلی باشید که معماری مدرنی داشته باشد و از اقامت در آن کسل یا دلسرد نشوید. هتلی که انتخاب می‌کنید باید در فصل خسته کننده پاییز، نشاط و شادابی شما را برای گردشگری در جزیره قشم افزایش دهد.
  • امکانات: حتماً اقامتگاهی را برای خود انتخاب کنید که امکاناتی مدرن و کامل برای شما ارائه کند. هتلی که انتخاب می‌کنید هم باید امکانات رفاهی مثل رستوران و کافی شاپ مناسب برای شما داشته و هم امکانات تفریحی برای مسافران خود در نظر گرفته باشد. همچنین خدماتی که در هتل‌ها ارائه می‌گردند باید به روز بوده و نیازهای شما را تا حد زیادی برطرف سازند.

هتل اقتصادی یا لوکس، کدامیک برای اقامت در قشم مناسب‌تر هستند؟

قطعاً برای انتخاب یکی از هتل های قشم کنار دریا، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید بودجه خودتان است. طبیعتاً شما تا مبلغ مشخصی می‌توانید برای اقامت در قشم هزینه کنید. با این وجود شما باید سعی کنید بهترین انتخاب را داشته و هتلی را برگزینید که امکانات آن بر اساس بودجه شما کامل‌ترین باشد. فصل پاییز، فصلی است که بسیاری از مردم به خاطر هوای مناسب قشم به آن سفر می‌کنند و طبیعتاً قیمت‌ها کمی افزایش پیدا می‌کند. با این وجود اگر شما تحقیق کاملی داشته باشید، می‌توانید هتلی جذاب و رو به دریا پیدا کنید. پس در حقیقت انتخاب میان هتل‌های لوکس یا اقتصادی فقط به توانایی مالی شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید بهترین انتخاب را در جزیره قشم داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم از پیشنهادات سایت بوکینگ برای هتلهای قشم استفاده کنید. این سایت خدمات مختلفی را در زمینه سفرهای داخلی و خارجی ارائه می‌کند و کاملاً قابل اعتماد است.

هتل های قشم کنار دریا

جمع‌بندی

قطعاً برای انتخاب یکی از هتل های قشم کنار دریا، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید بودجه خودتان است. طبیعتاً شما تا مبلغ مشخصی می‌توانید برای اقامت در قشم هزینه کنید. با این وجود شما باید سعی کنید بهترین انتخاب را داشته و هتلی را برگزینید که امکانات آن بر اساس بودجه شما کامل‌ترین باشد. فصل پاییز، فصلی است که بسیاری از مردم به خاطر هوای مناسب قشم به آن سفر می‌کنند و طبیعتاً قیمت‌ها کمی افزایش پیدا می‌کند. با این وجود اگر شما تحقیق کاملی داشته باشید، می‌توانید هتلی جذاب و رو به دریا پیدا کنید. پس در حقیقت انتخاب میان هتل‌های لوکس یا اقتصادی فقط به توانایی مالی شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید بهترین انتخاب را در جزیره قشم داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از پیشنهادات سایت بوکینگ برای هتل‌های قشم استفاده کنید. این سایت خدمات مختلفی را در زمینه سفرهای داخلی و خارجی ارائه می‌کند و کاملاً قابل اعتماد است.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها