خرید کالا از چین با وانیکس یا هزارتوی بی انته

گر سریال West World یا جهان غربی را دیده باشید (که اگر ندیده‌اید توصیه می‌شود حتما ببینید) متوجه شخصیتی در سریال خواهید شد که از ابتدا هدفش یافتن معمای اصلی سرزمینی است که هر بار درآن یک نقش تکراری را بازی می‌کند و انتظار دارد نتیجه متفاوت بگیرد. اما آیا ممکن است که کسی با تکرار یک عملیات یکسان هربار نتیجه‌ای متفاوت بگیرد؟ 
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر خرید کالا از چین با وانیکس یا هزارتوی بی انته

به گزارش خبر، اگر سریال West World یا جهان غربی را دیده باشید (که اگر ندیده‌اید توصیه می‌شود حتما ببینید) متوجه شخصیتی در سریال خواهید شد که از ابتدا هدفش یافتن معمای اصلی سرزمینی است که هر بار درآن یک نقش تکراری را بازی می‌کند و انتظار دارد نتیجه متفاوت بگیرد. اما آیا ممکن است که کسی با تکرار یک عملیات یکسان هربار نتیجه‌ای متفاوت بگیرد؟

راستش نمی‌دانیم، اما یک چیز را خوب می‌توان دانست: تا زمانی که درست یک کار انجام نشود، با هر بار تکرار آن هم باز نمی‌توان به مرکز هزارتویی که انتظار رسیدن به آنجا را دارید رسید. هر عملیاتی اصولی دارد که باید درست انجام شوند تا بتوان به انتهای عملیات رسید. بعداز اینکه یکبار درست انجام شد، با هر بار تکرار آن می‌توان نتایج مختلفی گرفت. اما آیا درمورد حرید کالا از چین با وانیکس هم اینگونه است؟

برای خرید کالا از چین با وانیکس کلیک کنید

کار نیکو کردن از پر کردن است

یک ضرب‌المثل بسیار راهگشا در زندگی وجود دارد که می‌گوید: کار نیکو کردن از پر کردن است. هرچه شما یک کار را که درآن مهارت دارید بیشتر تکرار کنید، نتیجه بهتری از تکرار آن خواهید گرفت. کار نیکوی مرتبط با واردات کالا از چین اقداماتی است که شرکت وانیکس به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های بازرگانی ایران درحال انجام انجام آن بوده و امروزه پر کردن این کار نیکو را در رضایت مشتریان و واردات کالاهای بسیار متنوع از چین می‌توان مشاهده کرد.

پس خرید کالا از چین با وانیکس را هم می‌توان به‌نوعی درست انجام دادن هزارتویی دانست که تبدیل شده به کار نیکو کردن از پر کردنی که سود فراوانی با هربار تکرار هزارتو نصیب واردکنندگان می‌کند. اما چگونه؟

مراحل هزارتو خرید کالا از چین

هزارتویی که شرکت وانیکس یکبار آن را درست پیموده و مرکزش را به خوبی پیدا کرده، شامل 3 مرحله است. مرحله اول آن خرید کالا از چین است. در این مرحله باید کالاهایی که قصد واردات آن دارید انتخاب شوند.

در مرحله دوم ترخیص کالاها از چین فرامی‌رسد که نیازمند تخصص در ترخیص کردن کالاها از گمرک چین است و البته مرحله آخر، که می‌توان آن را انتهای هزارتو دانست، ارسال کالاهای خریداری شده از چین به ایران است. این مراحل هر کدام توسط وانیکس به‌درستی پیموده شده‌اند و اکنون می‌توان آنها را برای هربازرگانی تکرار کرد. آیا شما هم قصد تکرار آن را دارید؟

خرید کالا

اگر شما هم علاقه دارید که به مرکز هزارتوی واردات کالا از چین برسید، لازم است که بدانید خرید کالا از چین با وانیکس چگونه انجام می‌شود. این شرکت با ارسال یک درخواست خرید و مذاکره بر سر قیمت خرید کالاها، اقدام به ثبت درخواست خرید از شرکت موردنظرتان می‌کند.

اگر شرکت فروشنده با درخواست خرید وانیکس موافقت کند آنگاه کالاهای خریداری شده را به گمرک چین تحویل می‌دهد. نکته مهم در این مرحله درست تکمیل کردن درخواست خرید یا پروفرما است که البته وانیکس در انجام آن تخصص زیادی دارد.

ترخیص کالا از گمرک چین

در قست دوم هزارتو، کالاها به گمرک چین تحویل داده می‌شوند و دراین مرحله نوبت به فعالیت ترخیص کاران شرکت وانیکس می‌رسد. ترخیص کاران در این مرحله یک‌سری مدارک را تهیه کرده و به گمرک چین تحویل می‌دهند تا کارهای ترخیص پیش رود. این مدارک عبارتنداز کارت بازرگانی شما، بارنامه و پروفرمای خریدی که درمورد آن توضیح دادیم.

با تحویل این مدارک و البته تکمیل فرم درخواست ترخیص کالا، بازرسان گمرک چین که نقش عواملی که مانع رسیدن شما به مرکز هزارتو را بازی می‌کنند دست به کار می‌شوند تا مشخص کنند کالاهای خریداری شده شما مشکل قانونی دارند یا نه. اگر مشکلی نباشد، مجاز می‌شوید که برای مرحله نهایی رسیدن به مرکز هزارتو اقدام کنید.

ارسال کالا از چین به ایران

درنهایت آنچه وانیکس را به سمت مرکز هزارتو می‌رساند و جواب مساله که همان واردشدن کالاها به ایران است را رمزگشایی می‌کند، مرحله ارسال کالاها از چین به ایران است. دراین مرحله شرکت وانیکس با بستن قرارداد حمل‌ونقل کالا از چین به ایران با شرکت‌های واسطه ارسال کالا که کارگو نام دارند، کالاهای خریداری شده را از چین به ایران ارسال می‌کند. این مرحله شما را درست به مرکز هزارتو می‌رساند و با پایان یافتن آن پاسخ معما در دستان شما قرار می‌گرد: کالاها وارد ایران می‌شوند و پایان عملیات.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها