نکاتی برای خرید کابل شارژر اصل سامسونگ

قطعا شما یکی از مدل های سامسونگ را دارید. کابل شارژر یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین لوازم جانبی گوشی سامسونگ است. بدون کابل شارژر نمی توانید از گوشی خود استفاده کنید. یکی از نگرانی های مردم گم شدن کابل شارژ اصلی سامسونگ و تعویض آن است. راه هایی برای تشخیص کابل شارژر اصلی از تقلبی وجود دارد. شاید بارها شارژر خریده باشید و بعد از مدتی از کار افتاده باشد! شما آن زمان این روش ها را نمی دانستید. ما در این مقاله از فروشگاه شارژر سامسونگ موبو تعمیر نکاتی برای مشخص شدن کابل شارژر اصلی از تقلبی را به شما آموزش می دهیم.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر نکاتی برای خرید کابل شارژر اصل سامسونگ

به گزارش خبر، قطعا شما یکی از مدل های سامسونگ را دارید. کابل شارژر یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین لوازم جانبی گوشی سامسونگ است. بدون کابل شارژر نمی توانید از گوشی خود استفاده کنید. یکی از نگرانی های مردم گم شدن کابل شارژ اصلی سامسونگ و تعویض آن است. راه هایی برای تشخیص کابل شارژر اصلی از تقلبی وجود دارد. شاید بارها شارژر خریده باشید و بعد از مدتی از کار افتاده باشد! شما آن زمان این روش ها را نمی دانستید. ما در این مقاله از فروشگاه شارژر سامسونگ موبو تعمیر نکاتی برای مشخص شدن کابل شارژر اصلی از تقلبی را به شما آموزش می دهیم.

چگونه کابل شارژر اصلی سامسونگ را تشخیص دهیم

Top of Form

Bottom of Form

در بین کالاهای الکترونیکی محصولات تقلبی زیادی وجود دارد. این موارد به طور فزاینده ای در لوازم جانبی انواع گوشی ها یافت می شوند. بنابراین، اگر قصد خرید کابل شارژ جدید را دارید، باید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. زیرا کابل های تقلبی خیلی زود پاره می شوند و حتی به باتری گوشی آسیب می زنند و عمر آن را کاهش می دهند. در بازار تعداد زیادی شارژرهای تقلبی وجود دارد که با شارژر اصلی تفاوت های بسیار کوچکی دارند. اگر شما این تفاوت ها را ندانید هنگام خرید کابل شارژر اصل سامسونگ متوجه فیک بودن آن نمی شوید. در زیر به این نکات اشاره خواهیم کرد.

حتما به کیفیت ساخت کابل شارژر دقت کنید

کیفیت کابل، یکی از مهم ترین نکات برای خرید کابل شارژ سامسونگ اورجینال است. شرکت سامسونگ به دلیل کیفیت بالای محصولات خود و تمام سابقه خوب در تولید دستگاه های الکترونیکی شناخته شده است. وقتی شارژر را برمی دارید، اگر به کیفیت و دوام آن نگاه کنید، ممکن است در ابتدا متوجه تقلبی بودن آن شوید. شارژرهای تقلبی از پلاستیک بی کیفیت و ارزان ساخته شده اند که اگر آنها را به دقت بررسی کنید، برجستگی های روی آن را احساس خواهید کرد.

توجه به مدت زمانی که گوشی شما را شارژ می کند

مهم ترین راه برای تشخیص کابل شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ، بررسی زمان شارژ کردن گوشی هوشمند شما است. برای این کار فقط لازم است کابل شارژر خریداری شده را به گوشی خود وصل کنید و بررسی کنید چه مقدار زمان می برد تا گوشی سامسونگ شما به شارژ 50 درصد برسد. معمولا کابل شارژر اصلی می تواند 50 درصد باتری را در نیم ساعت شارژ کند. اگر بیش از نیم ساعت طول می کشد تا گوشی تا 50 درصد شارژ شود، احتمالا یک کابل شارژر تقلبی خریده ‌اید.

دیدن پیغام پاپ آپ بعد از اتصال کابل شارژر به گوشی

بهترین زمان برای تشخیص اصل بودن شارژر زمانی است که اتصال پایدار است. در صورتی که کابل شارژ اورجینال باشد پس از اتصال آن پیغام پاپ آپ مبنی بر شروع شارژ دستگاه مشاهده می ‌شود و روند شارژ کردن را مشاهده می کنید. اگر کابل شارژر سامسونگ تقلبی باشد، پیامی نمی ‌بینید فقط گوشی شما شارژ می شود. شما می توانید خرید کابل شارژر سامسونگ را صورت کاملا اورجینال از فروشگاه شارژر سامسونگ موبوتعمیر بدون هیچ نگرانی به راحتی برای خود تهیه کنید.

توجه به رنگ کابل شارژر

رنگ کابل شارژ جعلی سامسونگ تیره است و با قرار دادن این دو در کنار هم به راحتی می توانید از روی رنگ آن تشخیص دهید که کابل شارژ تقلبی است یا اصلی.

بررسی کانکتورهای USB کابل شارژر

برای شناسایی کابل اورجینال شارژر سامسونگ، کانکتور آن را کاملا بررسی کنید. شارژر اصلی دارای سه دندانه کوچک و مربعی زیر پوسته رابط است که یکی از دندانه ها از دو دندانه دیگر کوچک‌تر است، اما اگر کابل شارژر اورجینال نباشد، دندانه کوچک در آن وجود ندارد. همچنین کانکتورها به طور نامنظم کنار هم قرار گرفته اند.

اندازه رابط یو اس بی را بررسی کنید

یکی دیگر از مواردی که باید در مورد کابل شارژ واقعی سامسونگ در نظر گرفت، اندازه رابط USB در کابل های سامسونگ است. اندازه رابط شارژر اصلی میکرو و طول آن کوتاه است. در واقع این رابط بسیار نزدیک به بدنه است، اما اگر به رابط شارژر تقلبی نگاه کنید، رابط USB طولانی و دور از بدنه است. علاوه بر طول کانکتور، برخی از شارژرهای تقلبی دارای کانکتورهای خمیده و کچ هستند و با یک نگاه می توان فهمید که کانکتور فرم بدی دارد.

قیمت کابل شارژر

هنگام تشخیص اورجینال بودن کابل شارژر، پس از بررسی موارد بالا، در نهایت قیمت آن اصل یا کپی بودن آن را نشان می دهد. البته شارژر اصلی به دلیل کیفیت بالاتر هزینه بیشتری دارد. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان ممکن است یک شارژر کپی را به قیمت شارژر اصلی ارائه دهند. بنابراین باید موارد فوق را در نظر بگیرید و اصل بودن یا نبودن آنها را تشخیص دهید.

چرا نباید از کابل شارژر تقلبی استفاده کرد

گاهی اوقات در اخبار می شنویم که کابل شارژ با اتصال به برق و گوشی می سوزد و باعث آتش سوزی می شود که می تواند آسیب های جبران ناپذیری به بار آورد. اکثر کابل های شارژر تقلبی در پورت USB گوشی به خوبی قرار نمی گیرند و این باعث خالی شدن باتری می شود.اگر می خواهید تلفن خود را به رایانه وصل کنید، کابل شارژ تقلبی ممکن است به خوبی همگام نشود. فروشگاه سامسونگ موبو تعمیر با چندین سال سابقه در فروش انواع لوازم جانبی اورجینال مفتخر است که شما را در خرید یک کابل شارژ اصلی سامسونگ یاری کند.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها