حفظ جایگاه برتر روابط عمومی شرکت ملی پست

محمود لیائی در افتتاح همایش کارشناسان روابط عمومی شبکه پستی کشور؛ خواستار حفظ جایگاه برتری روابط عمومی شرکت ملی پست در میان سایر سازمان‌ها و افزایش فاصله کیفی شد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر حفظ جایگاه برتر روابط عمومی شرکت ملی پست

به گزارش خبر شرکت ملی پست؛ آیین افتتاح همایش دوروزه ‌ی کارشناسان روابط عمومی شبکه پستی کشور با حضور مدیرعامل؛ اعضای هیئت مدیره و کارشناسان روابط عمومی شبکه پستی کشور و جمعی از اساتید حوزه ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در این آیین با بیان اینکه روابط عمومی پست به خوبی به وظایف رسانه ای و اطلاع رسانی خود عمل کرده است؛ خاطر نشان کرد: تقویت برند پست برگرفته از فعالیت موثز کارشناسان این حوزه است.
وی با بیان اینکه باید فعالیتها و اقدامات با خلاقیت و نوآوری در جهت اهداف شبکه پست و ارتباط موثر با مخاطبان استمرار داشته‌باشد؛ خواستار ارتقای سطح دانش و تخصص کارشناسان این حوزه شد.

لیائی قول مساعد داد تا ابزارهای لازم از قبیل تلفن همراه؛ اینترنت و لپ تاپ جهت پیشبرد فعالیت‌های حوزه رسانه های نوین روابط عمومی ها در اختیار آنها قرار گیرد.

فلسفه اصلی روابط عمومی، مردم‌داری است

محمدرضا قادری، عضو هیئت مدیره و رئیس مرکز نوآوری پست در این نشست با بیان اینکه امروز فلسفه اصلی روابط عمومی ها هنر مردمداری است؛ گفت: روابط عمومی شرکت ملی پست پاسخگویی به مخاطبان را در راس فعالیتهای خود گذاشته است.

قادری با اشاره به اینکه مولفه پاسخگویی یکی از نکات مثبت روابط عمومی پست است، گفت: ما حدود ۸۰ میلیون مشتری داخل کشور و روزانه یک میلیون مرسوله داریم که دو میلیون مخاطب روزانه را شامل می‌شود . ازین رو نارضایتی یک درصدی در میان آنها، موجب نارضایتی ۲۰ هزار نفر است. لذا پاسخگویی به مشتریان اهمیت زیادی برایمان دارد که روابط عمومی در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه عمر روابط عمومی در سازمان‌های کشور زیاد نیست و صرف نظر از تعریف واژگان و لغت، هنوز بسیاری از سازمان‌ها تعریف درستی از روابط عمومی و جایگاهش ندارند، افزود: در بسیاری از سازمان‌ها روابط عمومی به هماهنگ‌کننده برنامه‌ها تنزل یافته یا بعضا تبدیل به گزارش‌کننده‌ی جلسات درون‌سازمانی شدند که ممکن است برای مخاطب ارزشی نداشته باشد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه فلسفه اصلی روابط عمومی، مردم‌داری است، گفت: تمام تلاش روابط عمومی باید این باشد که رضایت مردم را جلب کند؛ اینکه آنها بخواهند در تقابل با رسانه و مردم باشند، همواره اشتباهات سازمان‌ها را توجیه کنند و جبهه بگیرند، نشان‌دهنده این است که سازمان هنوز به بلوغ مناسبی نرسیده است،لذا روابط عمومی نباید تنها تاییدکننده و تحکیم‌کننده‌ جایگاه مدیران باشد، بلکه با عملکرد موثر خودش باعث می‌شود جلوی خیلی از تنش‌ها گرفته شود.

رئیس مرکز نوآوری پست با بیان اینکه در سه سال گذشته، روابط عمومی شرکت ملی پست با وجود امکانات کم، رویکرد خوبی داشته‌ است، به برتری روابط عمومی پست و دریافت جایزه ملی روابط عمومی کشور اشاره کرد و اذعان داشت: ارتباط موثر با مخاطبان با کمترین امکانات و هزینه؛ ارتباطات رسانه ای موثر؛ حضور در رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی و ارتقای برند پست را از جمله عوامل این برتری شمرد.

وی به موضوع تجربه مشتری نیز اشاره کرد و افزود: ما در شرکت ملی پست، تحول دیجیتال را پیش می‌بریم و یکی از مهم‌ترین مباحث در حوزه تحول دیجیتال، تجربه مشتری است.

قادری ادامه داد: بخش مهمی از این تجربه، ارتباط با سازمان و روابط عمومی است، البته ما هنوز در زمینه تجربه مشتری و خدمات دیجیتال کار جدی انجام نداده‌ایم و عمده تمرکز خود را روی مشترکان تجاری گذاشته ایم. اما اکنون وقت آن است که مردم هم طعم این فناوری دیجیتال را بچشند.

روابط عمومی پست هنر و خلاقیت را در هم آمیخته است

سعید شریف زاده‌ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست برتری روابط عمومی این شرکت را ترکیب هنر و خلاقیت برشمرد.

این عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان مطلب فوق؛ افزود: هنر همکاران من در روابط عمومی این است که با کمترین امکانات برترین دستاوردها را برای شبکه پست به ارمغان آورده اند.

شریف زاده با اشاره به برتری روابط عمومی این شرکت در جشنواره ملی روابط عمومی های کشور؛ گفت: به داشتن چنین روابط عمومی افتخار میکنم.

وی خواستار تداوم همسویی و ایده پردازی توسط کارشناسان این حوزه شد و اذعان داشت: پشتیبانی لازم را از ایده ها و طرح‌های نو همراه با نوآوری و خلاقیت خواهیم داشت.

حفظ هویت و خوشنامی سازمان از مسئولیت‌های اصلی روابط عمومی هاست

مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست نیز در این همایش با بیان اینکه در فضای رقابتی عصرجدید، خوشنامی، هویت و اعتبار از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ گفت: این خوش نامی و حفظ برند شرکت توسط متخصصان روابط عمومی انجام می شود.

حسن عمیدی با بیان اینکه موفقیت روابط عمومی شبکه پست کشور در گروی همسویی و همدلی تمامی کارشناسان این حوزه در سطح کشور است؛ افزود: باید دانش و مهارت خود را در سایر ابعاد نوین مرتبط با روابط عمومی ارتقا دهید.

وی همچنین خلاقیت و ایده پردازی را هنر کارشناسان روابط عمومی خواند و گفت: موفقیت روابط عمومی ها در گروی بهره گیری از این اصول است.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

مجله خبری گفتمان یزد

مجله خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

شبکه اطلاع رسانی و مرجع اخبار دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلا

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها