به گزارش خبر شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در آیین گردهمایی موزعین این شرکت که در تاریخ ششم اردیبهشت 1401 با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی که در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، از اهتمام و تلاش های کارکنان پست قدردانی کرد.
لیائی رضایتمندی و توسعه منابع انسانی را از اصلی ترین پایه های موفقیت و پیشرفت در شرکت ملی پست خواند و افزود: اصلاح فرایندها بر مبنای هوشمند سازی، پیاده سازی تحول دیجیتال و افزایش رضایت کارکنان در اولویت اقدامات است.
وی، صنعت پست را فرصت مناسبی برای توسعه ی بیشتر کسب و کارها با تمرکز بر قابلیت ها و ظرفیت های قانونی موجود آن خواند و عنوان کرد: امیدواریم با تکیه بر پستی هوشمند، شاهد افزایش حداکثری سهم بازار و افزایش کیفیت خدمات پستی کشور باشیم.
لیائی با اشاره به اینکه شبکه پستی کشور در سال های اخیر و با وجود همه گیر شدن ویروس کرونا فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته، عنوان کرد: بحران ناشی از کرونا برای شبکه پستی کشور به یک فرصت در راستای خدمتی ارزشمند به جامعه تبدیل و در اذهان مردم ماندگار شده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر بهینه سازی زیرساخت ها وارتقای تجهیزات خاطر نشان کرد: امروز شرکت ملی پست به عنوان پیشران اقتصاد دیجیتال، تغییر رویکرد داده و در تلاش است با توسعه بیش از پیش خدمات لجستیک و تجارت الکترونیک، دامنه جدیدی از خدمت رسانی در راستای تامین نیازهای مشتریان ایجاد کند.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه شرکت ملی پست مصمم است در تراز انقلاب اسلامی بر محور عدالت گستری، خدمات رسانی شایسته و اعتماد سازی تمرکز کند ابراز امیدواری کرد: با به کارگیری هوشمندانه فرصتها، ارتقای زیرساختها، چابک سازی نیروی انسانی و سیاست گذاری های روشن، مصممتر از گذشته با تلاش در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و برنامه های توسعه ای تعیین شده از سوی وزیر ارتباطات، همسو با رویکردهای جدید دولت سیزدهم گام برداریم.
گفتنی است نماینده امور بانوان و ایثارگران شرکت ملی پست و همچنین یکی از موزعین شبکه پستی کشور به نمایندگی از سایر کارکنان به بیان مشکلات و مسائل موجود پرداختند.