به گزارش خبر شرکت ملی پست، حجت الاسلام محمد سبزی در نشست مشترک با مدیر کل پست استان مرکزی دوران شیوع ویروس کرونا را نقطه طلایی در ارائه خدمات پستی به مردم دانست و بیان کرد: پست با استمرار خدمت در شرایط شیوع ویروس، در راستای حفظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه نقش موثری ایفا کرد.
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه با اشاره به عملکرد پست استان و کسب رتبه های برتر کیفی در ارائه خدمات، پست را الگویی ممتاز برای سایر دستگاه ها در راستای ارائه خدمات بهینه به هموطنان در تمامی شرایط دانست.
وی افزود: کارکنان پست از زحمتکشترین اقشار جامعه هستند که در این دوران دشوار، نه تنها خدمتشان متوقف نشد، بلکه حضورشان در محل کار چندین برابر شده است از این رو نمایندگان مجلس نیز تلاش خواهند کرد تا مطالبات به حق این عزیزان را پیگیری کنند.
حجت الاسلام سبزی با اشاره به پیشرفت های فناورانه پست، خاطر نشان کرد: در عصر کنونی توسعه و گسترش خدمات پستی اجتناب ناپذیر و لازمه توسعه یافتگی کشور به ویژه در حوزه کسب و کارهای نوین است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحول خدمات پست در چند سال اخیر تصریح کرد: پست با گستردگی خدمات موجب تسهیل فضای ارتباطات بین فروشنده و خریداران واقعی شده است.
وی از همکاری لازم نمایندگان مجلس یازدهم در نمایان کردن نقش محوری پست در توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر تجارتالکترونیک، خبرداد.
در ادامه محمدرضا عباسی مدیرکل پست استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پست استان خواستار کمک و همیاری مسئولان ارشد استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح های دردست اقدام شرکت ملی پست شد.
مدیرکل پست استان مرکزی با تاکید بر اینکه گسترش فناوری ارتباطات سبب کمرنگ شدن خدمات پستی نشده؛ افزود: پست با ارائه سرویسهای نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات، خدماتی را برای رفع نیاز روز مردم، ادارات و سازمانها طراحی کرده که بیش از پیش مورد استقبال و توجه عموم قرار گرفته است.