سوپرفالو ؛ عرضه جدید توییتر

به نظر می‌رسد که توییتر تا عرضه قابلیتی جدید خود به نام سوپر فالو (Super Follows) فاصله چندانی ندارد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر سوپرفالو ؛ عرضه جدید توییتر

به گزارش خبرنگاران علم و فناوری گزارش خبر، به نظر می‌رسد که توییتر تا عرضه قابلیتی جدید خود به نام سوپر فالو (Super Follows) فاصله چندانی ندارد.

این ویژگی به کاربران توییتر اجازه می‌دهد تا با پرداخت حق اشتراکی ماهانه، به برخی از محتواهای اکانت‌های خاص دسترسی داشته باشند. حال جین مانچون وانگ، از کارشناسان حوزه آی‌تی تصاویری از این قابلیت را کشف و در اکانت شخصی خود منتشر کرد.

به گفته این محقق، قابلیت سوپر فالو توییتر تنها در اختیار کاربرانی با حداقل 10 هزار دنبال‌کننده قرار خواهد گرفت. همچنین این افراد می‌بایست در طی 30 روز، دست کم 25 پست را در این شبکه اجتماعی منتشر کرده باشند.

محدودیت دیگر به سن‌وسال کاربران برمی‌گردد و به گفته توییتر، این افراد می‌بایست حداقل 18 ساله باشند. طبق اطلاعاتی که وانگ منتشر کرده، کاربرانی که صلاحیت استفاده از ویژگی سوپر فالو را داشته باشند، می‌بایست دسته‌بندی مشخصی را برای پست‌های خود انتخاب کنند که شامل ورزشی، پادکست و غیره می‌شوند.

توییتر هنوز هیچ توضیحی در خصوص تصاویر منتشرشده توسط وانگ ارائه نکرده اما پیشتر نیز اطلاعاتی در خصوص این قابلیت اشتراکی منتشر شده که بر اساس آن، کاربران در ازای پرداخت مبلغ 4.99 دلار می‌توانستند به برخی اطلاعات و پست‌های منتشرشده دیگر کاربران این پلتفرم دسترسی داشته باشند.

این شرکت چند هفته پیش در ماه ماه مه میلادی نیز از آغاز تست قابلیت Tip Jar خبر داده بود که به کاربران این امکان را می‌داد تا مبلغی را جهت کمک به برخی تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم پرداخت کنند. این کار از طریق کلیک کردن روی آیکون دلار در پروفایل کاربران امکان‌پذیر است.

سرویس «توییتر آبی» با اشتراک ماهانه ۲.۹۹ دلار عرضه می‌شود

توییتر اما اعلام کرد که هیچ پولی از شیوه پرداخت با قابلیت Tip Jar به خود اختصاص نخواهد داد و تمامی‌مبلغ اهداشده به افراد تعلق خواهد گرفت. اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا چند درصد از حق اشتراک‌های پرداختی از سوی کاربران برای قابلیت سوپر فالو را به خود اختصاص دهد.

تیم محصولات توییتر در طی چند ماه اخیر بسیار پرکار بوده‌اند و قابلیت‌های متعددی را در دست توسعه دارند. از جمله این موارد می‌توان به «توییتر آبی» اشاره کرد که هم‌اکنون در حال گذراندن مراحل تست خود در کشورهای کانادا و آمریکا است.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها