به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، وحید بهفر بیان کرد: دیدار حضوری و ملاقات چهره به چهره با مردم تنها برای برطرف کردن موردی مشکلات از سوی آنها نیست بلکه ارتباط مستقیم مسئولان با ولی نعمتان خود است.
وی با بیان اینکه دوشنبه ها ارباب رجوع محترم می توانند با هماهنگی با دفتر مدیریت، بهصورت حضوری مشکلات خود را با مدیرعامل مطرح کنند، گفت: طی شش ماه نخست امسال حداقل تعداد سیصد و هفتاد و یک مورد ملاقات حضوری با مردم در شرکت گاز استان فارس میزبانی و علاوه بر آن تعداد زیادی ملاقات های رو در رو با مردم نیز در میزهای خدمت صورت گرفته است.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس با تصریح بر اینکه دیدار با مشترکان گاز در حوزه های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و استماع مشکلات از زبان آنها موجب درک دقیق و عمیق از مسائل و ریشه یابی مشکلات می شود، خاطر نشان کرد: کلیه مباحث مطرح شده توسط مشترکان جهت بررسی و پیگیری بهتر مسائل و موارد به بخش های مربوطه ارجاع داده می شود.
وی دسترسی ارباب رجوع به مدیران دستگاههای اجرایی را یکی از مهم ترین نقاط قوت دستگاه مربوطه برشمرد و تصریح کرد: هموار بودن راه دسترسی به مدیران از طریق برگزاری برنامه های میزخدمت و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین، باعث ایجاد فضای اعتماد و ارتقا رضایتمندی مردم میشود.
بهفر با تأکید بر اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان فارس سرلوحه اقدامات همکاران ما قرار دارد و تا این لحظه تمام تلاش کارکنان ما این بوده که مشکلات مشترکین دراسرعوقت مورد رسیدگی قرار گیرد، اظهار داشت: دیدار چهرهبهچهره مردم با مسئولان علاوه برآگاهی از دیدگاههای مردمی، در زمینه حفظ کیفیت خدمات نیز مؤثر است.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس با اعلام برگزاری تعداد صد و هفتاد و هفت ملاقات مردمی عمومی درسه ماهه نخست سال جاری و دیدار چهره به چهره با مشترکین شرکت گاز که شامل پیمانکاران و ذینفعان شرکت نیز بوده، اعلام کرد: در سه ماه نخست سال جاری نیز پذیرای صدو نود و چهار نفر از مردم در ملاقات حضوری به میزبانی شرکت گاز بودهایم.