معرفی بهترین برند های عایق صوتی دیوار مشترک

معرفی 10 برند برتر عایق صوتی دنیا

همه ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی میتوانند سطح مناسبی از عایق صدا را داشته باشند. عایق صدا از انتقال صدا از اتاقی به اتاق دیگر، از طبقه به طبقه دیگر و از بیرون به داخل جلوگیری می کند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر معرفی 10 برند برتر عایق صوتی دنیا

به گزارش خبر، همه ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی میتوانند سطح مناسبی از عایق صدا را داشته باشند. عایق صدا از انتقال صدا از اتاقی به اتاق دیگر، از طبقه به طبقه دیگر و از بیرون به داخل جلوگیری می کند.

در این متن می خواهیم به معرفی 10 برند برتر عایق صوتی دیوار دنیا بپردازیم. عایق های صوتی زندگی ساکنین را در ساختمان راحت تر میکنند. همچنین باعث ایجاد فضایی راحت و امن برای کارکنان و کارمندان یک محیط اداری خواهند شد و از آنها میتوان در سقف ساختمان،دیوار آپارتمان و کف خانه استفاده کرد.

در حین (یا حتی بعد از) ساخت و ساز، نوع عایق نصب شده در دیوارها و کف، انتقال صدا را کاهش می دهد. امروز استفاده از این عایق های صوتی در حوزه ساختمان سازی کشور عزیزمان ایران نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

انواع مختلفی از عایق صوتی و صداگیر برای مصارف مسکونی و تجاری در بازار موجود میباشد. هر یک از این عایق ها سطح مختلفی از صداگیری را ارائه میدهند که میتوانید با توجه به کاربری ساختمان آنها را انتخاب کنید.

در ادامه با 10 برند برتر عایق صوتی دنیا و مزایای هر یک آشنا خواهیم شد.

بهترین عایق صوتی دیوار چیست؟

تقریبا همه ساختمان ها می توانند از مزایا عایق صدا بهره ببرند. برند ها و کمپانی های زیادی در این حوزه فعالیت میکنند. اما در این متن ما میخواهیم به 10 برند برتر عایق صوتی دیوار و مزایای آنها بپردازیم.

پانل آکوستیک یا عایق صوتی در هر مکانی که باید جلوی فرکانس های صدا گرفته شود استفاده میشوند. تنوع کاربری این پنل ها بسیار بالا است. برای مثال میتوان از آنها در دفاتر کار، دیوار مشترک ،استودیو های ضبط صدا و سالن های کنفرانس و ملاقات استفاده کرد. آنها برای کاهش شدید اکو و جذب امواج صوتی در نظر گرفته شده اند.

10 تا از بهتری های عایق صوتی دیوار را بشناسید:

  • Autex
  • Ecophon
  • Baux
  • Abstracta
  • De vorm
  • Buzzispace
  • Isover
  • Ursa
  • Acoustical Solutions
  • Sound Seal

هر یک از این برندها طیف گسترده ای از گزینه های با کیفیت بالا و پایدار را ارائه می دهند که مطمئناً نیازهای شما را برآورده می کنند.

علت محبوبیت بهترین عایق های صوتی چیست؟

عایق صوتی در سال‌های اخیر به دلیل کارایی آن‌ها در جذب صدا و بهبود آکوستیک کردن فضا، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. آنها یک راه حل کم هزینه برای به حداقل رساندن صدا های مزاحم هستند که می توانند ارتباطات و تجربیات گوش دادن را در هر محیطی بهبود بخشند. علاوه بر این، پانل‌های آکوستیک در طیف وسیعی از الگوها و رنگ‌ها در دسترس هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را در هر اتاقی بدون از دست دادن زیبایی ادغام کرد. در نتیجه، آنها به یک جایگزین محبوب برای افرادی تبدیل شده اند که مایل به بهبود کیفیت صدای خانه، استودیوی ضبط یا کسب و کار خود هستند.

در ادامه به دلایلی که باعث محبوبیت این 10 برند برتر عایق صدا شده اند اشاره خواهیم کرد:

بهبود کیفیت صدا

عایق صوتی دیوار روشی کم هزینه برای بهبود کیفیت صدای محیط است. آنها برای جذب امواج صوتی و حذف پژواک در نظر گرفته شده‌اند، بنابراین تجارب ارتباطی و شنیداری را بهبود می‌بخشند.

سازگار با محیط زیست هستند

در بهترین عایق صوتی دیوار از متریال های سازگار با محیط زیست و نانو استفاده شده است. از همین رو محبوبیت این برند ها در حال افزایش است. با انتخاب پانل های آکوستیک سازگار با محیط زیست، مشتریان می توانند کیفیت صدای فضای خود را بهبود بخشند و در عین حال اثرات زیست محیطی خود را نیز کاهش دهند.

عایق صداگیر Autex

کمپانی autex یک شرکت تولید کننده عایق صداگیر در نیوزلند است. آنها از مواد پلاستیکی بازیافتی در محصولات خود استفاده می کنند و این محصولات را به گزینه ای ایده آل برای مشتریانی تبدیل می کند که به دنبال راه حلی سازگار با محیط زیست برای نیازهای کنترل صدا خود هستند.

Autex طیف گسترده ای از گزینه های طراحی و سفارشی سازی را برای مشتریان خود ارائه می دهد. این کمپانی پنل هایی با انواع رنگ ها و الگو ها را تولید میکند که میتواند با تمامی دکوراسیون ها سازگار باشند.

عایق صوتی ecophon

Ecophon یک شرکت سوئدی است که در تولید محصولات آکوستیک با کارایی بالا تخصص دارد. آنها طیف گسترده ای از محصولات تجاری متمرکز دارند و به گونه ای طراحی شده اند که در مناطق صنعتی بسیار کاربردی هستند.

عایق صداگیر Ecophon انواع مختلفی از پانل ها را ارائه می دهد، از جمله گزینه های سقفی و دیواری. Ecophon تاکید زیادی بر تحقیق و توسعه دارد و تضمین می کند که محصولات آنها همیشه در خط مقدم فناوری آکوستیک قرار دارند. از همین رو یکی از محبوب ترین ها بین 10 برند برتر عایق صداگیر دنیا است.

عایق صوتی baux

Baux یک شرکت سوئدی است که در تولید محصولات عایق صدای سازگار با محیط زیست و پایدار تخصص دارد. طیف اصلی محصولات آنها از الیاف چوب-الیاف بازیافتی ساخته شده و با استفاده از عناصر طبیعی به هم متصل شده اند.

کمپانی baux برای نوآوری و خلاقیت در طراحی ارزش بسیار زیادی قائل است. از همین رو طراحی های این کمپانی همگی با آخرین و مدرن ترین تکنولوژی های دکوراسیون داخلی همخوانی دارند.

عایق صداگیر abstracta

Abstracta نیز مانند مابقی برند ها یک کمپانی سوئدی است. این کمپانی در تولید عایق صداگیر مدرن و مینیمالیستی تخصص دارد. محصولات آنها به گونه ای طراحی شده اند که هم کاربردی و هم از نظر بصری جذاب باشند، با تمرکز بر سادگی و خطوط تمیز.

Abstracta در محصولات خود از مواد منحصر به فردی مانند آلومینیوم، چوب پنبه، الیاف PET و پارچه استفاده می کند که آن را از سایر برندهای موجود در بازار متمایز می کند. این به جای داشتن عناصر عایق صوتی حجیم و غیر جذاب، ظاهر و احساس منسجم تری در اتاق ایجاد می کند.

عایق صوتی De vorm

De Vorm یک شرکت هلندی است که در تولید عایق صداگیر دیوار، سقف و کف با کیفیت بالا و پایدار تخصص دارد. این کمپانی بازیگر نسبتا جدیدی در فضای آکوستیک است که سال ها به عنوان تولید کننده مبلمان فعالیت میکرد. امروز اما به عنوان یکی از بهترین ها در تولید عایق صوتی شناخته میشود.

محصولات این کمپانی به دلیل طول عمر بالایشان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

عایق صوتی Buzzispace

Buzzispace یک شرکت بلژیکی است که متخصص در تولید بهترن عایق صداگیر مدرن و نوآورانه میباشد. آنها طیف گسترده ای از محصولات را دارند که به گونه ای طراحی شده اند که هم کاربردی و هم از نظر بصری جذاب باشند، با تمرکز بر سبک و طراحی.

عایق صداگیر isover

Isover یکی از بهترین ها در بین 10 برند برتر عایق دنیا میباشد. isover یک کمپانی فرانسوی با تمرکز بر تولید محصولات ساختمانی به خصوص عایق ها است. عایق های صوتی این کمپانی به سرعت مورد توجه سازندگان در حوزه ساختمان سازی قرار گرفت.

متریال های استفاده شده توسط کمپانی isover یکی از با کیفیت ترین متریال های روز دنیا است. سازگار با محیط زیست می باشد و بسیار کاربردی طراحی شده اند. برای بهینه سازی عایق های صوتی، ISOVER طیف گسترده ای از نانو الیاف ، نانومولتی و راه حل های نوآورانه الیاف معدنی ULTIMATE را برای کاربران خود ارائه داده است.

باید به این نکته اشاره کنیم که این برند توسط نمایندگان ایرانی از جمله شرکت ایده پویان تامین و عرضه میشود. از همین رو می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش و قیمت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

عایق صوتی ursa

کمپانی ursa یک هلدینگ جهانی در زمینه تولید عایق صداگیر با بهره برداری از فناوری های روز دنیا است که درکشور آلمان مستقر میباشد،این کمپانی جزو بهترین عایق های صوتی دیوار و سقف میباشد که در ایران نیز تهیه و عرضه میشود.

کمپانی ursa از تکنولوژی نانو الیاف و پلی استایرن اکسترود شده بسیار پیشرفته در تولید عایق های صوتی خود استفاده میکند. از همین رو محصولات این کمپانی گزینه مناسبی برای صرفه جویی در انرژی و صداگیری ، دیوار، سقف و کف آپارتمان هستند.

از دیگر برند های مطرح میتوان به Acoustical Solutions و Sound Seal اشاره کنیم. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به بلاگ وب سایت مراجعه کنید و اطلاعات کامل این برند ها را مشاهده کنید.

مطلب کاربردی:قیمت عایق صوتی دیوار

کلام آخر

عایق صدا، عضوی ضروری برای فضاهایی است که نیاز به مدیریت صدا دارند. به دلیل اثربخشی در جذب صدا و بهبود آکوستیک در محیط، به طور فزاینده ای در طیف وسیعی از زمینه ها، از خانه ها گرفته تا استودیوهای ضبط و دفاتر محبوب هستند.

ما بهترین عایق های صوتی دیوار که به صورت روزانه ساختمان ساز های جهان از آنها استفاده می کنند، تجزیه و تحلیل کردیم. هر یک از این مارک ها انتخاب متنوعی از گزینه های با کیفیت بالا و پایدار را ارائه می دهند که مطمئناً هم نیازهای طراحی و هم نیازهای صوتی شما را برآورده می کنند.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

مجله خبری گفتمان یزد

مجله خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها