ایمانیه در آیین آغاز عملیات اجرایی دهکده لجستیک شیراز خبر داد:

فارس در سواحل نیلگون خلیج فارس شهر بندری می سازد

محمد هادی ایمانیه در آیین آغاز عملیات احداث دهکده لجستیک شیراز با تاکید بر اینکه ایجاد این دهکده برای استان فارس یک امر ضروری است، از احداث شهر بندری در سواحل خلیج فارس توسط این استان خبر داد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر فارس در سواحل نیلگون خلیج فارس شهر بندری می سازد

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، صبح چهارشنبه سیزدهم تیر ماه آیین آغاز عملیات اجرایی دهکده لجستیک شیراز با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، برخی نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل استانی برگزار شد.

استاندار فارس در این آیین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید رئیسی گفت: پس از شهادت ایشان و همراهان هم قسم شدیم همت‌ها چند برابر کرده و مسیر چندماهه را چهل روزه طی کنیم به همین سبب تلاش کردیم پروژه‌های مختلف استان را تعیین تکلیف کنیم. بیش از یکصد جلسه با مدیران کل استانی در حوزه‌های مختلف آب، برق، گاز، انرژی، خطوط ارتباطی، راه های مواصلاتی و... منعقد شده است و تصمیم‌گیری ‌ها و تصمیم سازی‌های قطعی، مکتوب شده تا مسیر اجرای آنان ترسیم و تسهیل شود.

وی با بیان اینکه فارس، رتبه اول کشور در تامین زمین نهضت ملی مسکن را به خود اختصاص داده است از تعیین تکلیف زمین برای گروه‌های مختلف از جمله ایثارگران، نخبگان، اساتید،مشمولین قانون جوانی جمعیت و سایر گروه‌های دیگر همانند مهندسین، پرستاران و کارگران خبر داد و افزود: در سه سال استقرار دولت سیزدهم ۶ قطعه آزادراه شیراز به اصفهان به بهره‌برداری رسید و با جدیت پیگیر جذب اعتبار لازم برای اتمام قطعه هفتم این آزادراه هستیم که از طریق مولدسازی تامین اعتبار شده است؛ در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی قطعه هشتم این مسیر و اتصال آن به بوشهر نیز آغاز خواهد شد.

ایمانیه با تاکید بر اینکه فارس تبدیل به چهارراه قطار شرق به غرب و شمال به جنوب کشور خواهد شد از استمرار عملیات اجرایی احداث قطار شیراز به بوشهر با فعالیت ۸ پیمانکار در هشت جبهه به صورت همزمان خبر داد و گفت: این خط ریلی از مجاور همین دهکده لجستیک عبور می‌کند تا از مسیر حمل و نقل ریلی و چهارراه شرق به غرب و شمال به جنوب استان، حداکثر استفاده انجام شود.

وی همچنین از بهره‌برداری حدود ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه در سه سال گذشته و اجرای عملیات ۴۰۰ کیلومتر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اتمام این پروژه های فعال و در حال اجرا، ارتباط فارس با تمام استان‌های اطراف و همجوار از طریق آزادراه و بزرگراه انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به پیگیری‌های متعدد برای از سرگیری عملیات احداث و تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز، گفت: عملیات تکمیل ترمینال خارجی این فرودگاه بین المللی طی روزهای آینده مجدداً از سر گرفته خواهد شد.

ایمانیه در ادامه از مدیریت ارزشمند سعید مصفا در دوران تصدی مسئولیت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز تشکر کرد و ایشان را فردی پاکدست و با ایمان دانست و در ادامه گفت: امیدواریم خداوند بهترین‌ها را برای مردم عزیز ایران اسلامی مقدر سازد.

وی احداث دهکده لجستیک شیراز را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: استانی که اکثر تولیدات آن از طریق بنادر و گمرکات سایر استان‌ها صادر می‌شود به این دهکده لجستیک احتیاج داشت؛ متولیان و مجریان امر متعهد شده‌اند احداث این دهکده را پر حجم آغاز و ادامه دهند. در قدم اول ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اولیه در این دهکده صورت پذیرفته و مقرر شده طی ۳ سال ۷ همت دیگر در این دهکده سرمایه‌گذاری صورت پذیرد لذا از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم در صورت تمایل می‌توانند در این طرح بین المللی مشارکت داشته باشند.

فارس در سواحل خلیج فارس، شهر بندری می سازد

استاندار فارس در پایان سخنان خود از اقدام ارزشمند دیگری که در دوران دولت شهید آیت الله رئیسی به سرانجام رسید هم خبر داد و گفت: با دستور مقام معظم رهبری و تدابیر رئیس جمهور فقید ۲۷ شهر بندری در جوار سواحل نیلگون خلیج فارس و دریای عمان با مشارکت ۲۷ استانِ دور از دریا، ساخته خواهد شد؛ فارس در این موضوع پیشتاز است و مسیر قابل توجهی از آن را طی نموده و به زودی شاهد تحقق آرزوی دیرینه مردم شریف فارس جهت داشتن شهری در جوار دریا خواهیم بود که در قالب شهرهای جدید کشور ساخته خواهد شد.

ایمانیه با تاکید بر اینکه امیدواریم مسیر رو به رشد توسعه استان همچون سه سال گذشته استمرار داشته باشد گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند در اجرای زیرساخت‌های این شهر بندری مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها