در مراسم سالگرد نماینده فقید لامرد مطرح شد؛

کاندیدی که خط و مشی شهید رئیسی باشد انتخاب کنیم

موسوی نماینده مردم لامرد ومهر در مراسم سالگرد نماینده فقید مجلس زنده یاد حیاتی گفت: در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری به کسی رای دهید که ولایت مدار و مشی خادم الرضا آیت الله رئیسی را دنبال کند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر کاندیدی که خط و مشی شهید رئیسی باشد انتخاب کنیم

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، چهاردهمین سالگرد زنده یاد حاج محمدعلی حیاتی نماینده فقید مردم شهرستان‌های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه با حضور دکتر موسوی نماینده مردم، مهندس خضری فرماندار لامرد، محمدی فرماندار مهر، امام جمعه لامرد و اشکنان، علما، روحانیون، اصحاب رسانه، بخشداران شهرهای دو شهرستان، بزرگان طوائف و تنی چند از مسؤلین محلی و خانواده وی در مهدیه خندق شهر لامرد با شکوه خاصی برگزار شد.

دکتر سیدموسی موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سالروز رحلت حضرت امام خمینی، قیام ۱۵خرداد، شهدای خدمت، و سالروز وفات معلم تقوی و از یادگاران دوران دفاع مقدس زنده یاد دکتر حیاتی نماینده فقید شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی را گرامی میداریم.

وی گفت: با شروع به کار مجلس دوازدهم برخورد لازم دانستم تا در محضر شما مردم و شهدای عزیز ادای احترام کنم و در محضر شهدا به همه شما مردم عهد می بندیم که رهروی خوبی برای مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه شهید بزرگ خدمت حضرت آیت الله رئیسی باشم.

دکتر موسوی ادامه داد: شهدا زنده اند و با شهادت آیت الله رئیسی شما مردم در غم عمیقی فرو رفتید و این کشور در آینده گسترده تر و پرتلاش تر از حال، راه خود را ادامه خواهد داد.

وی افزود: با شهادت آیت الله رئیسی شرایط سختی بر کشور حاکم شد و به لطف خدا و وجود مقام معظم رهبری و فهم و درک نمایندگان، رئیس مجلس انتخاب و لحظه ای هم مجلس از فعالیت های خود باز نایستاد و کوتاهی نکردند.

وکیل مردم گفت: در انتخابات آینده باید رئیس جمهوری که در تراز انقلاب و مردم عزیز ایران اسلامی باشد و راه و روش و مشی شهید رئیسی را دنبال کند و مردم را از این شرایط اقتصادی و معیشتی نجات دهد را انتخاب کرد.

به گزارش صابری زاده، وی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری با برسی تمام، کسی را انتخاب کنیم که همچون آیت الله رئیسی ولایت مدار باشد و در این چند سال با وجود آیت الله رئیسی راحت بودیم و یقین داشتیم که شهید خدمت تسلط به کارش بود و به خوبی انجام می داد.

این مقام مسوول در همین زمینه افزود: کاندیدایی که از جنس مردم، شهدا و رزمندگان باشد و در بعد توانمندی فرهنگی و مسیر پیشرفت و ترقی کشور طی کند و بحث معیشت مردم دغدغه او باشد را انتخاب کرد.

به دنبال حفظ وحدت در منطقه باشیم

وی بیان کرد: با دلی گرفته این موضوع را عنوان می کنم که جامعه متدین مردم لامرد و مهر در تمامی صحنه ها خوب درخشیدند و هر جا نیاز کشور بوده شماها یکپارچه و متحد بوده و هستید و تقاضای من این است که با توجه به چنددستگی که در عشق و علاقه به منطقه و شهدا و..‌. به دلیل انتخابات وجود آمده را باید اصلاح کرد.

او تاکید کرد: عاجزانه و خالصانه بیان میکنم که اختلافی که به خاطر انتخابات بوجود آمده باید مرمت شود و هر کس که طرفدار هر جناح و یا شخصیتی بوده به دلیل مسایل پیش روی نظام این وحدت را مستحکم کنید.

حیاتی علمدار تعلیم و تربیت منطقه است

دکتر موسوی، در بخش دیگری از سخنان خود به ابعاد شخصیتی زنده یاد حیاتی اشاره کرد و گفت: مهم ترین شخصیت مرحوم حیاتی اخلاص در عمل بود و همه چیز را همانند نمایشنامه نویسی، خطاطی، روزنامه نگاری، فن بالای صحبت کردن، مدیریت اجرایی قوی و... را یکجا در وجودش نهفته بود.

وی تصریح کرد: مرحوم حیاتی از سال ۵۶ که بحث نهضت شکل گرفت اخلاص وی کاملا مشهود بود و دارای قدرتی با تفکر و تعقل بالا بود و هم اکنون تعدادی از نمایندگان مجلس که با وی در دوره‌های قبل بودند بر یکی از پرتوان‌ترین نماینده‌های مجلس در زمان نمایندگی شان اذعان دارند.

وی خاطرنشان کرد: باید گفت، زنده یاد حیاتی در مورد تعلیم و تربیت علمدار این منطقه است و دانش آموزانی را تربیت کردند که از تلاش های شبانه روزی مرحوم حیاتی بود و در دوران جنگ تحمیلی از دانش آموزان خود گردان غواصی را تشکیل داد.

به گزارش «محمود صابری زاده خبرنگار شهرستان لامرد ومهر» ، دکتر موسوی با بیان این مطلب که بسیاری از سنگ بناهای این منطقه همانند مجوز منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد، تونل شهید باقری و... بنیانگذار و تفکر بلند مرحوم حیاتی بوده و با جدیدت تمام دنبال می کردند اظهار کرد: زنده یاد حیاتی عاشق خدمت به مردم بود.

محمود خاتمی از شاعران فرهنگی و یادگاران دوران دفاع مقدس، به پشت تریبون رفت و دقایقی اشعاری زیبا در وصف زنده یاد حیاتی قرائت نمود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام سیدمحمدحسین هاشمی از مداحان و روحانیون این منطقه دقایقی در وصف شهدای خدمت و زنده یاد حیاتی به عزاداری و مرثیه سرایی پرداخت.

پیش از برگزاری این مراسم، دکتر موسوی به اتفاق هئیت همراه در گلزار شهدای مرکزی لامرد حاضر، و به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و زنده یاد حیاتی ادای احترام کردند.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها