کاروان‌های شادی در شهرهای استان فارس

هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌کند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

به گزارش خبرنگاران گروه فرهنگ، هنر و رسانه گزارش خبر، در روز جهانی کودک ویژه برنامه زنگ آغاز هفته ملی کودک با حضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و همه فعالان حوزه کودک و نوجوان و به همت مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مدرسه شهید پناهی شهرستان زرین‌دشت نواخته شد.

این ویژه برنامه با تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک و معرفی کانون و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، دکلمه‌خوانی اعضای کانون و سخنرانی و تبریک به کودکان و نوجوانان از سوی فرماندار همراه بود.

در این هفته مرکز فرهنگی هنری زرین‌دشت، ویژه‌برنامه کارگاه خود مراقبتی، ایستگاه آموزش ایمنی و سلامت، همایش پرواز بادبادک‌ها و بازدید مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های شهرستان از کانون را دربرنامه دارد.

ویژه برنامه روز جهانی کودک و کاروان شادی با همکاری مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو صفاشهر و با حضور معاون سیاسی فرمانداری، رییس و معاونت پرورشی آموزش و پرورش، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر، رییس شبکه بهداشت و درمان، آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس اجتماعی، در مرکز شماره یک صفاشهر برگزار شد. ایستگاه کاردستی، بازی و سرگرمی، شعرخوانی، معرفی کانون و قصه‌گویی از جمله برنامه‌های اجرایی در روز جهانی کودک بود.

همزمان با هفته ملی کودک، روز جهانی کودک در آباده با شادپیمایی دوهزار نفره همراه بود. مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در آباده با همکاری ستاد هفته ملی کودک، مهدکودک‌های شهرستان، پیش‌دبستانی‌ها، دان‌ش‌ آموزان مدارس و اعضا کانون، همچنین همکاری نهادهای مختلف از جمله: فرمانداری، شهرداری، هلال‌احمر، مرکز بهداشت، سپاه ناحیه مقاومت، بهزیستی، معاونت فراجا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،آموزش و پرورش، محیط‌زیست،کمیته امدادحضرت امام (ره)،بخشداری با حضور بیش از دوهزار کودک به همراه والدینشان این شادپیمایی را برگزار کرد.

مربیان مرکز اقلید با همکاری اداره آموزش پرورش، اداره ورزش و جوانان و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دبستان دخترانه سما به اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی،نمایش فیلم و سنجش شاخص توده بدنی دانش آموزان پرداخت.

نمایش «پادشاه حیله‌گر» در شیراز در حال اجراست

کودکان و نوجوانان مدارس استان فارس در هفته ملی کودک به تماشای نمایش «پادشاه حیله‌گر» می‌نشینند.

نمایش «پادشاه حیله‌گر» کاری از مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شیراز، به نویسندگی سمیه کشاورز و لیلا کرهانی و کارگردانی لیلا کرهانی از ۱۵ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۲ اجرا می‌شود.

عبدالرضا ناظمی، لیلا کرهانی و سمیه کشاورز به عنوان صداپیشه و معصومه لطفی‌زاده، سحر نعیمی، لیلا کرهانی، الهام خسروی و سمیه کشاورز به عنوان عروسک‌گردان در این نمایش با یکدیگر همکاری می‌کنند.

نمایش ویژه کودکان ۶ تا ۱۰ است که در مجتمع فرهنگی هنری کانون در هفته ملی کودک ویژه دانش‌آموزان مدارس به اجرا در می‌آید.

در هفته ملی کودک اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خنج به دیدار مأموران نیروی انتظامی رفتند و با اهدای گل از آنان قدردانی کردند.

هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیروزآباد با حضور امام‌جمعه شهرستان، معاون آموزش و پرورش و کارشناسان، رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر وکارشناس شبکه بهداشت آغاز شد.

در این ویژه برنامه امام جمعه شهرستان فیروزآباد با کودکان گفتگو کرد و این روز و هفته را تبریک گفت. شعرخوانی، معرفی کانون، قصه‌گویی، نمایش کودک و مجری و نمایش فیلم از جمله برنامه‌های اجرایی برای کودکان در فیروزآباد بود.

اجرای ویژه برنامه هفته ملی کودک با حضور دانش‌آموزان در سپیدان برگزار شد. در این برنامه علاوه بر اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری از سوی مربیان کارشناسان اورژانس اجتماعی نیز با حضور در مرکز با کودکان گفتگو کرد.

آغاز هفته ملی کودک در مرکز اقلید با حضور دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی و با حضور فعال مربیان کانون و کارشناسان محیط‌زیست همراه بود. آشنایی با محیط‌زیست و آب، بازی و سرگرمی، معرفی کانون، معرفی جشنواره قصه‌گویی، نمایش فیلم و قصه‌گویی از جمله برنامه‌های اجرایی در مرکز اقلید بود.

آغاز برنامه هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی هنری مرودشت با حضور در پیش‌دبستانی و اجرای برنامه‌های شاد و پرنشاط همراه بود.

باهمراهی فرماندار ویژه آباده، رییس آموزش و پرورش و اصحاب رسانه، زنگ آغاز هفته ملی کودک در مدرسه امام رضا علیه‌السلام آباده با حضور فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نواخته شد.

میثم خداداد فرماندار ویژه که خود از اعضای قدیم کانون است در جمع کودکان این روز را به آنان تبریک گفت.

رییس آموزش و پرورش آباده نیز ضمن تبریک این روز به کودکان و خانواده‌های همراه، گفت: افتخار می‌کنم که روزی عضو کانون بوده‌ام و با تمام نیرو کنار کانون و اهداف کانون هستیم . این برنامه با معرفی کانون واجرای برنامه‌های متنوع همراه بود.

در این هفته مرکز آباده مراسم شادپیمایی، ویژه‌برنامه آتش‌نشانی و اورژانس اجتماعی را با حضور مهدهای کودک شهرستان، مدارس ابتدایی و خانواده‌ها در دامنه کوه خواجه اجرا خواهد کرد و کودکان بادکنک‌هایشان را برای نکوداشت کودکی بهتر، زندگی بهتر به پرواز در خواهند آورد.

هم‌زمان با آغاز هفته ملی کودک، مسابقه نقاشی از سوی کانون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری لارستان برگزار می‌شود.

این مسابقه با موضوع «خوشحالی» ویژه اعضای نوباوه، نوخوان و نونهال پیش‌بینی شده است. کودکان علاقه‌مند تا ۲۳ مهر ۱۴۰۲ فرصت دارند آثار خود را با تکنیک آزاد به مرکز کانون در لارستان تحویل دهند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان روزشمار هفته ملی کودک را نیز به این ترتیب اعلام کرده است: ۱۵ مهر: کودک، صلح، امنیت، محیط زیست، ۱۶ مهر: کودک، زندگی، سلامت، رشد، ۱۷ مهر: کودک، مشارکت، آگاهی، شکوفایی، ۱۸ مهر: کودک، خانواده، هویت، عدم تبعیض، ۱۹ مهر: کودک، اخلاق، تربیت، مصلحت، ۲۰ مهر: کودک، گذشته، حال، آینده و ۲۱ مهر: کودک، رفاه، بهزیستی، دسترسی برابر.

هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان سراسر کشور، مربیان و اولیای تربیتی، خانواده‌ها و فعالان حوزه کودک و نوجوان مخاطبان برنامه‌های این هفته هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، افتتاحیه هفته ملی کودک مراکز جهرم با حضور در جمع کودکان دبستان شهید دانشمند روستای بیدکوه کلید خورد.

مربیان مراکز یک، دو و سیار جهرم با حضور در بین دانش‌آموزان دبستان شهید دانشمند روستای بیدکوه به اجرای فعالیت‌های شاد پرداختند.

قصه‌گویی، مسابقه نقاشی، اجرای مسابقه شاد، پخش آهنگ‌های شاد کودکانه، اهدای هدیه و پذیرایی از کودکان روستایی از فعالیت‌های اجرایی در نخستین روز از هفته ملی کودک بود.

مربیان مرکز فرهنگی هنری ارسنجان نیز با هماهنگی و همکاری فرمانداری و اداره آموزش و پرورش در شهرستان ارسنجان افتتاحیه هفته ملی کودک را در مدرسه شاهد ابتدایی پسرانه برگزار کرد.

این برنامه در صبحگاه مدرسه با همراهی مسوولان شهر و با فعالیت‌های متنوع از سوی کانون اجرا شد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها