به گزارش خبر روابط عمومی شرکت رجا، این مراسم با حضور مدیرعامل، معاونان مدیرعامل و برخی از مدیران رجا، همچنین رئیس هیأت مدیره و سرپرست بانک آینده و برخی از مدیران این بانک و شرکت ارتباط فردا در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد.
مدیرعامل شرکت رجا اجرای این قرارداد را مفید و کارا نامید و گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای این قرارداد در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی است که منجر به افزایش سرعت خدماتدهی به مسافران و افزایش رضایت آنان خواهد شد.
ناصر بختیاری با بیان اینکه هممیهنان ما مستحق دریافت بهترین نوع خدمات هستند، افزود: ارائه خدمات مطلوب به مسافران همواره در شرکت رجا سرلوحه کار قرار دارد و تمام هم و غم همکاران ما در این مجموعه، همانطور که در ایام پیک نوروز نیز شاهد آن بودیم، خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم است.
وی با اشاره به تأکید مکرر مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) بر توسعه حملو نقل ریلی، افزود: متأسفانه در بخش ریلی هنوز اهمیت لازم توسط بخشهای مختلف به این حوزه داده نشده است در حالیکه این صنعت زیرساخت اقتصادی بسیار مهمی برای کشور است.
وی عنوان کرد: حمل و نقل ریلی اکنون در شرایط حداکثر بهرهبرداری قرار داشته و در حال حاضر نیاز به توسعه این صنعت از طریق خرید، تجهیز و تعمیرات اساسی واگنهای موجود وجود دارد و انتظار میرود حمایت جدی از آن صورت بگیرد.
رئیس هیأت مدیره و سرپرست بانک آینده نیز با بیان اینکه مجموعه بانک آینده با تعریف محصولات و خدمات ویژه در تلاش برای ارائه خدمات به روزتری در حوزه فناوری است، گفت: با انعقاد این قرارداد محصول جدیدی در قالب یک اپلیکیشن برای امکان رزرو، خرید و کنترل بلیت و... در اختیار شرکت رجا قرار داده میشود تا ارائه خدمات به مسافران با سرعت و کیفیت بیشتری صورت گیرد و بتوانیم تحول ویژهای را در این حوزه شاهد باشیم.
شعبان مرادی افزود: طی این قرارداد خدمات متداول بانکی مانند: خدمات اعتباری و اسنادی دیداری و مدتدار قابل انتقال به غیر، انواع ضمانتنامههای بانکی، خدمات اعتباری و خدمات الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی با استقرار درگاه و دستگاههای پوز و... نیز به همراه خدمات و محصولات انحصاری این بانک به شرکت حملو نقل ریلی رجا ارائه میشود.