به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی و مسئولیتهای اجتماعی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی و رسیدگی به درخواستها و مشکلات مردم شریف استان ، ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) دفترمدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری حضور یافت و بصورت برخط مستقیم و بدون واسطه به مشکلات و خواسته های مردمی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان پاسخ داد.
در این برنامه موارد مربوط به صنعت، معدن، تجارت و بازار مطرح و ضمن پاسخ جهت رفع موانع، تمهیدات ، تصمیمات و دستورات لازم اتخاذ شد.
حمیدرضا ایزدی گفت: مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت مستقر در سازمان صمت استان به صورت مستمر به درخواست ها ، انتقادات و ثبت تخلفات حوزه صنعت،معدن و تجارت پاسخگو می باشد .
ایزدی افزود: همچنین پاسخگویی به درخواست ها و انتقادات مردمی از طریق مراجعه حضوری هم در حال انجام می باشد که می تواند بخش اعظمی از مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم در حوزه صنعت ، معدن و تجارت را مرتفع نماید.