از تهمت، دروغ و افترا علیه نظام مقدس و سربازان امنیت ملی پرهیز کنید

معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در راستای بصیرت افزایی در مورد وقایع اخیر و اغتشاشات گفت: از تهمت، دروغ و افترا علیه نظام مقدس و سربازان امنیت ملی پرهیز کنید.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر از تهمت، دروغ و افترا علیه نظام مقدس و سربازان امنیت ملی پرهیز کنید

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، صادق زارع مهذبیه، معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در خصوص آشوب‌های روزهای گذشته به بهانه فوت مرحوم مهسا امینی گفت: دشمن همانند رویه همیشگی خود به دنبال موج‌سواری از هر اتفاقی است و التهاب آفرینی و ایجاد آشوب در کشور را در دستور کار خود قرار داده استاو بابیان اینکه متأسفانه عده‌ای در داخل نیز خواسته یا ناخواسته در جهت خواست دشمن حرکت می‌کنند، افزود: اما مردم عزیز ما هوش سیاسی خود را نشان داده‌اند و فرق بین دلسوزی و منفعت‌طلبی را می‌فهمند و با منافقانی که زمانی، خودشان چند هزار نفر از مردم عادی را شهید کردند و حالا داعیه‌دار درگذشت یک نفر شده‌اند، همراهی نکرده و با اشک‌ تمساح رسانه وابسته به حکومت کودک کش سعودی، گریه نمی‌کنند.

زارع مهذبیه تصریح کرد: در اصطلاح فتنه را به آشوب و غوغائی گویند که راه گریز از آن سخت و برای برخی محال باشد. یکی از گناهان بزرگ، فتنه‌گری بین مؤمنان است. این معصیت که گاه در محدوده‌ای کوچک چون خانواده و یا در سطح وسیعی از اجتماع به وقوع می‌پیوندد، از ترکیب چندین گناه چون غیبت، تهمت، دروغ، تجسس، سلب امنیت و... به وجود می‌آید.

از تهمت، دروغ و افترا علیه نظام مقدس و سربازان امنیت ملی پرهیز کنید

در ادامه زارع مهذبیه معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) ضمن تسلیت به خانواده مهسا امینی گفت: عده‌ای که ادعای روشنفکری دارند، همگام و همراه با منافقین، سلطنت‌طلبان و مزدوران کودک کش صهیونیست و آل سعود در جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صف‌آرایی کردند و سناریوهای تکراری کشته سازی و ایجاد آشوب‌های ساختارشکنانه و اقدامات ضد امنیت ملی را همراه با کموله خون‌آشام و منافقان تروریست دنبال می‌کنند.

او افزود: به آن‌ها هشدار می‌دهیم که از خشم و طوفان و عزم ملت بترسید که دامانتان را خواهد گرفت و از تهمت، دروغ و افترا علیه این نظام مقدس و سربازان امنیت ملی پرهیز کنید که این شرط انصاف نیست.

معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با درخواست اینکه مردم از همراهی با فتنه گران خودداری کنند، گفت: از مردم نیز انتظار می‌رود حفظ آرامش و بصیرت را مدنظر قرار داده و از همراهی با فتنه گران خودداری کنند و برخی با قضاوت زودهنگام به ضدانقلاب اجازه جناح‌بندی می‌دهند، عجیب است که برخی از این حادثه برای حمله به ارزش‌ها، حجاب، مقدسات و حتی آیات حجاب استفاده کرده‌اند.

صادق زارع مهذبیه در پاسخ به پرسش آیا این امر طبیعی است؟ اظهار کرد: سؤال اصلی از جریان مشخص سیاسی در کشور این است که لیدرهای شما در فتنه 88 ظلم بزرگ را به‌نظام اسلامی تحمیل کردند و آن روز کلید رمزشان ندا آقاسلطان بود و امروز مهسا امینی و شما زن را اسم رمز آشوب هایتان قرار داده‌اید.

او افزود: شما قتل مرحوم میترا استاد به دست لیدر جریان اصلاح‌طلب را دیدید، در احراز قتل نتوانستید شک و شبهه ایجاد کنید، حرمت و کرامت زن را با طرح پرستو بودن او زیرسوال بردید و حالا مدافع حقوق و کرامت زن شده‌اید.او تأکید کرد: به همه فتنه انگیزان و دروغ انگیزان که این روزها در فضای مجازی به هر دروغی متوسل می‌شوند، تذکر می‌دهیم که اولاً اگر نظام اسلامی در فتنه 88 صبر انقلابی را مسئولیت خود می‌دانست، امروز اقدام انقلابی را در دستور کار قرار خواهد داد.از وسوسه‌ی گندم ری درس بگیریدای فتنه گران! از نُه دی درس بگیریدهر کس پیِ عمامه‌ی کوفی نسب افتاداز قافله‌ی اهل بصیرت عقب افتاددنیاطلبان دیده‌ی بیدار ندارندبا آینه‌ی کرب و بلا کار ندارند.

صادق زارع مهذبیه بابیان اینکه بصیرت یعنی بینایی کامل و درست فهمیدن، افزود: مصداق بصیرت در فتنه 88 این بود که کسی حرفی نزند و کاری نکند که منافقین و جنایتکاران خارجی می‌گویند و بصیرت یعنی در مواقعی چون فتنه 88 و فتنه پیش رو که از شهریورماه ۱۴۰۱ رسانه‌های مزدور لندنی، سعودی و آلبانی نشین آن را آغاز کردند بفهمیم که چه‌کار باید کنیم.

او با اشاره به برنامه و هدف‌های دشمن، گفت: اولین و آخرین برنامه و هدف دشمن، تضعیف ایران قوی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هم‌چنین تضعیف رهبری است.معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) اظهار کرد: دشمن هر نهاد که موجب تثبیت نظام می‌شود را تخریب و تضعیف می‌کند و حتی به شهرداری‌ها با تخریب اموال عمومی هم رحم نمی‌کند و چه برسد به دستگاه‌های عریض و طویل امنیتی و سیاسی کشور که امروزه مورد هدف دشمن است.او بابیان اینکه داشتن بصیرت از مهم‌ترین مسائل در مواجهه‌ با رویدادهای مختلف سیاسی و ف

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها