به گزارش خبرنگاران گروه فرهنگ، هنر و رسانه گزارش خبر، فاطمه کریموند، متولد هزار و سیصد و شصت و چهار، دکتری تخصصی علوم ارتباطات (آماده برای دفاع از پایاننامه) و عضو انجمن روابطعمومی ایران، از سال هزار و سیصد و نود و سه به عنوان مدیر ارتباط با مشتریان مجموعه فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی انتخاب و منصوب شده است.
وی از سال هزار و سیصد و هشتاد و هفت تا هزار و سیصد و نود و سه در مجموعههای فرهنگی و رسانهای مختلف به عنوان کارشناس و مدیر روابطعمومی خدمت کرده است.
نگارش مقالات علمی مختلف، انجام پروژههای علمی سنجش رضایت مشتریان مبتنی بر مدلهای استاندارد جهانی و ارائه آموزش در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، طراحی سفر مشتری، بازاریابی، افکارسنجی، آموزشهای فن بیان، سخنوری، ارتباط موثر، اجرای همایشها و کنفرانسها، تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، دانشگاه علمی کاربردی واحد دکتر عبیدی، مرکز آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و تدریس در کارگاههای آموزشی از جمله فعالیت های علمی کریموند است.