معرفی بهترین درمانگاه های شهر شیراز  و لیست پزشکان آنها

اگر به دنبال یافتن درمانگاهی با بهترین امکانات و پزشکان متخصص و فوق تخصص هستید در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین درمانگاه های شهر شیراز و لیست پزشکان آنها خدمت شما معرفی گردد، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر معرفی بهترین درمانگاه های شهر شیراز  و لیست پزشکان آنها

به گزارش خبر، اگر به دنبال یافتن درمانگاهی با بهترین امکانات و پزشکان متخصص و فوق تخصص هستید در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین درمانگاه های شهر شیراز و لیست پزشکان آنها خدمت شما معرفی گردد، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

درمانگاه چیست و چه کاربردی دارد؟

درمانگاه یا کلینیک به ساختمانی یا بخشی از یک بیمارستان گفته می شود که کادر پزشکی آن با ارائه مراقبت های پزشکی می توانند بیماران سرپایی را مورد درمان قرار دهند.

درمانگاه ها می تواند توسط یک سرمایه گذار شخصی تاسیس شود و یا اینکه توسط دولت بنیانگذاری گردد و یا اینکه توسط خیرین راه اندازی شود.

در هر حالت مجوز تاسیس و پروانه بهره برداری درمانگاه باید توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از سوی دانشگاه های علوم پزشکی صادر گردد.

درمانگاه های شیراز چگونه درمانگاه هایی هستند؟

در کلیه درمانگاه های شهر شیراز امکان ویزیت پزشکان عمومی و پزشکان متخصص برای مراجعه کنندگان میسر می باشد. همچنین در بخش تزریقات و پانسمان مراجعه کنندگان به صورت سرپایی مورد مداوا قرار می گیرند.

امکان بستری در درمانگاه های شبانه روزی شیراز تنها به مدت 24 ساعت میسر خواهد بود و پس از این مدت در صورت نیاز با دریافت کمک های اولیه بیمار آماده بستری شدن در بیمارستان مجهز به امکانات مورد نیاز خواهد شد.

یک درمانگاه متشکل از یک یا چند کلینیک پزشکی است که خدمات پزشکی گسترده ای را در اختیار بیماران سرپایی قرار می دهد.

بعضی درمانگاه ها به صورت شبانه روزی کار می کنند و برخی دیگر به صورت شیفتی به فعالیت های درمانی می پردازند.

درمانگاه های شیراز با بهره مندی از جمعی از پزشکان زبده و معروف اکثر شرکت های بیمه را قبول دارند و بیماران می توانند با تعرفه های بیمه از خدمات درمانی این مراکز بهره مند شوند.

تفاوت درمانگاه عمومی و تخصصی چیست؟

یک درمانگاه داری بخشهای متعددی نظیر؛ داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی، پزشکی عمومی، چشم پزشکی و غیره است که به این گونه درمانگاه به دلیل داشتن بخش های مختلف خدمات پزشکی درمانگاه عمومی گفته می شود اما چنانچه یک درمانگاه تنها در یک زمینه خدمات پزشکی ارائه دهد نظیر دندانپزشکی، به عنوان درمانگاه تخصصی اطلاق می شود.

بهترین درمانگاه های شهر شیراز کدام اند؟

از بهترین و مجهزترین درمانگاه های شهر شیراز می توان به درمانگاه تخصصی سهامی شیراز واقع در بلوار چمران، درمانگاه شبانه روزی تخصصی و فوق تخصصی میلاد شیراز واقع در قدوسی غربی، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهر راز شیراز واقع در قدوسی شرقی، درمانگاه پزشکی و دندانپزشکی سینوهه شیراز واقع در بلوار فرهنگ، درمانگاه شبانه روزی هخامنش شیراز واقع در باهنر جنوبی، درمانگاه فرهنگیان واقع در بلوار هجرت، درمانگاه شبانه روزی مطهری شیراز واقع در میدان نمازی، درمانگاه تخصصی امام رضا( ع) شیراز وغیره می توان اشاره کرد.

اکثر درمانگاه های شبانه روزی شهر شیراز به بخش اورژانس، سونوگرافی و آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات، پانسمان ، رادیولوژی، پزشکان عمومی و تخصصی می باشند.

چگونه می توان بهترین درمانگاه شهر شیراز را انتخاب کرد؟

وب سایت های تخصصی هر یک از درمانگاه های شیراز به طور کامل اطلاعات مربوط به این درمانگاه ها را از قبیل؛ نوع خدمات رسانی، رشته های پزشکی، تجهیزات و امکانات، نحوه نوبت دهی، آدرس دقیق و شماره تماس، لوکیشن درمانگاه و... برای کاربران عنوان کرده اند لذا با مراجعه به هر یک از این وب سایت ها با بررسی امکانات و تخصص پزشکان درمانگاه و با توجه به اولویت های فردی می توانید بهترین درمانگاه واقع در شهر شیراز را جهت دریافت خدمات پزشکی برای خود انتخاب کنید.

کدام پزشکان در درمانگاه های شیراز فعالیت می کنند؟

شهر شیراز به داشتن بیمارستان های بسیار تخصصی و بزرگ و درمانگاه های متعدد که پذیرای تعداد بسیاری زیادی بیمار از سراسر کشور هستند و به عنوان منبعی جهت انجام عمل های پیوند بسیار موفق، شهرت دارد از این رو پزشکان بسیار حاذق و باتجربه ای جهت خدمت رسانی در این بیمارستان ها و درمانگاه ها به فعالیت های پزشکی درمانی مشغول هستند.

امکان آوردن نام کلیه این پزشکان متخصص و فوق تخصص در این بخش امکان پذیر نیست، از این رو چنانچه خواهان بررسی سوابق تحصیلی، بیوگرافی، سوابق طبابت و غیره پزشکان درمانگاه های معتبر شیراز هستید می توانید به وب سایت تخصصی هر یک از درمانگاه های مورد اشاره مراجعه کنید.

جمع بندی:

درمانگاه های شهر شیراز با داشتن امکانات بسیار پیشرفته و بروز و همچنین کادر درمانی ماهر و بسیار باتجربه شهرت و محبوبیت زیادی دارند این موضوع را می توان از تعداد بالای مراجعه کنندگان آنها از سراسر کشور را به خوبی دریافت، اما اینکه کدام درمانگاه و کدام پزشک معالج برای رفع مشکلات شما بهترین گزینه است به نوع مشکلات و بیماری های شما و همین طور اولویت های شما در انتخاب درمانگاه و پزشک معالج بستگی دارد.

به راحتی با کمی جستجو در وب سایت های پزشکی معتبر نظیر پذیرش 24 می توان اطلاعات جامعی در خصوص ویژگی ها و لیست پزشکان درمانگاه امام رضا به دست آورد زیرا پذیرش 24 به صورت تخصصی بسیاری از پزشکان حرفه ای و مهار در رشته های مختلف پزشکی را با ارائه کلیه اطلاعات مربوط به پزشکان در صفحه شخصی آنها به کاربران این سایت معرفی کرده است.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها