نخستین رسانه کاربرمحور و سئومحور در ایران

کد مطلب: 455384

یکشنبه 22 فروردین 1400 13:25

بانک متخصصان روابط عمومی ایران؛

افشین نوری را بهتر بشناسید

به گزارش خبرنگاران گروه فرهنگ، هنر و رسانه گزارش خبر، افشین نوری متولد هزار و سیصد و شصت، تحصیلکرده کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه پیام نور تهران، مدیر روابط‌عمومی شرکت بیمه پارسیان است. مصاحبه‌ها و گزارش‌های وی در دوران دانشجویی در برخی از روزنامه‌ها و مجلات منتشر می‌شد.

فعالیتش در حوزه روابط‌عمومی از شرکت تولیدی تیزرو؛ نماینده رسمی هوندای ژاپن در ایران و به عنوان کارشناس آغاز شد و پس از آن به عنوان کارشناس روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی شرکت بیمه پارسیان مشغول به کار شد که این همکاری تاکنون ادامه یافته است. کارشناس مسئول تبلیغات بیمه پارسیان، رییس اداره تبلیغات، معاون مدیر روابط‌عمومی و از سه سال گذشته مدیر روابط‌عمومی در این شرکت در کارنامه وی ثبت شده است.

کسب جایزه مقاله برتر چهارمین همایش روابط‌عمومی‌الکترونیک، دریافت عنوان ستاره شایستگی روابط‌عمومی و دریافت لوح تقدیر و جایزه روابط‌عمومی برتر صنعت بیمه در بخش تبلیغات از جمله موفقیت‌های نوری است. وی علاوه بر تسلط در حوزه مدیریت، استراتژی‌، برنامه‌نویسی و اجرای فعالیت‌های روابط‌عمومی، به روزنامه‌نگاری در بخش‌های خبرنویسی، مقاله‌نویسی، گزارش و مصاحبه و فعالیت‌های رسانه‌ای در فضای مجازی مسلط است. کمپین‌نویسی تبلیغاتی یکی دیگر از مهارت‌های نوری است. وی همچنین دبیر تحریریه و سردبیر نشریه داخلی بیمه پارسیان است.